וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניגרים כועסים על פוגטס

30.7.2007 / 15:55

ההתאחדות המקומית מאשימה את מאמן הנבחרת כי אינו מגיע למדינה ומנהל את ענייניה בשלט רחוק. פנב מחליף את סטויצ'קוב בבולגריה

התאחדות הכדורגל הניגרית מביעה את זעמה על מאמן הנבחרת, ברטי פוגטס. בחוזה שנחתם בין הצדדים בפברואר האחרון, הבטיח המאמן הגרמני כי ישהה בניגריה לפחות עשרה ימים כל חודש, כשלמעשה, מאז ה-18 ביוני, פוגטס לא הגיע למדינה. "אי ההופעה היא הפרה מוחלטת של ההסכם", אמר דובר ההתאחדות הניגרית, "מר פוגטס לא הודיע לאף אחד שהוא לא מתכוון להגיע ביולי. הוא לפחות היה צריך לדבר איתנו". הניגרים הודיעו עוד, כי בראשון הקרוב מתכנסת ההתאחדות, שתדון בנושא.

פוגטס מונה לנבחרת הניגרית לאחר קדנציה של שנתיים בנבחרת הסקוטית ושמונה שנים בנבחרת גרמניה, איתה גם זכה ביורו 96. כבר כשהוצג, נשמעו ביקורות רבות על מינויו, בשל רצונו להישאר באירופה ולא לעבור למדינה האפריקאית וגם על חוסר נסיונו בכדורגל האפריקאי.

פנב, בזכות השחקנים

דימיטר פנב, שאימן בעבר את נבחרת בולגריה, מונה מחדש לאותה משרה. המאמן בן ה-62 יחליף בתפקיד את חריסטו סטויצ'קוב, שהתפטר מתפקידו לטובת משרת המאמן בסלטה ויגו הספרדית. הפור נפל בעקבות התייעצות עם שחקניה של הנבחרת, ביניהם כוכב טוטנהאם, דימיטאר בארבטוב, שהצהיר כי פנב הוא המאמן הרצוי.

הבולגרים ממוקמים במקום השני בטבלת בית 7 של מוקדמות יורו 2008 ותפגוש ב-8 בספטמבר את הולנד. פנב יעמוד על הקווים בפעם הראשונה במשחק מול וויילס ב22 באוגוסט, משחק שייערך על גדות הים השחור בבורגאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully