וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליאני ומיאטוביץ' נפגשו בעניין בפטיסטה

30.7.2007 / 12:13

באיטליה שוב מדווחים שהחלוץ הברזילאי מבוקש במילאן, שמוכנה להציע עבורו 9 מיליון יורו. בופון אופטימי וגם בנאפולי מרגישים טוב

דיווחים באיטליה שוב מחברים את ז'וליו בפטיסטה למילאן. הרוסונרי עדיין לא ביצעו החתמה גדולה בקיץ הקרוב ובינתיים איבדו את ריקרדו אוליביירה. בפטיסטה, שחזר לריאל מדריד מההשאלה בארסנל ולא נמצא בתכניות של ברנד שוסטר, עשוי לסתום את החור ברוטציית ההתקפה של קרלו אנצ'לוטי.

ההערכות הן שמילאן מוכנה להציע על בפטיסטה 9 מיליון יורו בעוד ריאל דורשת 12 מיליון. על פי הדיווחים סגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, נפגש עם פג'ה מיאטוביץ', מנהלה הספורטיבי של ריאל והם עשויים להיפגש שוב ולנסות להגיע להסכמה. נשיא מילאן, סילביו ברלוסקוני, כבר הביע בפומבי את רצונו לראות במילאן את השחקן שנהנה מטורניר קופה אמריקה מצוין.

בופון סומך על ההגנה

יובנטוס הפסידה אתמול (ראשון) 2:0 לניוקאסל במשחק אימון בו שלטה ברובו, הגיעה להזדמנויות, אבל לא כבשה. חצי הביקורת כבר כיוונו להגנה המחודשת של הגברת הזקנה, אבל שוער הקבוצה, ג'יג'י בופון, מסרב להאשים את החולייה האחורית.

"אנשים אומרים שההגנה לא עובדת, אבל צריך לשפוט את כל הקבוצה כיחידה אחת", אמר השוער הבינלאומי, "רביעיית השחקנים האחוריים שיחקו טוב, הם רק צריכים זמן להתחבר".

בופון סבל מפציעה קלה הקיץ, אבל חזר לכושר מלא והיה מרוצה ממשחקו אתמול: "אני מרגיש טוב והצלחתי לבצע שלוש עצירות חשובות. המשחק לא היה כזה גרוע וצברנו דקות חשובות לקראת העונה".

גרגאנו מאוהב בנאפולי

נאפולי מתכוננת במרץ לעונה הראשונה שלה בסריה A מאז שנת 2000 והקשר האורוגוואי וולטר גרגאנו, אחד משחקני הרכש הבולטים של הקבוצה, כבר מאוהב בקבוצה. "כולם קיבלו אותי בצורה מאוד יפה", אמר הקשר שבינתיים מאוד מרשים במשחקי האימון, "אני רגיל לשחק בצורה לפיה הרבה כדורים עוברים דרכי. זו אחריות גדולה, אבל אין לי בעיה לקחת אותה, להפך, אני נהנה ממנה. אחת מהתכונות הטובות שלי היא הנעת הכדור הוצאת הקבוצה למתפרצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully