וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרט הזה כבר היינו?

30.7.2007 / 9:45

דיווחים בארה"ב שוב קושרים את גארנט לטרייד לסלטיקס, כשגורם בבוסטון מאשר שהסיפור ייסגר תוך 48 שעות. מי תזכה בנבארו?

הדיבורים על טרייד שישלח את קווין גארנט לבוסטון חוזרים ובגדול, ובתקשורת האמריקאית מדווחים שהטרייד ממשמש ובא. על פי גורם מקורב לעסקה, הסלטיקס ומינסוטה מתקרבות להסכמה על מעבר של גארנט בתמורה לאל ג'פרסון ותיאו ראטליף וראג'ון רונדו, או סבסטיאן טלפייר וג'ראלד גרין, כשייתכן שגם בחירות דראפט יהיו מעורבות. גורם בבוסטון אמר למספר אמצעי תקשורת אמריקאים שהעסקה תיסגר ב-48 השעות הקרובות: "באופן בסיסי זה סגור. אם זה יקרה, בוסטון תחזור להיות רלוונטית".

כזכור, גארנט סירב לפני כחודש לעבור לבוסטון, וזהו ככל הנראה המכשול האחרון שעומד בינו לבין הסלטיקס, שם הוא ימצא את פול פירס וריי אלן. ל-KG ישנה אופציה להפוך לשחקן חופשי בתום העונה הקרובה, כך שהסלטיקס יחפשו התחייבות מהביג טיקט שעיר השעועית מתאימה לו.

גם הלייקרס מתעניינים בנבארו

נשיא וושינגטון וויזארדס, ארני גראנפלד, מצוי בשיחות מתקדמות עם ברצלונה ומנסה להעביר לשורות קבוצתו את חואן קרלוס נבארו. בקבוצה הקטאלונית הבהירו לגראנפלד שהם יקיימו איתו משא ומתן רק עד סוף השבוע ושלאחר מכן סכום השחרור של השחקן יעלה משני מיליון דולר ל-14 מיליון. נבארו נמצא חזק על הכוונת של מספר קבוצות מה-NBA. מיאמי, שהתעניינה, ככל הנראה תרד ממנו לאחר שהחתימה את סמוש פארקר, אבל כעת גם לוס אנג'לס לייקרס עשויה להצטרף למירוץ אחריו.

חדשות נוספות:

* שיקגו החתימה את שתי בחירות הדראפט שלה ג'ואקים נואה וארון גריי. הצרפתי, שנבחר במקום התשיעי בדראפט, רשם 12 נקודות, 8.4 ריבאונדים ו-1.8 חסימות בעונתו האחרונה בפלורידה, שזכתה באליפות המכללות. גריי, שנבחר במקום -49 בדראפט, רשם בעונה החולפת 13.9 נקודות ו-9.5 ריבאונדים למשחק במדי מכללת פיטסבורג. נואה ילבש את המספר 13 ואילו גריי ילבש 34.

* שחקנה של פיניקס סאנס, ראג'ה בל יעבור ניתוח בברכו הימנית וייעדר כשישה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully