וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיע לכם

30.7.2007 / 14:33

לא מועצת הכבלים והלוויין, לא משרד התקשורת, לא ההתאחדות ולא ערוץ הספורט אשמים בכך שביום ג' תשלמו על המשחק של בית"ר. אתם אשמים, ועכשיו תאכלו את הדייסה שבישלתם

ביום שלישי בערב, בזמן שבית"ר ירושלים תפתח את עונת הכדורגל בקופנהאגן, אמור השרץ שנקרא ספורט 5 + לייב וגולד לקבל הכשר סופי. על-פי ההערכות, צפויים יותר מ-60 אלף בתי אב, וזה בקמצנות נאיבית, להיות מחוברים מרצונם החופשי למסחטת הכספים הצינית והלא הוגנת ביותר שיש. המועצה לשידורי כבלים ולוויין לא הכריחה אותם, חברות הטלוויזיה לא ביקשו מהם, שר התקשורת לא כפה עליהם, מספיק משחק אחד של בית"ר והסכם עם הוט, כדי להוכיח לנו מה מחאה ציבורית במדינת ישראל שווה באמת. רק לפני כמה חודשים אותם עשרות אלפים איימו בטוקבים עם חרם מנויים, ניתוק כללי, והרכיבו קונצנזוס די נדיר בארצנו, שהביע שאט נפש אמיתית כנגד חציית קו האדום בתחום שידורי הספורט. היום מתברר למה ערוצי הספורט יצאו למהלך הלא פופולרי הזה, שנראה בהתחלה קצת מסוכן בהתחשב בכך שאלו הם חודשי הקיץ הדלים באירועים: הם ידעו עם מי יש להם עסק, מאיזה חומרים אתם עשויים באמת, כמה קל לשטות בכם, כמה אתם חלשים. הם יודעים שאתם יודעים שפעם שידרו משחקים של הישראליות באירופה בערוצים הפתוחים, אבל הם גם יודעים שאתם לא תעשו משהו רציני נגד זה. הם יודעים שכאשר מעבירים לכם תכנים לערוצים אחרים, אתם פשוט קונים גם אותם. אחרי מה שקרה עם ספורט 5 +, איך הם לא יידעו?

בסופו של דבר, אם להיות עדינים, מתברר כי זעקות השבר הרגילות שעולות אחרי עוולות כמו מחיר הלחם או מחיר חבילת הספורט בטלוויזיה הן לא יותר מאשר ניקיון כפיים של אזרחים וצרכנים חסרי עמוד שידרה מינימאלי, שלעולם לא יעמדו בפיתוי בסוף ויעקפו מימין בידיעה שאף אחד לא רואה אותם. הם נוהגים לרחוץ את המצפון שלהם מדי שישי בערב מול "ארץ נהדרת", ומיד לחזור לשגרת יומם האגואיסטית, בה הם מאשימים את כל העולם בטלוויזיה, בכביש, בתור בקופת חולים. שמישהו ינסה לשנות, למחות? אפילו להתנזר מערוץ ספורט זניח שלא נותן שום ערך מוסף אתם לא מסוגלים. אתם, כן, אתם. לא מועצת הכבלים והלוויין, שרועדת מפחד מול ערוץ הספורט ומקבלת בנקל את הטיעונים כי אם יכריחו אותם לשדר את המשחק בערוץ פתוח הם לא ישדרו אותו בכלל (כאילו שערוץ הספורט באמת היה עושה את זה וזורק את ההשקעה הכספית שלו לפח). לא משרד התקשורת, שפועל גם הוא מאותם אינטרסים נסתרים ולא מגן במאומה על הציבור. גם לא יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שלא עמד במילתו ואפשר לצ'רלטון לשדר את הנבחרת הצעירה בתשלום. זה רק אתם. אך ורק אתם נתתם לזה לקרות. ניפגש בשבת של כדורגל.

וזה בדיוק גם מה שמגיע לכם. חוץ משביתות בנתב"ג, המעוז האחרון והאמיתי של הישראליות, אתם בולעים הכל בתיאבון גדול. לכן מגיע לכם אהוד אולמרט, מגיע לכם משה קצב, מגיע לכם חיים רמון, מגיע לכם מלחמת לבנון 2, מגיע לכם מלחמת לבנון 3, מגיע לכם עוד ועדת וינוגרד, מגיע לכם עוד כבישי אגרה, מגיע לכם עוד פקקים, מגיע לכם עוד פקחים, מגיע לכם עוד מסים וגזירות, מגיע לכם ליגת כדורסל ללא תחרות, מגיע לכם פרשנים רדודים כמו רון קופמן, מגיע לכם עוד ערוצים בתשלום. ערוץ הספורט, צ'רלטון, מועצת הכבלים הלווין, ממשלת ישראל - כל אלו לא צמחו בחלל ריק. ברור להם שחוץ מלהשאיר טוקבק זועם באינטרנט לא תעשו כלום נגד האופן שבו הם עושקים אתכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully