וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארי בונדס השווה את שיא ההומראנס

5.8.2007 / 7:09

חבט להומראן מספר 755 בקריירה, זהה למאזנו של האנק ארון מלפני 31 שנים. אלכס רודריגז הפך לשחקן המהיר ביותר שהגיע ל-500

זהו זה. מעניין אתכם או לא, אתם מסכימים עם זה או שלא, בארי בונדס הוא מעתה שיאן ההומראנס של כל הזמנים, נכון לעכשיו בצוותא עם הנרי "האנק" ארון. בונדס חבט הלילה (בין שבת לראשון) להומראן ה-755 שלו בקריירה,במשחק של קבוצתו, סן פרנסיסקו ג'איינטס נגד סן דייגו פאדרס, והצטרף לארון, שקבע את השיא ב-1976. במשחק עצמו ניצחו הפאדרס באינינג ה-12 2:3. באד זליג, קומישינר ה-MLB, נכח במשחק.

בארי לאמאר בונדס נולד ב-1964 לבובי בונדס, בעצמו שחקן עבר בסן פרנסיסקו ג'איינטס. ב-1986 הוא החל את דרכו המקצוענית בפיטסבורג פייראטס, וב-1993 עבר לסן פרנסיסקו. זו גם הייתה העונה הגדולה הראשונה שלו, בה רשם 46 הומראנס. ב-2001 חבט בונדס ל-73 הומראנס, שיא כל הזמנים, כשעקף את מארק מגווייר, שב-1998 חבט ל-70 הומראנס.

שיא ההומראנס בבייסבול הוא היוקרתי ביותר בין השיאים בספורט האמריקאי. כשארון שבר ב-1974 את שיאו של בייב רות' (714) הוא נתקל באיומים על חייו בשל צבע עורו. הקהל האמריקאי עדיין לא היה מוכן, מסתבר, לשיאן הומראנס שחור. בונדס, שגם הוא שחור, נתקל בהתנגדות תקשורתית חזקה יותר ולכאורה מוצדקת יותר - הוא מואשם בחלקים נרחבים בתקשורת בכך שנטל סמים אסורים במהלך הקריירה, מה גם שיש הוכחות די מוצקות נגדו שאכן עשה כך.

ועם זאת, אסור להתעלם מכך שאם אכן נטל בונדס סמים, הוא עשה זאת בעידן שבו ספורטאים רבים עשו זאת, ובעידן שבו ליגת ה-MLB איפשרה לעשות זאת. על כן, הטענות כנגד בונדס צריכות להיות מופנות כלפי הליגה ולא כלפיו. בכל מקרה, אמריקה התעוררה הבוקר למציאות ספורטיבית חדשה.

גם רודריגז עושה היסטוריה

אמנם בצילו של בונדס, אבל עדיין: אלכס רודריגז מהניו יורק יאנקיז חבט להומראן ה-500 שלו בקריירה, ובכך הפך לשחקן הצעיר ביותר אי פעם להגיע למספר הזה. א-רוד חבט להומר בן שלוש ריצות כבר באינינג הראשון במשחק הניצחון של היאנקיז על קנזס סיטי - 8:16. "לא חבטתי להומראן כבר עשרה ימים, וגם בכדור הזה חששתי להיפסל", אמר רודריגז בסיום. השחקן בן ה-32 עשוי לעקוף אפילו את בונדס. "השנים הטובות שלו עוד לפניו", אמר ג'ו טורה, מאמן היאנקיז, "אבל זוהי רק נקודת ציון, לא המטרה בקריירה".

במשחק ניצחו היאנקיז 8:16, כשגם בובי אבריו רושם הומר לניו יורק, ודויד דה חסוס עושה זאת בקנזס סיטי. מייק מאיירס הוא המגיש המנצח, ג'ון בייל המפסיד.

על שאר המשחקים - מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully