וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנצ'סטר יונייטד לכולם יש גדול

30.7.2007 / 10:45

מה עושים כשרכבי השחקנים מגיעים למימדים מפלצתיים? מרחיבים את מגרש החניה. ובצד השני של העיר: בוז'ינוב עשוי להגיע לסיטי

על פי דיווחים מעיתון ה"סאן", עומדת מנצ'סטר יונייטד להרחיב את מגרש החניה, שכבר אינו יכול להכיל את גודל רכביהם המנצנצים של השחקנים. בקרוב יעבור המתחם מהפך, שיכלול גם את הגדלת חדרי ההלבשה, כדי שיוכלו להתאים לפריטים החשובים באמת לשחקני היונייטד, מוצרי הקוסמטיקה.

וויין רוני רכש לאחרונה ג'יפ האמר בשווי 70,000 לירות שטרלינג, גארי נוויל וריאן גיגס נוהגים במכוניות ענק של ריינג' רובר וגם כריסטיאנו רונלדו מתפאר בבנטלי עצומה. "השחקנים מתחרים אחד בשני בגודלם של הרכבים", סיפר גורם במועדון האדום, "כשרונאלדו חונה, הרכב שלו נראה כמו בית, הוא פשוט עצום. מעבר לזה, אנחנו פשוט לא יודעים באיזה רכב הם יגיעו בפעם הבאה".

בוז'ינוב בדרך לסיטי

ואלרי בוז'ינוב, חלוצה של פיורנטינה, עשוי ללבוש בעונה הבאה את חולצת התכלת של מנצ'סטר סיטי, שמבחינתה מוכנה להציע 10 מיליון דולר ואולי אף יותר על הבולגרי הצעיר. סיטי, בראשותו של מאמנה החדש, סוון גוראן אריקסון והבעלים החדשים תקסין שינאווארה, ראש ממשלת תאילנד לשעבר, יצאה למסע קניות נרחב, כשגם ג'יורג'יו קייליני נמצא על הכוונת.

החלוץ הטמפרמנטי של פיורנטינה פרץ בלצ'ה תחת שרביטו של זדנק זמאן, אך לא עמד בציפיות בפיורנטינה ויובנטוס. אריקסון הצהיר כי הוא מאמין ביכולותיו של בוז'ינוב ולכן לא ייתן לעסקה לחמוק מבין ידיו.

*שפילד יונייטד של בריאן רובסון הודיעה על התעניינותה בחלוץ אברטון, ג'יימס ביטי. "הסיטואציה כרגע היא שהגשנו הצעה לאברטון ואנחנו כרגע נצטרך לחכות לתגובה. הייתי שמח אם הבחור היה מגיע לעזור לנו לעלות ליגה". רובסון מעוניין גם בקשרה של סלטיק, תומאס גראבסן.

*מגנה של ליברפול, ג'יימי קראגר, מאמן כי צ'לסי ולא האלופה היוצאת, מנצ'סטר יונייטד, היא הפייבוריטית לזכות באליפות בעונה הקרובה. "יונייטד היא אולי האלופה, אך צ'לסי היא מבחינתי מניה בטוחה", אמר קראגר והוסיף: "מנצ'סטר יונייטד קבוצה מצויינת שהתחזקה שוב. קרלוס טבז יהיה תוספת משמעותית, לכן נקווה שלא יגיע אליהם".

אלרדייס: "זה הזכיר לי את שומאכר מ-82"

סם אלרדייס, מאמן ניוקאסל יונייטד, האשים את שוער יובנטוס, ג'יאנלוג'י בופון, בנסיון מכוון לפגוע בחלוץ ניוקאסל, אנדי קרול, במשחק הידידות בין הקבוצות אמש (ראשון). בופון התנגש בחלוץ הצעיר במחצית הראשונה, שאמנם לא נפגע באופן קשה ואף לחץ את ידו של השוער בסיום המשחק, אך את מאמנו זה לא שיכנע והוא השווה את הפגיעה לכניסתו הפרועה של הראלד שומאכר בפטריק בטיסטון במונדיאל 1982. "זה היה כמו שומאכר מהימים ההם", זעם אלרדייס לאחר המקרה, "מדובר בתקיפה יותר מכל דבר אחר. אנדי בר מזל שלא סיים בבית חולים". קלאודיו ראניירי, מאמנו של בופון הכחיש את נסיון הפגיעה: "זו הייתה תאונה. בופון הוא ג'נטלמן".

למרות הניצחונות האחרונים, על יובנטוס ו-1:4 על סלטיק, מעוניין מאמן ניוקאסל, לרכוש שחקנים נוספים.
אלרדייס והמגפייז כבר צירפו את הבלם דוד רוזנהאל, הקשר ג'רמי, את ג'ואי ברטון הפרוע ממנצ'סטר סיטי וכן את מרק וידוקה הותיק. "אנחנו עדיין בתוך שוק ההעברות", הודיע אלרדייס לאחר משחק האימון מול יובנטוס אמש (ראשון), "אנחנו עדיין מחפשים אחר שחקנים טובים ומנוסים, השחקנים אמנם היו מצויינים אתמול, אבל זה לא משנה, אנחנו עדיין בחוסר של שחקנים"

ניוקאסל תאבד בקרוב את קשרה קירון דאייר, שמעוניין לעזוב את העיר כדי להתקרב למשפחתו, שגרה באיפסוויץ', למרות מחצית שלמה בה שיחק מול יובנטוס. "היינו בחיסרון של כמה שחקנים ולכן הוא שיחק", הסביר אלרדייס בסיום המשחק, "הוא שיחק טוב מאוד, אבל אני לא חושב שנצליח להשאיר אותו". בגזרת מייקל אואן, שבשבועות האחרונים נרמז כי יעזוב את סט. ג'יימס פארק, לא תהיה שינוי והחלוץ בעל הנטייה לפציעות כנראה ישאר בניוקאסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully