וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינו וברקת ממשיכים להתכתש

30.7.2007 / 20:41

בעלי הפועל באר שבע מאיים לתבוע את הרוכשת המיועדת בבית המשפט בטענה שהכפישו את שמו, היא, מצידה, מקפיאה את פעילות הקבוצה

אלונה ברקת ואלי זינו לא סיימו את הסיפור ביניהם, וסרט הבורקס הישן בין הצדדים רחוק מלבוא לסיומו הטוב. ברקת שבה מבולגריה, והודיעה כי תקפיא את פעילות הקבוצה. גם המאמן, מרקו בלבול, שהיה אמור לעקוב אחר מספר שחקנים בארמניה, לא יבצע את פעילות הסקאוטינג.

ברקת מצפה כי עד יום רביעי יימצא פיתרון לבעיית העברת החתימות של הקבוצה בבקרת התקציבים של ההתאחדות לכדורגל, ואם לא ייעשה הדבר, תורה על פתיחת הליכים משפטיים כנגד זינו.

ומה קורה בצד השני? אריאל גולד מהאתר my.negev.co.il מדווח:

זינו, שיגר היום (שני) מכתב התראה לפרקליטיה של ברקת, בו הוא דורש שתתנצל על כל ההתבטאויות האחרונות, שהן לטענתו בבחינת "לשון הרע". אם ברקת לא תתנצל, זינו מאיים לתבוע אותה בבית המשפט. כך מפרסם זיו הייניק, ב"חדשות הוט בדרום" (הטלוויזיה בכבלים).

הייניק שוחח בשידור עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון, שהבהיר ש"אלי זינו הוא הבעלים של הקבוצה ורק אותו אני מכיר, לא את אלונה ולא את החוזים שהיא חתמה עליהם".

זינו עדיין לא העביר חתימות עם ברקת בבקרה התקציבית ובהתאחדות לכדורגל, למרות שכבר קיבל מברקת סכום של כשלושה מיליון שקלים לכיסוי חובות האגודה שיצר בעצמו לשלטונות המס ולבקרה התקציבית. התירוץ: הכפישו אותו בקיום חוזים כפולים עם שחקנים ובמתן "כסף שחור". ברקת, אגב, מכחישה בתוקף, שהדברים יצאו ממנה. כל מה שאמרה, לטענתה, היה: "אני מכבדת את החוזים הכתובים ולא את מה שבעל פה".

עדכון ראשון: 30.7.07, 13:35
עדכון אחרון: 30.7.07, 20:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully