וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכים הבאים, גווין וריפקן ג'וניור

30.7.2007 / 11:51

שני שחקני העבר הוצגו בהיכל התהילה של הבייסבול. בליגה: זמבראנו והקאבס בעמדת זינוק לראש ה-NL מרכז, ניצחון מקוצר למטס

קאל ריפקן ג'וניור, אחד השורטסטופים הגדולים בהיסטוריה, וטוני גווין הוצגו ביום ראשון בהיכל התהילה של הבייסבול בקופרסטאון, ניו יורק. למזלם, בארי בונדס לא חבט להומר ה-755 שלו, כך שאור הזרקורים, שהגיע להם, לא נלקח מהם.

"זה לא יום שצריך להיות בשבילנו", אמר ריפקן ג'וניור, שבילה את הקריירה בבולטימור אוריולס, "זו חגיגה של עולם הבייסבול". גווין, אחד האלילים הגדולים של העיר סן דייגו, הוסיף: "אני חושב שהאוהדים פשוט בטחו בנו ובצורה שבה שיחקנו את המשחק, והיום הם מעריכים את זה עוד יותר, בעידן כל כך שלילי".

רק חצי משחק לקאביז

סינסינטי - שיקגו קאבס 6:0

קרלוס זמבראנו פתח לא טוב את העונה, כמו כל הקאביז. בשלב מסוים אפילו דובר על טרייד שיעביר אותו לקבוצה מתחרה, אבל הוונצואליאני חם המזג לא ויתר. זמבראנו הגיש 7.1 אינינגים וטיגן שישה חובטים, כדי להיות המגיש הראשון במייג'ורס שמגיע ל-14 נצחונות. ואגב כך, עם ההפסד של מילווקי שיקגו צריכה רק הפסד נוסף של הברוורס כדי לזנק לראש טבלת המרכז. הומר ושני ריביז לדרק לי מהקאבס.


סן פרנסיסקו - פלורידה 8:5

ביום שבו ריפקן ג'וניור וגווין הוצגו בהיכל התהילה, בארי בונדס לא רצה, כנראה, לתפוס את מרכז הבמה. בונדס סגר ערב חלש של 1 מ-4, כשהומר ושלושה ריביז של מיגל קבררה מפלורידה עושה את ההבדל. סרג'יו מיטרה עם הניצחון וקווין גרג עם השמירה, כשמאט מוריס רושם את ההפסד.


אריזונה - אטלנטה 14:0

לכל דבר טוב יש סוף, גם לרצף הנצחונות של אריזונה, שספגה את הפסדה הקשה ביותר העונה. טים הדסון הגיש שבעה אינינגים מצוינים, בהם קטל חמישה חובטים, ווילי האריס סיים עם שני דאבלים וארבע ריצות, אנדרו ג'ונס וסקוט ת'ורמן חבטו להומרים. ליבאן הרננדז עם ההפסד.


קולורדו - לוס אנג'לס דודג'רס 6:9

הדודג'רס המשיכו לשקוע בדנבר, כשמאט הולידיי חובט להומר ומוסיף שלושה ריביז, ויורביט טוריאלבה מוסיף הומר משלו. כל זה קרה על הראש של צ'אד בילינגסלי, שחזר מהמשחק המלא הראשון שלו בקריירה עם הופעה גרועה של 4.1 אינינגים והפסד. אובלדו חימנז זכה בניצחון הקריירה הראשון שלו, מנואל קורפאס רשם את השמירה. הומר גם לראסל מרטין מלוס אנג'לס.


פילדלפיה - פיטסבורג 1:5

הפיליז ממשיכים בכושר טוב, כשקייל קנדריק מסיים הופעה מצוינת של שבעה וארבעה ומשלים סוויפ בדרבי של פנסילבניה. שלוש חבטות לג'ימי רולינס, הפסד לאיאן סנל בפיטסבורג. נייט מקלאות' עם הומר בריצה היחידה של הפייראטס.


סט. לואיס - מילווקי 6:9

הברוורס ממשיכים לשקוע, והקאביז כבר קרובים קרובים. למרות יתרון 0:5, איבדה מילווקי את הדרך לניצחון, כשהקרדינלס שמים ארבע ריצות על הלוח באינינג החמישי ועוד חמש בתשיעי. ריאן לודוויק, שמתגלה כקלאץ' בסט. לואיס, עם הולכה שהעלתה את הציפורים האדומות ליתרון, והעניקה לריאן פרנקלין ניצחון. דרק טרנבאו עם ההפסד.


יוסטון - סן דייגו 18:11

משחק פסיכופטי לגמרי בטקסס, כשג'ייסון ג'נינגס תורם כמה מספרים ל-ERA שלו. המגיש המסכן, פעם רוקי העונה בקולורדו, נתן 11 ריצות ב-0.2 אינינגים של עבודה בפתיחה, והפאדרס עלו ל-0:11. חשבתם שזה הסוף? שבע ריצות של האסטרוס באינינג הרביעי צימקו ל-12:8, והקבוצות המשיכו לטווח. באינינג התשיעי, ביתרון 11:15, שמה סן דייגו עוד שלוש ריצות על הלוח וסגרה משחק שלא ייכנס לפנתיאון הבייסבול. מייק קמרון, אדריאן גונזאלס וקווין קוזמאנוף עם הומרים לפאדרס. כריס ברק, לאנס ברקמן, לוק סקוט ואריק מאנסון עם סלאגפסט באסטרוס. דאג ברוקייל הצליח איכשהו לצאת מנצח מהזוועתון הזה.


ניו יורק מטס - וושינגטון 0:5

רק חמישה אינינגים היה צריך ג'ון מיין כדי לרשום ניצחון מספר 12 העונה, וסמכו על מיין שלו היה המשחק נמשך תשעה אינינגים מלאים, הוא היה גומא יותר. אלא שהגשם הפסיק את המשחק כבר אחרי חמישה. רמון קסטרו חבט להומר, בילי טרייבר רשם את ההפסד.

טמפה ביי נחלצת מסוויפ, גם היאנקיז

טמפה ביי - בוסטון 2:5

שישה אינינגים ניהלו דייסקי מאטסוזקה וסקוט קאזמיר קרב עקש, עד שבשביעי פרץ דיונר נבארו את הסכר עם הומר שהעלה את הדוויל רייז ל-0:1. ההומר הזה פתח את הדלת לעוד ארבע ריצות וליתרון 0:5, שהוזן מהומרים של בי ג'יי אפטון וקרלוס פניה. כל שיכלו הרד סוקס לעשות הוא לצמק עם הומרים של מני רמירז וקווין יוקיליס, מה שלא מנע ממאטסוזקה את ההפסד. קאזמיר גמא שישה ושבעה, אבל את הניצחון רשם גארי גלובר.


בולטימור - ניו יורק יאנקיז 10:6

לא רק הדוויל רייז נמנעו מסוויפ בסדרה, גם היאנקיז (בהתחשב בכך שהניצחון ביום שישי נזקף למשחק של ה-28 ביוני). צ'ין מינג וונג זכה בניצחון ה-12, כשהפסים פותחים פער באינינג השמיני עם חמש ריצות. דניאל קבררה רשם את ההפסד, בריאן רוברטס עם הומר לאוריולס. ניו יורק כעת בפיגור של שמונה משחקים מבוסטון.


לוס אנג'לס איינג'לס - דטרויט 4:13

ג'רמי בונדרמן לא עמד מול המחץ של התקפת האיינג'לס, וצלח 2.1 אינינגים בלבד, במהלכם ספג 11 ריצות, עשר מהן לחובתו. בצד השני היה חסר לדסטין מוסלי שליש אינינג בלבד כדי להשלים ניצחון, ואת הפירות קצר כריס בוטצ'ק. שון פיגינס עם שלוש חבטות בניצחון הגדול.


קליבלנד - מינסוטה 4:1

משהו לא טוב עובר לאחרונה על האינדיאנס בג'ייקובס פילד. סי סי סבאתיה הגיש 7.2 אינינגים וטיגן 11 חובטים, רשם רק ריצת חובה אחת ועדיין - לא קיבל תמיכה מההתקפה ונוצח. זה קרה לו גם בפתיחה הקודמת, בה הפסיד 1:0 לרד סוקס. ליו פורד חבט להומר במינסוטה, דניס רייס זכה בניצחון וג'ו ניית'ן בשמירה.


שיקגו וייט סוקס - טורונטו 4:1

שון מרקום היה צריך לחכות שמונה אינינגים בטרם יצליחו הבלו ג'ייז שלו להעניק לו תמיכה התקפית. מרקום סגר שמונה אינינגים עם שמונה טיגונים, כשרק בשמיני רשמה טורונטו את כל ארבע ריצותיה. חאווייר ואסקז, שהיה מצוין בפני עצמו, סגר 7.2 אינינגים עם חמישה חשמולים ועם ההפסד, ג'רמי אקארדו סיפק את השמירה. ג'רמיין דיי עם הומר לשיקגו.


סיאטל - אוקלנד 10:14

ל-NL היה את המשחק הפרוע שלו, וגם כאן היה משחק משוגע, כשהמארינרס כבר הובילו 0:6, פיגרו 10:7 ושמו על הלוח שבע ריצות באינינג השביעי והשמיני. איצ'ירו סוזוקי, עם שתי חבטות, הפך לחובט המהיר בהיסטוריה של הליגה להגיע ל-1,500. ריצ'י סקסון הורחק באינינג השביעי, ואחריו חבט בן ברוסארד להומר שהשווה ל-10:10. הומר גם לאדריאן בלטרה בסיאטל, כששאנון סטיוארט עושה זאת באוקלנד. שון גרין עם הניצחון, סנטיאגו קאסייה עם ההפסד.


קנזס סיטי - טקסס 0:10

עוד הופעה מצוינת של התקפת הרויאלס, שהסתייעה בשישה אינינגים טובים של לאו נונייז כדי לרשום סוויפ של שלושה משחקים. שלוש חבטות לרוס גלואד ולמארק טיהאן, ג'ואל פראלטה עם השמירה וקמרון לואו עם ההפסד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully