וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו NBA, רק בכדורמים"

30.7.2007 / 18:02

נבחרות הכדורמים הטובות בעולם מגיעות לטורניר בוינגייט. בנבחרת ישראל מתכוננים לתבוסות, אבל מקווים לחשוף משהו חדש

לא בכל יום נוחתות בארץ 7 נבחרות מהדרג הגבוה בעולם, ולא משנה באיזה ענף ספורט. במקרה הזה מדובר בענף הכדורמים, שיארח החל מיום חמישי הקרוב את הטורניר הבינלאומי הגדול ביותר שידעה אי פעם הבריכה האולימפית במכון וינגייט.

נבחרת ישראל היא אמנם קטנה, צנועה ונחותה מיריבותיה, אבל מה לא יעשו בענף כל כך זניח כדי לנסות ולהקיץ אותו למעלה. אחרי מסע שיכנועים ויצירת קשרים, הצליחו ראשי האיגוד להנחית בארץ כמה מהנבחרות הטובות בעולם כמו: סרביה (אלופת העולם לשעבר), רוסיה, אוסטרליה ויוון.

יו"ר איגוד הכדורמים, ד"ר איציק קורן, אמר לקראת הטורניר: "היה חשוב לנו לקיים את הטורניר הזה כדי שאנשים ידעו שקיימים עוד ענפי ספורט בארץ. אנחנו מאמינים שהטורניר יתן לנו את החשיפה המתבקשת". קורן התייחס לבעיה העיקרית של ענף הכדורמים בארץ, שהיא פרישתם של בכירי הכשרונות בגיל צבא כדי להתייחס ליחידות קרביות ואמר: "אני מאמין שאפשר להדביק את הפערים מאירופה גם בגילאים המאוחרים. אם נצליח להשיג מילגות ולהחזיר את החבר'ה אחרי הצבא, תהיה אמנם נפילה ברמה, אבל עדיין נוכל להיכלל ברמות הגבוהות. אולי נוכיח שאפשר להגיע להישגים ספורטיביים למרות השירות ביחידות המובחרות".

קפטן הנבחרת עמית סקר אמר: "אף אחד מאיתנו לא מקצוען וכולם עושים את זה מאהבה. טורניר כזה הוא חוויה לא נורמלית בשבילנו, זה בדיוק כמו שהיו מגיעות לכאן קבוצות NBA לטורניר כדורסל. זו ההזדמנות היחידה שלנו לשחק מול נבחרות ברמות כל כך גבוהות".

נבחרת ישראל תפתח את הטורניר ביום חמישי במשחק מול רוסיה, שיתקיים ב-12:00. ביום שישי היא תפגוש באותה השעה את אוסטרליה, במשחק שישודר בערוץ הספורט. בימים שבת וראשון יתקיימו משחקי הדירוג בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully