וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב גרין עובר לרוסיה

30.7.2007 / 19:05

סנטר נבחרת ישראל ושחקנה של מכבי תל אביב בשלוש השנים האחרונות חתם בסמארה. גרין: "הגיע הזמן לנסות דברים אחרים"

יניב גרין, סנטר נבחרת ישראל ומכבי תל אביב בשלוש העונות האחרונות, נודד לרוסיה. קבוצת סמארה מהליגה הראשונה הודיעה הערב (שני) על החתמתו של גרין לעונה אחת, עם אופציה להארכת חוזהו בעונה נוספת.

סמארה תהיה התחנה האירופאית הראשונה של גרין, שהחל את דרכו ככדורסלן בבני הרצלייה, משם עבר למכבי רעננה, שב להרצלייה ובילה שנתיים מצוינות במדי הפועל תל אביב, בטרם חצה את הכביש. את שלוש העונות האחרונות העביר גרין בעיקר על הספסל של מכבי, ובעונת היורוליג החולפת העמיד ממוצעים דלים של 3 נקודות ו-2 ריבאונדים ב-8 דקות משחק. בליגת העל היה גרין משמעותי מעט יותר, עם 7.3 נקודות ו-3.6 ריבאונדים ב-13.5 דקות.

גרין הפך הקיץ לאחד השמות החמים בשוק ההעברות. עודד קטש חיזר אחריו במרץ והציע לו להמשיך במכבי, אולם גרין דחה את ההצעה. גם הפועל ירושלים הביעה בו עניין, אך החליטה לוותר לאור עלות שכרו הגבוהה. בשבועות האחרונים ניהל גרין מגעים עם מספר קבוצות אירופאיות ובסופו של דבר בחר בהצעה המחמיאה שהגישה סמארה, שסיימה את העונה החולפת במקום ה-9 בליגה הרוסית ולא הצליחה להשתחל לפלייאוף, אבל זכתה בגביע האתגר של פיב"א (אף שמדובר במפעל זניח יחסית). מאמן הקבוצה, שלובשת גם היא מדים צהובים-כחולים, הוא שחקן העבר ואלרי טיכוננקו.

"זו הזדמנות טובה עבורי", אמר גרין הערב והוסיף: "הליגה הרוסית היא מצוינת. יש הרבה קבוצות עם תקציבים גבוהים שמעמידות סגלים מצוינים. מחמיא לי שבסמארה בונים עלי. למה לא המשכתי במכבי? הביאו הרבה שחקנים בעמדות הפנים ורציתי לשחק יותר. הייתי כמה שנים ביורוליג, ועכשיו הגיע הזמן לנסות גם דברים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully