וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא קנטור יורד ללאומית

29.7.2007 / 8:50

אחרי יותר מעשור של הצלחה בליגה הבכירה, ישחק הרכז בן ה-33 במכבי הוד השרון של עמי נאווי. אוריאל מרקו חתם במכבי חיפה

גיא קנטור, אחד משחקני הליגה החשובים בעשור האחרון, יורד לליגה הלאומית וישחק העונה במכבי הוד השרון.הרכז בן ה-33, ששיחק העונה במכבי ראשון לציון ומחזיק אפילו בהופעה בודדת בסגל נבחרת ישראל, יחזור לשתף פעולה עם המנהל המקצועי של הוד השרון, ישראל לב, שהיה מאמנו בהפועל אילת בה שיחק קנטור בעונת 1994/5.

קנטור, רכז ישראלי לוחם מהסוג של פעם, שיחק במהלך הקריירה שלו כרכז מוביל בקבוצות רבות ובהן מכבי ראשון לציון, הפועל חולון, מכבי רעננה, בני השרון ורמת השרון, במדיה קבע גם שיא קריירה מדהים של 30 נקודות בניצחון על בני השרון. פרט לתקופה קצרה בלה-האבר הצרפתית הוא בילה שנתיים בהפועל ירושלים, ואת העונה האחרונה בראשון סיים עם 4.4 נקודות ו-2.1 אסיסטים ב-18.3 דקות.

קנטור הותיק יהיה הבורג החשוב והמשמעותי בהוד השרון של עמי נאווי, שסיימה את העונה שעברה במפתיע במקום השישי בליגה הלאומית.

שחקן נוסף שיורד ללאומית אחרי לא מעט שנים בליגת העל הוא אוריאל מרקו, שישחק במכבי חיפה המתחדשת ובעלת יומרות העליה. מרקו (25, 2.03 מ'), שחקן נבחרת הנוער והעתודה בעבר, עשה את הפריצה שלו באליצור קרית אתא ששיחקה בעונת 2002/3 בליגה הבכירה, אך מאז לא הצליח לבלוט בשלוש העונות שהעביר בגליל ובעונה האחרונה באשקלון. בחיפה, שהחתימה כבר את אורן בן חמו, עדי פרג, אורי גרינוולד, תומר חולי וקובי אייזיק, יהווה מרקו שחקן מרכזי בקבוצה, השואפת לחזור לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully