וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ויק מסתבך: חברו הודה

30.7.2007 / 19:13

טוני טיילור הגיע לסיכום עם ההגנה, מה שאומר שראיות נוספות יצטברו נגד הקוורטרבק. טים קאוץ' חוזר למגרשים ומצטרף לג'קסונוויל

כצפוי, הגיע טוני טיילור, אחד הנאשמים בפרשת קרבות הכלבים של מייקל ויק, לסיכום עם התביעה, והיום (שני) הודה בהאשמות המיוחסות לו. טיילור בן ה-34 אמר כי לא נמסר לו מה יהיה עונשו בגין העסקה.

בכך סיבך טיילור את ויק ועוד שני חברים שהשתתפו, לכאורה, במעשים, ובשבוע שעבר טענו כי אינם אשמים. טיילור סייע לייבא כלבים לחווה בוירג'יניה, ולפי ההאשמות נגדו הרג בדרכים לא הומניות לפחות שניים מהם. המשפט יחל ב-26 בנובמבר, ולפי כמות הראיות שעומדת להצטבר כנגד ויק בימים הקרובים, זה לא נראה טוב מבחינתו.

ג'ים מורה, שהיה מאמנו של ויק באטלנטה עד לעונה הנוכחית, אמר כי הוא בהלם מהעובדה שהשחקן מואשם בפשעים כאלה. "יש בינינו יחסים מצוינים, ואני רוצה שיידע שאני חושב עליו ומקווה שזה לא נכון", אמר מורה, כיום עוזר מאמן הסיאטל סיהוקס.

שיקגו ברס הייתה צריכה תאקל מחליף לטנק ג'ונסון המושעה, והביאה מבפאלו את דרווין ווקר. ווקר הגיע למבוי סתום עם הבילס, לא הופיע למחנה האימונים והוחלף תמורת בחירת דראפט.

וקאמבק מפתיע משהו: ג'קסונוויל ג'אגוארס, שלטשה עיניים לכל מיני קוורטרבקים, החתימה את טים קאוץ', בחירת הדראפט הכללית הראשונה של 1999 על ידי קליבלנד בראונס. קאוץ', שלא שיחק בשנתיים האחרונות לאחר שחתם ונופה מגרין ביי ב-2004, ישמש כמחליפו של ביירון לפטוויץ'. הוא עדיין לא התקבל לקבוצה, ואם יעשה זאת, יעמוד חוזהו על שכר המינימום של הוותיקים - 590 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully