וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר זכתה בזוגות בסטנפורד

29.7.2007 / 23:59

ניצחה בגמר עם בת זוגה, סניה מירזה, את צ'קבטאדזה ואזראנקה 4:6, 6:7. צ'קבטאדזה ניצחה ביחידות, תואר ראשון בקריירה לסקיאבונה

שחר פאר זכתה הלילה (בין ראשון לשני) בטורניר הזוגות בסטנפורד (סך פרסים 600 אלף דולר), לאחר שגברה יחד עם בת זוגה, סניה מירזה ההודית, 4:6, 6:7 (5:7) במשחק הגמר על אנה צ'קבטאדזה הרוסייה ו-ויקטוריה אזראנקה מבלארוס.

פאר, שהודחה מטורניר היחידות כבר בסיבוב השני עם הפסד מאכזב לאולגה גובורטסובה הבלארוסית המדורגת 100 בעולם, תתנחם בזכייה בטורניר הזוגות ובפרס כספי של 27,730 דולר, שיתחלק בין שתי הזוכות. אגב, פאר ומירזה, החברות הקרובות, ייפגשו כבר בסיבוב הראשון של הטורניר הקרוב בסן דייגו.

אבל זה לא הסוף של הטלנובלה. מוקדם יותר נפגשו מירזה וצ'קבטאדזה לקרב הראשון ביניהן היום, בגמר טורניר היחידות, אבל שם ידה של צ'קבטאדזה הייתה על העליונה, כשניצחה 3:6, 2:6. הרוסייה, שדורגה ראשונה בטורניר, המשיכה בכושרה המצוין, וניצלה עייפות וחוסר יציבות של יריבתה ההודית. אגב, בקצב הזה נראה כי מירזה, שעברה שבוע עמוס במיוחד, עלולה להגיע תשושה למשחק מול פאר ביום שלישי, דבר שעשוי לעזור לישראלית.

צ'קבטאדזה, שתעלה למחר למקום השישי בעולם, דירוג השיא שלה בקריירה, זכתה בטורניר סינסינטי בשבוע שעבר, בו גברה על מירזה בחצי הגמר. "לא ציפיתי לנצח בשתי מערכות", אמרה צ'קבטאדזה בסיום, "הרגשתי שאני לא מספיק טובה כדי לנצח בשלוש מערכות, ורק רציתי לגמור עם זה מהר. למזלי, בסוף כבר הייתי יותר מרוכזת". ומה לגבי אליפות ארה"ב? "היו-אס אופן זה הגראנד סלאם האהוב עליי, אבל צריך לקרות הרבה כדי שאנצח בו", סיכמה הרוסייה, שתשלשל לחשבון הבנק שלה צ'ק מכובד של 88 אלף דולר.

תואר ראשון לסקיאבונה

פרנצ'סקה סקיאבונה, האיטלקייה הוותיקה, זכתה היום בגיל 27 בתואר ה-WTA הראשון שלה בקריירה, לאחר שניצחה בגמר טורניר באד גדסטיין באוסטריה (סך פרסים 175 אלף דולר) את איבון מויסבורגר האוסטרית 1:6, 4:6.

סקיאבונה זכתה אשתקד עם איטליה בגביע הפדרציה, והשנה שוב כיכבה עם מדינתה בטורניר הבינלאומי כשניצחה שלושה משחקים ביומיים מול צרפת בחצי הגמר. ביחידות בסבב המקצועני, לעומת זאת, היא נהגה להתקשות. סקיאבונה הפסידה עד היום בשמונת משחקי הגמר שלה, אבל הנאחס נגמר באוסטריה, דווקא מול הטניסאית המקומית.

טורסונוב אלוף אינדיאנפוליס

דמיטרי טורסונוב זכה היום בתואר השני שלו בקריירה, לאחר שגבר 4:6, 5:7 על פרנק דנצ'ביץ' הקנדי בגמר טורניר אינדיאנפוליס (סך פרסים 525 אלף דולר).

טורסונוב הרוסי, המדורג 27 בעולם, השיג שבירות במשחקון השלישי במערכה הראשונה ובמשחקון ה-11 במערכה השנייה מול יריבו הנרגש, המדורג 109 בעולם, שמעולם לא עבר את שלב רבע הגמר עד לטורניר הנוכחי. דנצ'ביץ' בן ה-22, כזכור, הדהים את אנדי רודיק בחצי הגמר, והפך לקנדי הראשון שמגיע לגמר ATP ב-12 השנים האחרונות. לצערו, פה הוא נעצר.

מונאקו זכה באוסטריה

חואן מונאקו הארגנטינאי זכה היום (ראשון) באליפות אוסטריה הפתוחה (סך פרסים 786 אלף יורו), אחרי שחזר מפיגור של מערכה והשלים ניצחן בגמר על פטיטו סטראצ'ה האיטלקי 7:5, 3:6, 4:6 אחרי שעתיים ו-29 דקות.

זהו תואר ה-ATP השלישי בקריירה של מונאקו, המדורג 32 בעולם, ושלושתם היו השנה, ב-2007, ועל משטח החימר. מונאקו העלה את מאזנו העונה על חימר ל-8:28, והוא שני רק לרפאל נדאל (1:31).

הארגנטינאי גבר בדרך בפעם השנייה בחייו על טניסאי מהעשירייה הראשונה, טומי רוברדו ברבע הגמר (המדורג שביעי), והוא הארגנטינאי הרביעי שזוכה באוסטריה בחמש השנים האחרונות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

מויה ניצח בקרואטיה

קרלוס מויה גבר היום 4:6, 2:6 על אנדריי פאבל הרומני, והשלים זכייה באליפות קרואטיה הפתוחה (סך פרסים 353 אלף יורו). הספרדי, שדורג ראשון בעולם בעבר והיום מדורג במקום ה-20, זכה בתואר ה-20 בקריירה, והחמישי (!) בסך הכל בקרואטיה.

מויה שבר במערכה הראשונה ועלה ל-4:5, והשלים זכייה במערכה רק אחרי 8 נקודות מערכה ואחרי שהציל 4 נקודות שבירה. המערכה השנייה כבר הלכה קל יותר מול הרומני המדורג 132 בעולם. "לא ציפית לנצח בטורניר", הודה מויה בסיום, שמצליח לזכות בתואר ATP זו השנה השמינית ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully