וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספורטאים קיבלו הכל, נשאר רק להביא מדליות

29.7.2007 / 15:49

רגע לפני פתיחת השנה האולימפית, ראשי הוועד קיימו מסיבת עיתונאים והתפארו בתנאים שסיפקו לספורטאים. אפשר כבר לספור את הימים

ברני ארדוב

צילם וערך: דרור פיקלני

ביום רביעי הקרוב יציינו באופן רשמי בכנסת את פתיחת השנה האולימפית בישראל. קצת יותר משנה לפני המשחקים בבייג'ין, כינסו היום (ראשון) ראשי הוועד האולימפי מסיבת עיתונאים בתל אביב, בה דיווחו על ההכנות ועל הציפיות.

"ההכנות היו אופטימליות"

יו"ר הוועד האולימפי צביקה ורשביאק אמר: "המשאבים והתנאים הפעם היו גבוהים יותר מאי פעם וכל מה שספורטאי, מאמן או איגוד תיכננו לעשות, היה אפשרי. הדבר החדשני ביותר מבחינתנו היה להקים שנתיים לפני האולימפיאדה סגל למשחקי לונדון 2012, ואפילו יש גישושים ראשונים למשחקי 2016". כשנשאל לגבי התרשמותו מנבחרת הכדורגל האולימפית, שפיספסה את הכרטיס לבייג'ין אמר ורשביאק: "יש לנו בארץ בעיה עם כדורגלנים, הם לא רגילים לעבוד קשה".

מנכ"ל הוועד האולימפי אפרים זינגר אמר: "בהשוואה עם לא מעט מקומות באירופה, ספורטאי הצמרת של ישראל נמצאים במקום טוב למעלה בכל הקשור למערכת שמובילה אותם אל האולימפיאדה. הצפי שלנו במשחקים בבייג'ין הוא 1-2 מדליות ובין 6-8 גמרים. אנחנו עדיין מקווים למדליסטית אולימפית ראשונה אחרי יעל ארד".

גילי לוסטיג, מנהל היחידה לספורט הישגי: "ההכנות הן אופטימליות, והן מבוססות על העקרונות של הספורט ההישגי, כלומר 80 אחוזים מהמשאבים ל-20 אחוזים מהספורטאים. אנחנו מעריכים שאריק זאבי הוא הספורטאי הבכיר שלנו. הוא מאוד מנוסה, יודע מה הוא עושה וביום נתון יכול לנצח כל אחד. אני מאוד מקווה שנוכל להעמיד גם בפעם הראשונה נבחרת התעמלות אומנותית לתחרות הקבוצתית. אנחנו מעריכים שהמדליות, כמו רוב המדליות של ישראל באליפויות העולם, יגיעו מהשייט ומענפי הקרב".

זאבי: "אני באמת הולך על מדליה נוספת"

אריק זאבי, מדליסט הארד באולימפיאדת אתונה 2004, השתתף גם הוא במסיבת העיתונאים וסיפר: "אין ספק שההכנות הן אופטימליות ואם אני לא אצליח להביא מדליה זה לא יהיה בגלל ההכנות, אלא רק בגללי. אני באמת הולך באולימפיאדה הזאת על מדליה נוספת, ובגלל שהתנאים של הספורטאים הבכירים כל כך השתפרו, אני אפילו חושב להמשיך הלאה".

קטיה פיסצקי, שמובילה את בנות נבחרת ישראל בהתעמלות אומנותית: "לא היה קל לעבור מהתחרות האישית לקבוצתית, זה אפילו הרבה יותר קשה. אנחנו כל הזמן מעודדות אחת את השניה ומרגישות שאנחנו יכולות לסיים בין 10 הראשונות באליפות העולם בספטמבר, כדי להגיע לאולימפיאדה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully