וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני חושב רק התקפה

29.7.2007 / 11:12

על אף ההפסד לוולנסיה, מאמן אינטר ימשיך לשחק עם 3 חלוצים נגד ארסנל. רונאלדו רוצה שהעונה הקרובה תתחיל. ג'וזפה רוסי בדרך לנאפולי

מאמן אינטר, רוברטו מאנצ'יני, לא מתרגש מההפסד אמש (שבת) 2:0 לוולנסיה, בטורניר האמירויות שמתקיים בלונדון. "זה תמיד טוב לשחק במשחקים כאלה, למרות שנוצחנו", אמר מאנצ'יני, "אף אחד לא אוהב להפסיד, אבל זה היה משחק מועיל עבורנו. אני שמח שהשחקנים ואני מרוצים מהתצוגה".

מאנצ'יני משתמש בטורניר הזה לבחון בעיקר את החלק ההתקפי של קבוצתו. "ניסיתי שלושה חלוצים, אבל יש לנו הרבה עבודה עד שנדע לתקוף כך. תמיד הייתי מרוצה מההגנה, ועלינו להתמקד בחלק הקדמי".

במחצית השנייה דויד סואזו שיתף פעולה עם אדריאנו וחוליו קרוז בהתקפת הנראזורי. "חשבתי שההרכב יסתדר עם וולנסיה, אבל דברים לא עבדו כפי שציפיתי".

היום תתמודד אלופת איטליה מול בעלת הבית, ארסנל, ומאנצ'יני צפוי להשתמש במספר שחקנים שקיבלו מנוחה עד כה, תוך התמקדות בחלק הקדמי של קבוצתו. "אני לא בטוח שזלאטן איברהימוביץ' יפתח מול ארסנל, הוא סובל מעייפות, ואנו נבחן אם כדאי לתת לו לשחק. אדריאנו כנראה יפתח".

מי שזכה לשריקות בוז כל אימת שנגע בכדור נגד וולנסיה, הוא הבלם מרקו מטראצי. "אני לא חושב שזה צודק", אמר מטריקס, "אלו רק משחקי ידידות ואין סיבה שהקהל ינהג כך". בלמה של נבחרת איטליה וודאי לא יופתע, אם אוהדי התותחנים ינהגו כך גם היום.

"אני יודע שיש לנו הרבה משחקי קדם-עונה, אבל אני לא חושב שזה יעמיס עלינו. זו ההחלטה שלי, כדי שאוכל לנתח את המגרעות לפני פתיחת העונה", סיכם המאמן האיטלקי.

רונאלדו כבר לא יכול לחכות לפתיחת העונה

רונאלדו הצטרף למילאן באמצע העונה שחלפה, ולא לקח חלק פעיל במשחקיה של הקבוצה בליגת האלופות. הרוסונרי זכו לבסוף בכתר היבשת, והברזילאי כבר בטירוף לקראת ההגנה על התואר. "אני כבר לא יכול לחכות לחזור ולשחק, על אף שאנו יודעים כמה תקופת ההכנה חשובה. להשתתף בליגת האלופות מתחילתה, זו סיבה נוספת להיות שמח", אמר הברזילאי.

"אנו מקווים לפתיחה טובה, וזה הזמן לעבוד קשה, כדי שנוכל לראות תוצאות על הדשא". רונאלדו יודע מה הוא אומר, שכן מילאן החלה את אימוני תחילת העונה שלה, מאוחר יותר ממרבית יריבותיה באיטליה ואירופה. הפנומן הברזילאי גם מודע למעקב התקשורתי סביב משקלו, והוא לא מסתיר זאת. "אני בכושר טוב, זה מאבק, ולכולם קשה בשבועות הראשונים".

ג'וזפה רוסי בדרך לנאפולי

נראה שג'וזפה רוסי בדרכו לנאפולי, למרות שפארמה מעוניינת בו לעונה נוספת, וגם יובנטוס הצהירה בעבר שהיא חושקת בחלוץ נמוך הקומה. "ג'וזפה יהיה מאוד שמח לשחק עבור נאפולי", אמר סוכנו פדריקו פאסטורלו לעיתון הבריטי "ניוז אוף דה וורלד", "הוא דואג לעתידו ולאווירה שסביב קבוצתו יותר מאשר לכסף אותו ירוויח. בכל מקרה הוא שווה בסביבות 10 מיליון יורו".

רוסי, שחקנה של נבחרת איטליה הצעירה, הפגין כושר מצוין כששיחק בפארמה אשתקד וכבש 9 שערים ב-19 משחקים. החלוץ שייך למנצ'סטר יונייטד, ומאמן השדים האדומים, סר אלכס פרגוסון, כבר הודיע לו שהוא רשאי למצוא לעצמו מועדון חדש. "נפגשנו עם סוכנו של רוסי, ואנו מחכים לשובה של מנצ'סטר יונייטד מהטור שלה באסיה", אמר נשיא פארמה טומאסו ג'ירארדי, שלא מוותר על הכישרון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully