וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירוקים לא נפלו מול אפולון

30.7.2007 / 21:22

מכבי חיפה סיימה את מחנה האימונים באוסטריה בניצחון 0:1 על אפולון לימסול הקפריסאית. ג'ובאני רוסו המתקאמבק הצטיין במשחק

מכבי חיפה סיימה הערב (שני) את מחנה האימונים באוסטריה בניצחון 0:1 על אפולון לימסול הקפריסאית. רוברטו קולאוטי כבש את השער הבודד במשחק בדקה ה-66. ג'ובאני רוסו, גוסטבו בוקולי ומאור מליקסון הצטיינו. רוני לוי פתח עם הרכב זהה לזה שהביס את ווטפורד האנגלית וכלל את: דוידוביץ, משומר, חרזי, קינן, גפני, דירסאו, סורמה, בוקולי, רפאלוב, קטן וקולאוטי.

אוהדי מכבי חיפה ובמיוחד "הקופים הירוקים" שומרים על נאמנות לקבוצתם, ולכן יזמינו את השחקנים לאירוע מיוחד, בו יציין הארגון חמש שנים להיווסדו ב"בית הנאמני מכבי חיפה" בעיר. אם כבר נאמנות, מסתבר שלא עד הסוף. לוואלה! ספורט נודע כי ג'ובאני רוסו לא יוזמן לאירוע, זאת בעקבות העובדה שבארגון החליטו להחרימו, ואף לנקוט בפעולות מחאה כנגדו במהלך האימון שייערך בכפר גלים ביום חמישי.

כזכור, תחילה הייתה מתוכננת ההפגנה להיערך ביום רביעי בנמל התעופה בן גוריון, אולם הארגון הוציא הבוקר הודעה באתר הרישמי שלו, לפיה המחאה תידחה. בארגון, אגב, סירבו לומר מדוע ההפגנה נדחתה. האירוע יתקיים ביום חמישי הבא ואליו יוזמנו כל שחקני מכבי חיפה, מלבד רוסו כמובן. במסגרת האירוע, ייערך טורניר כדורגל לזכרו של האוהד רענן לוי ז"ל. באירוע ישתתפו לא רק שחקני הכדורגל, אלא גם שחקני הכדורסל של קבוצת מכבי חיפה.

לפני המשחק בסוף השבוע הבא בגביע הטוטו מול מכבי נתניה, ייערך טקס הצגת שחקנים. המשחק ייערך בקרית אליעזר ולא בנתניה, מאחר ושתי הקבוצות הסכימו על חילופי ביתיות. בחיפה ציינו כי בעלי המינויים יוכלו להיכנס למשחק בחינם, ואילו מחירי הכרטיסים לשאר האוהדים ינועו בין 20 ל-30 שקלים.

מאמן ראסינג מאיים להתפטר אם קרוסה ישוחרר

בקבוצה טוענים כי דייגו קרוסה כבר סיכם את תנאיו הכספיים, אבל המועדון מחכה לשחרור מקבוצתו הארגנטינאית, ראסינג, שבשלב זה הודיעה כי הוא אינו משוחרר, עד אשר שיושג סיכום עם הנהלת חיפה באשר לפיצוי שזו תשלם עבור שחרורו.

משה הרוש מ"הארץ" מוסיף, כי קלאודיו קוסטה, מאמן ראסינג, מתנגד באופן נחרץ לשחרורו של קרוסה למכבי חיפה ומאיים להתפטר. בחיפה כבר סיכמו למעשה את כל פרטי העסקה, חוזה לשנתיים בסך של כ-250 אלף דולר לעונה ואת גובה סכום הרכישה מראסינג בסביבות ה-400 אלף דולר. ראשי מועדון ראסינג, שנמצאים תחת כונס נכסים, מאוד מעוניינים למכור את קרוסה ופועלים כדי לרכך את קוסטה.

הזר מדרום אפריקה, טשפו מסיללה, יגיע לארץ ביום רביעי וייבחן מספר ימים בקבוצה. גורמים בחיפה סיפרו היום כי מסיללה לא צפוי לחתום בקבוצה בכל מקרה. אם הוא ירשים את המאמן רוני לוי הוא יושאל לקבוצה אחרת. אם לא, ישוחרר. בכל מקרה, חיפה תעשה מאמצים להשאיל או למכור את אלן מסודי לקבוצה בישראל או מחוץ לישראל. למאמן רוני לוי רשימה של שחקנים המועמדים לחזק את הקבוצה בעמדת הקישור השמאלי. אם מסודי ישוחרר, יואץ המשא ומתן להחתמת אחד מהם.

שאבייר אנדרסון טס לברזיל על מנת להסדיר את תנאיו בואסקו דה גאמה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, פרקליטו של השחקן הגיע להסדר עם הירוקים, לפיו הקבוצה תשתתף בחלק מהפרשי השכר, בין מה שהיה אמור להשתכר בחיפה לבין מה שהוא עתיד להשתכר בקבוצה הברזילאית.

מכבי חיפה ומכבי נתניה החליפו ביתיות לקראת משחק גביע הטוטו בינהן בסוף השבוע הבא. לפיכך, המשחק יתקיים בקרית אליעזר ולפניו יתקיים טקס הצגת שחקנים. במכבי חיפה ציינו כי בעלי המינויים יוכלו להיכנס למשחק בחינם, ואילו מחירי הכרטיסים לשאר האוהדים ינועו בין 20 ל-30 שקלים.

עדכון ראשון 30.7.07 16:19
עדכון אחרון 31.7.07 7:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully