וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: מאמץ של הרגע האחרון לצרף חלוץ

אריק רחמיאן

29.7.2007 / 17:25

עטר יבחן את סיריל צ'אפיו הצרפתי, שיגיע בשני, בנוסף לאפוסטו. ההתכתשות עם ב"ש על צגאי ממשיכה. גורם בקבוצה: "ענין מסודי ירד מהפרק"

במאמץ של הימים האחרונים מנסים בקבוצה לצרף חלוץ. כידוע, עד השני באוגוסט מחוייבת נתניה להגיש את רשימת השחקנים שישתתפו במשחקי גביע אופ"א. הנתנייתים יבחנו את החלוץ הצרפתי סיריל צ'אפיו בן ה-28, שיגיע מחר למחנה. צ'אפיו ייבחן ביחד עם בוגדן אפוסטו הרומני, שכבר נמצא במחנה. שני החלוצים יטלו חלק במשחק האימון נגד סנץ, קבוצתו הסלובקית של יאמר.

צ'אפיו שיחק אשתקד בקבוצת גרנובלה מהליגה השנייה בצרפת וברזומה שלו הופעות גם בשטרסבורג, ראן ומארסיי הצרפתיות וכן בלידס יונייטד האנגלית.

גם בענין שחרורו של המגן קלמי סבן קיימת עדיין בעיה, שכן טופס השחרור של השחקן, ששוחרר לפני כשבועיים מקבוצתו הרומנית לשעבר, סטיאווה בוקרשט, עדין לא עבר באופן רשמי לנתניה. הרומנים שיגרו את המסמך להתאחדות הרומנית, אלא שבישראל טרם התקבל המסמך. בנתניה עושים מאמצים גדולים על מנת שהמסמך המיוחל יגיע עד השני באוגוסט.

המאבק על צגאי

בתוך כך החריף המאבק בין הפועל באר שבע ליחיאל צגאי. הקשר חתם ביום שישי ל-3 העונות הקרובות בנתניה, ואמש פנה נציגו של השחקן, מיכאל ראובן, לבעלים הרשמי של הפועל באר שבע, אלי זינו, בבקשה לחתום על טופס שחרורו של השחקן. זינו סרב לחתום בעצת עו"ד שלו, מיכל ראובן. מתברר שרעייתו של מיכאל ראובן, עו"ד מיכל ראובן, מייצגת את אלי זינו מול הנציגים החדשים, ובשל ניגוד אינטרסים ביקשה עו"ד מיכל ראובן לשחררה מייצוגו של השחקן. כעת מייצג את השחקן עו"ד אייל יפה, המכין תביעת נזיקין נגד הפועל באר שבע ואלי זינו.

"רצינו להימנע מתביעות, אבל אלי זינו קיבל עצה מעורכת הדין שלו שהיא גם רעייתי, שבה נאמר לו לא לחתום על שחרורו של צגאי, עד שיתבהרו העניינים שלו מול הרוכשים החדשים", אמר מיכאל ראובן, "ומחוסר ברירה פנינו לעו"ד אייל יפה שמכין תביעה נגד הפועל באר שבע". כידוע מכבי נתניה מחויבת להגיש את רשימת השחקנים המאושרים בהתאחדות לכדורגל עד ה-2 באוגוסט, וכל שחקן שייעדר מהרשימה לא יוכל ליטול חלק במשחקי גביע אופ"א.

כ-80 אוהדים הגיעו הערב למפגש בין נשיא המועדון גיל לב וקובי בלדב. הנוכחים בפגישה דיווחו על אווירה חיובית. האוהדים התלוננו על הרכש הדל והחשש מחוסר הצלחה באירופה, וראשי הקבוצה הבטיחו שהחיזוק בדרך ושחלוץ נוסף יוחתם בקרוב.

ובעניינו של אלן מסודי. למרות שהאוהדים לוחצים על הקבוצה להחזיר את הקשר, הרי שגורמים במועדון מסרו הערב באשר לצירופו "ענין מסודי ירד מן הפרק". סוכנו של מסודי, ג'קי דהאן, מאמין שיש סיכוי: "כפי שכולם יודעים בכדורגל הכל אפשרי. הקבוצה כרגע בחו"ל והבעלים שדניאל יאמר נמצא בסין במסגרת עסקיו. נמתין ונראה כיצד יתפתחו העניינים. אני יכול רק לאשר שהיו גישושים, אולם לא הגענו למשא ומתן".

שחקני מכבי נתניה שזכו אמש (שבת) לערב חופשי בתום משחק האימון שקיימה הקבוצה (תיקו 1:1 נגד ויס-באדן הגרמנית), קיבלו היום פינוק במכון ספא אליו יצאה הקבוצה במרוכז. החלוץ סבסטיאן רוזנטל, שסובל מזיהום באצבע כף הרגל, נלקח לבית חולים מקומי שם נחבשה האצבע הסוררת. החלוץ הצטווה לנוח בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully