וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטנה לוינוקורוב: "שלום ולא להתראות"

30.7.2007 / 17:19

הקבוצה שנפגעה קשות בטור דה פראנס בגלל בדיקת הסמים החיובית של הקזחי, השעתה אותו לצמיתות. גם איבן מאיו נתפס

קצת יותר משבוע אחרי שסולק מהטור דה פראנס בגלל בדיקת סמים חיובית, רוכב האופניים הקזחי אלכסנדר וינוקורוב, הודח גם מקבוצתו "אסטנה" מאותה סיבה בדיוק.

"קבוצת אסטנה קיבלה אישור לכך שגם דוגמית הבדיקה השניה של וינוקורוב הייתה חיובית ולפיכך אנחנו משעים אותו לצמיתות באופן מיידי", כך פירסמה היום הקבוצה השוויצרית, שנתמכת על ידי חברות מקזחסטן.

וינוקורוב, שהיה אחד הרוכבים הפייבוריטים לזכייה בטור דה פראנס השנה, נכשל בבדיקת סמים אחרי ניצחונו במירוץ נגד השעון באלבי ב-21 ליולי. הוא הושעה מיד מהמירוץ וכך גם שאר חבריו לקבוצת אסטנה. הרוכב הקזחי, שזכה בשנה שעברה בוואלטה בספרד, יקבל ככל הנראה עונש השעייה של שנתיים מהתאחדות האופנים הבינלאומית, וזאת לפי התקנון. כמו כן, הוא יצטרך לשלם קנס בגובה של שכרו בעונה שלמה.

גם איבן מאיו בעניינים

רוכב נוסף, שגם הוא היה פייבוריט לזכיה בטור הנוכחי, נתפס בבדיקת סמים חיובית. מדובר באיבן מאיו הספרדי ובמקרה שלו מדובר בבדיקה שהתבצעה ב-24 ליולי, יום בו נחו הרוכבים.

קבוצתו של מאיו, סונייה-דובאל, השעתה אותו לפחות עד שתגיע הדגימה השניה של הבדיקה. בשתן של מאיו נמצא חומר מסוג EPO, שאחרי לייצור מוגבר של כדוריות דם. מאיו אגב, סיים במקום ה-16 הכללי בטור דה פראנס הנוכחי.

עדכון ראשון: 30/7, 17:19
עדכון אחרון: 31/7, 10:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully