וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחב נשימה לרד סוקס

29.7.2007 / 12:39

בוסטון ניצחה את טמפה ביי 6:12 והגדילה את יתרונה לתשעה משחקים, בעקבות הפסד היאנקיז לבולטימור. הפסד כפול למילווקי

טמפה ביי - בוסטון 12:6

באינינג התשיעי נכנס ג'ונתן פפלבון, המניה הבטוחה של הרד סוקס, ואיפשר לג'וני גומז לחבוט את ההומר השני שלוש במשחק ולהשוות מ-6:4 ל-6:6. אבל בוסטון לא נשברה, ועם 6 ריצות באינינג ה-12 ניצחה את המשחק, כשאגב כך היא מגדילה את הפער מהיאנקיז לתשעה משחקים. ארבע חבטות למייק לואל וניצחון לקייל שניידר. ג'וש פול עם הומר לטמפה ביי, בריאן סטוקס עם ההפסד.


בולטימור - ניו יורק יאנקיז 5:7

יתרון בן שש ריצות באינינג התשיעי כמעט שלא הספיק לאוריולס, שלמזלם הסתייעו ביום מצוין של מיגל טחאדה, עם שתי חבטות וארבעה ריביז. היאנקיז התחילו בקאמבק כדי להציל את רוג'ר קלמנס מהפסד, אבל גם הומר של חורחה פוסאדה וארבע ריצות של ניו יורק לא הספיקו, כשג'יימי ווקר סוגר את הדלת. הומר גם להידקי מאטסוי בניו יורק.


לוס אנג'לס איינג'לס - דטרויט 3:10

המזל של הטייגרס הוא שהאינדיאנס נוצחו על ידי מינסוטה, כי הם עצמם ממש לא נראים משהו. האיינג'לס, לעומת זאת, מתחילים לצאת מהתקופה הרעה שלהם עם עוד ניצחון בסדרה. ג'ייסון גרילי וטים בירדאק התקפלו לגמרי בבולפן של דטרויט, שהובילה 1:3. גרילי הרשה שתי ריצות באינינג השישי, ובאינינג השמיני התמוטטו הוא ובירדאק כליל עם שבע ריצות חובה, כשהם מעניקים לסקוט שילדס את הניצחון. אורלנדו קבררה וגארט אנדרסון עם הומרים לאנהיים, מגליו אורדונייז עם הומר לדטרויט.


סיאטל - אוקלנד 3:4

צ'אד גאודין הגיש שמונה אינינגים מצוינים, אבל באינינג החמישי נתן הומר ליונייסקי בטנקורט, שהעלה את המארינרס ל-3:4, יתרון עליו שמר בהצלחה ג'יי ג'יי פאץ התותח. הוראסיו רמירז זכה בניצחון, גאודין עם ההפסד. קנג'י ג'וג'ימה עם הומר למארינרס.


שיקגו וייט סוקס - טורונטו 0:2

זה היה דואל כמו שצריך להיות דואל. מארק בהרלי, שהפך לאבא בשעה טובה, הגיש שמונה וטיגן שישה, רוי האלאדיי הגיש שמונה וחיסל שבעה, והראשון זכה בניצחון בזכות ההומר הראשון העונה של ג'רי אואנס, באינינג השביעי. בובי "לו רק הייתה לי כאן עוגת יום הולדת לחסל" ג'נקס עם השמירה ה-30 העונה.


קליבלנד - מינסוטה 3:2

יוהאן סנטנה היה בלתי פגיע ולקח נו היטר לתוך האינינג השישי, אבל ביתרון 0:2 באינינג השביעי איפשר שתי ריצות לאינדיאנס מהומר של טראוויס הפנר. סנטנה יצא כשבאמתחתו שבעה אינינגים ו-12 טיגונים, כשאת הניצחון רושם פאט נשק, כתוצאה מחבטה של בריאן בושר. ג'ו ניית'ן עם השמירה, ג'ו בורובסקי עם ההפסד.


קנזס סיטי - טקסס 5:6

אוקטביו דוטל הצליח, איכשהו, לשמור על הניצחון, אבל זה עלה לו ולרויאלס בבריאות, לאחר שהרשה שתי ריצות. אודאליס פרז עם הניצחון, קווין מילווד עם ההפסד, נלסון קרוז מטקסס עם שני הומרים וכל חמשת הריביז של הריינג'רס.

הפסד כפול ומכופל למילווקי

סט. לואיס - מילווקי 6:7
סט. לואיס - מילווקי 2:5

ההשלכות של הפסד הדאבל הדר הזה של הברוורס כואבות מאוד, כי עכשיו, עם הניצחון של הקאביז, הפער במרכז הוא בן 1.5 משחקים בלבד.

את המשחק הראשון הייתה מילווקי צריכה לנצח, אבל עם שלוש ריצות באינינג התשיעי, האחרונה ממחבטו של ריאן לודוויק, הפכו הקרדינלס פיגור 6:4 לניצחון 6:7 (ותודה לפרנסיסקו קורדרו, ששבר את השמירה). ראס ספרינגר עם הניצחון, ריאן בראון עם הומר למילווקי.

המשחק השני כבר לא היה כל כך דרמטי. אנתוני רייס הצליח, סופסוף, לזכות בניצחון ראשון העונה אחרי עשרה הפסדים, עם שישה אינינגים סולידיים. ג'ייסון איזרינגהאוזן סיפק את השמירה וכריס קפואנו סיים עם הפסד. קורי הארט עם הומר לברוורס.


סינסינטי - שיקגו קאבס 8:1

הקאביז מאוד אהבו, כמובן, את הבשורות מבוש סטדיום. אלפונסו סוריאנו חבט לשני הומרים, הכניס חמש ריצות הביתה ושלח את שיקגו להיצמד לגב של מבשלי השיכר. הומר גם לדרק לי וניצחון לשון מרשל. ארון הראנג יצא בסינסינטי אחרי אינינג אחד בלבד בשל כאבי גב, ונחל את ההפסד כשהרשה שתי ריצות חובה.


ניו יורק מטס - וושינגטון 1:3
ניו יורק מטס - וושינגטון 6:5

הדאבל הדר לא היה מרנין עבור המטס, כשפילדלפיה צימקה בחצי משחק את הפער בצמרת. במשחק הראשון שלט אורלנדו הרננדז עם שבעה אינינגים ושמונה חשמולים, כשבילי וגנר סיפק שמירה. סול ריברה עם הפסד לנשיונאלס.

במשחק השני לא הצליחו הניו יורקים לשחזר את הניצחון, כשלמרות חזרה מפיגור 3:0 לשוויון 3:3, נכנע פדרו פליסיאנו והסגיר שלוש ריצות באינינג השמיני. המטס חזרו, אבל זה לא היה מספיק. ג'ון ראוש ניצח וצ'אד קורדרו שמר על יתרון 5:6, כדי להעניק לוושינגטון ניצחון שני בסדרה.


סן פרנסיסקו - פלורידה 3:4

ההומר ה-755 של בארי בונדס יחכה, ובינתיים ראה בונדס את ריי דורהאם חובט לסינגל ומנצח את המשחק באינינג התשיעי על קווין גרג, אחרי שהג'איינטס נכנסו לאינינג בפיגור 3:2. שבעה ושבעה למאט קיין, שראה את חברו ג'ק טראשנר זוכה בניצחון. שבעה אינינגים גם לדונטרל וויליס מפלורידה, הומר למיגל קבררה.


פילדלפיה - פיטסבורג 5:10

שמונה ריצות של הפיליז באינינג החמישי היו יותר מדי עבור שיין יומן והפייראטס. כריס קוסטה חבט להומר בן שלוש ריצות, ג'ימי רולינס סיים עם שלוש חבטות ושלושה ריביז ופילי צימקה את הפער מהמטס ל-3.5 משחקים. ניצחון לא מרשים לג'יי די דרבין, הומר לפרדי סאנצ'ז מפיטסבורג.


קולורדו - לוס אנג'לס דודג'רס 2:6

ג'ף פרנסיס הגיש 7.2 אינינגים חזקים וזכה בניצחון ה-11 שלו העונה. מאט הולידיי, גארט אטקינס והקומיסאר הראשי טרוי טולוביצקי עם הומרים, כשברט טומקו רושם את ההפסד.


יוסטון - סן דייגו 1:3

רי אוסוולט הגיש כמו שרוי אוסוולט יודע (וקצת שכח לאחרונה) להגיש - שבעה אינינגים ועשרה נפנופים. בראד לידג' ממשיך לצבור ביטחון בעמדת הקלוזר עם שמירה שישית בתוך שבועיים, וגרג מדוקס רשם שלוש ריצות חובה באינינג הראשון, מה שהספיק כדי "להעניק" לו את ההפסד. הומר לקרלוס לי מסן דייגו, ששלחה את המגיש המצוין כריס יאנג לרשימת הפצועים.


אריזונה - אטלנטה 3:4

הדי-באקס הלוהטים קוראים תיגר על צמרת המערב, עם ניצחון שמיני ברציפות, כשקונור ג'קסון חובט לסינגל על צ'אד פרונטו באינינג העשירי. זה היה הניצחון השלישי ברציפות של אריזונה עם חבטה שמסיימת משחק. קודם לכן התנהל דואל מעניין בין ג'ון סמולץ ודאג דייויס, כל אחד עם שבעה ושישה. הומר לכריס יאנג מאריזונה, ניצחון לחואן קרוז והפסד לטיילר ייטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully