וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב עובדים על חשיבה חיובית

לי בוץ

30.7.2007 / 20:19

או שמא מדובר בעובדי התחזוקה: באימון הראה לוח התוצאות "תוצאת מחצית" של 0:2 על סנטה קולומה. רודי חדד יחתום בשלישי

רודי חדד, שאמור לחזק את הקישור של מכבי ת"א בעונה הקרובה, טרם חתם על חוזהו הרשמי בקבוצה וצפוי לעשות זאת רק מחר (שלישי). זאת מאחר וחדד, שנחת אמש בישראל והתקבל בשדה התעופה על ידי כ-20 אוהדים מארגון האולטראס של הקבוצה, אמור היה לעבור היום את הבדיקות הרפואיות, לחתום על חוזה באופן רשמי וליטול חלק כבר באימון הערב של הצהובים, ביקש לדחות את הבדיקות בטענה שהוא אינו חש בטוב במהלך הלילה האחרון.

עם זאת, במכבי מעריכים כי הקשר הצרפתי-יהודי ישלים את הבדיקות הנחוצות לו כבר מחר בשעות הבוקר, ולאחר מכן הוא יחתום על החוזה בקרית שלום ויצטרף לאימוני הקבוצה. בינתיים, הצהובים מעלים הילוך בהכנות לקראת משחק הגומלין מול סנטה קולומה ביום חמישי בבלומפילד (19:30). הערב הם קיימו אימון בבלומפילד, ולא במגרש האימונים בקרית שלום, והחדשות הרעות מגיעות מגזרת עומר פרץ, שנטש את האימון לקראת סיומו, בעקבות פגיעה ברגל ימין, מה שעשויה להתברר כפציעה דומה לזו ממנה סבל במחנה האימונים של הקבוצה במירלו, הולנד.

החדשות המשעשעות מהאימון הופיעו על לוח התוצאות, שהראה בתחילת האימון את "תוצאת המחצית" מכבי תל אביב - סנטה קולומה 0:2. בין אם מדובר באופטימיות של המאמן אלי כהן, שאולי מקווה להדביק בחשיבה חיובית את חניכיו, או במהלך חד צדדי של אנשי התחזוקה, זאת לא ברור. מה שבטוח הוא שבחמישי נראה עד כמה הגישה הזו הייתה יעילה.

מכבי תחסר גם בגומלין את שחקני הרכש דרוגסלב יבריץ', עוז יפרח, דן רומן, יניב עזרן, וכמובן את רודי חדד, וכן את הבלם אבי יחיאל, שמחלים מניתוח ארתרוסקופיה בברכו. כפי שזה נראה כרגע, יחיאל יוכל לשוב לאימונים רק בעוד שלושה חודשים, ומי שצפוי למלא את מקומו במרכז ההגנה הוא אביב חדד, מכיוון שגם משה מישאלוף פצוע ולא התאמן.

יוסי שבחון, שנעדר במשחק הראשון באנדורה בשל פציעה טורדנית בברך, אותה הוא סוחב כבר מספר שבועות, דווקא צפוי לשוב לגומלין נגד סנטה קולומה. בצוות המקצועי של הקבוצה מעריכים כי שבחון, שחזר לאימונים מלאים ואף כבש שער בנצחון של מכבי על הפועל מרמורק במשחק אימון ביום שישי האחרון, יהיה כשיר למשחק ביום חמישי ויחליף את דודו ביטון. סנטה קולומה, מצידה, הקדימה את בואה, ותגיע מחר ב-6 בבוקר.

החלוץ הצעיר רועי דיין, שסיים את חוזהו במכבי ת"א, אמור לחתום בקרוב על חוזה בקבוצה הסקוטית סנט מירן. דיין נמצא כבר יותר משבוע בסקוטנלד, שם נטל חלק במחנה האימונים של הקבוצה, הרשים את הצוות המקצועי, והיום הצטרף אליו סוכנו, עובד קראוס, על מנת להסדיר את הפרטים הטכניים ולחתום על החוזה מול הסקוטים.

פרסום ראשון: 30.7, שעה 16:55
עדכון אחרון: 30.7, שעה 20:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully