וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרור והפועל תל אביב מתבצרים בעמדותיהם

לי בוץ

30.7.2007 / 16:30

הקשר לא מתכוון לחתום מחדש על חוזה, ולא הגיע לאימון כצפוי. פאביו ג'וניור צפוי לנחות ולהיות מוצג כבר ביום שלישי

לאחר יום חופש לו זכו חניכיו של גיא לוזון אמש לאחר מחנה אימונים של עשרה ימים באוסטריה, חזרה הערב (שני) הפועל תל אביב לאימונים ופתחה בהכנות לקראת משחק גביע הטוטו מול בני יהודה במחזור הפתיחה במפעל. נכון לעכשיו, טרם ברור היכן ייערך המשחק מול קבוצתו של ניצן שירזי, אותו תארח הפועל תל אביב, וזאת מאחר והאדומים ירצו במשחק עונש רדיוס אותו ספגו בעקבות אירועי הדרבי התל אביבי במחזור הסיום של העונה שעברה. האופציה הקורצת כרגע היא לקיים את המשחק באיצטדיון וינטר.

דבר נוסף שעדיין לא ברור הוא מעמדו של עידן סרור בוולפסון, שכן הקשר מתכוון להחרים את אימוני הפועל תל אביב עד להודעה החדשה, וזאת בעקבות רצונו לגשת עם הקבוצה לבוררות בעקבות המחלוקות בין הצדדים. כזכור, סרור לא יצא עם הקבוצה למחנה האימונים באוסטריה לאחר שסירב לחתום על חוזה מחודש לחמש שנים בקבוצה, ולאחר שטען כי החוזה הנוכחי עימו לא תקף בשל העובדה שחתם עליו בעת היותו קטין. סרור, שלא מעוניין להמשיך בוולפסון, מבוקש על ידי מספר קבוצות בליגת העל, ביניהן מכבי תל אביב שמעוניינת לצרף אותו לשורותיה, אך האדומים לא מתכוונים לוותר עליו בקלות. בכל מקרה, סרור לא התייצב באימון הקבוצה הערב והוא אמור לעמוד לדין משמעתי.

הזר החמישי של הקבוצה, החלוץ הברזילאי פאביו ג'וניור, אשר חתם על חוזה לשנתיים במועדון בסוף השבוע האחרון, נחת הערב (שני) והגיע היישר משדה התעופה למתחם האימונים בוולפסון, כדי לצפות בחבריו החדשים. כמה אוהדים בודדים שנכחו במתחם קיבלו אותו באהבה. הברזילאי יוצג כבר מחר במסיבת העיתונאים הרשמית של הפועל ת"א לקראת פתיחת העונה, לאחריה הוא צפוי להצטרף לאימוני הקבוצה.

עדכון ראשון: 30/7, 16:30
עדכון אחרון: 30/7: 20:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully