וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ארסנל זכתה בגביע האמירויות

29.7.2007 / 19:06

התותחנים הפכו את התוצאה מול אינטר (1:2) וסיימו ראשונים בטורניר. פ.ס.ז'-ולנסיה 0:3. טועמה פתח בסטנדרד ליאז' ב-1:3 על מץ והיה מעורב בשער השני

רגעים ספורים לפני החזרה המיוחלת לליגות באירופה, ממשיכות קבוצות היבשת לערוך משחקי ידידות. ארסנל זכתה בטורניר האמירויות, שנערך באיצטדיונה הביתי, לאחר שניצחה את אינטר 1:2, ביום המשחקים השני, שנעל את הטורניר המרובע. פריז סן ז'רמן הביסה את ולנסיה בתוצאה 0:3. הפאריזאים, שנוצחו במשחק הראשון על ידי ארסנל המקומית (2:1), התפוצצו הפעם על העטלפים, שגברו על אינטר (0:2) במחזור הראשון.

דווקא האלופה האיטלקית הייתה זו שעלתה ליתרון, משער של חלוץ המחלוקת דויד סואזו בדקה ה-62. אלכסנדר חלב איזן חמש דקות מאוחר יותר. בדקה ה-85 רובין ואן פרסי ההולנדי הבקיע שער יפהפה אחרי מבצע מרהיב. הניצחון השני של ארסנל העניק לה את הגביע, לאחר שהתותחנים סיימו את הטורניר עם 10 נקודות (שש על שני הניצחונות וארבע נוספות על ארבעת שעריה).

פ.ס.ז' הביסה את ולנסיה 0:3. את החגיגה הצרפתית החל אמארה דיאנה בדקה ה-15. רבע שעה חלפה ודויד אנגוג הכפיל את היתרון. חמש דקות לסיום פגי לואינדולה הפך את ההפסד של ולנסיה לתבוסה. הצרפתים סיימו את הטורניר במקום השני עם שבע נקודות (שלוש על הניצחון וארבע על ארבעה שערים). ולנסיה סיימה שלישית עם חמש נקודות ואינטר אחרונה, עם נקודה.

במשחקי ידידות נוספים שנערכו גברה ניוקאסל האנגלית על יובנטוס האיטלקית, שחזרה לסרייה A, בתוצאה 0:2 במגרשה הביתי, סנט ג'יימסז פארק. את השערים למגאפייז כבשו אלברטו לוקה (9, בפנדל) ואנדי קארול (36). סלטיק, האלופה הסקוטית, השיגה ניצחון מינימלי (0:1) על פארמה, ששרדה אשתקד בליגה הראשונה באיטליה. את הניצחון המתוק לקתולים העניק החלוץ האירי איידן מקגידי חמש דקות לסיום.

סטנדרד ליאז' גברה הערב (ראשון) על מץ הצרפתית 1:3. סלים טועמה, הקשר הישראלי של הבלגים, פתח בהרכב והוחלף כרבע שעה לסיום. השער השני של סטנדרד ליאז' נכבש בדקה ה-23 לאחר מהלך מצוין בינו לבין קמרגו, שהסתיים בכיבוש של אקסל ויזל. באייר לברקוזן ורומא סיימו בתיקו 2:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully