וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם באמת הגזמתם

מייק קרנון

29.7.2007 / 10:23

מייק קרנון חושב שהשעיית ראסמוסן מהטור דה פראנס הייתה מוגזמת, לא מבין את ההמולה סביב בית"ר ולא ישלם לערוצים החדשים

לפני שבוע המלצתי כאן לקוראים לצפות בשידורי הטור דה פראנס. לא השליתי איש שהטור נקי ושכולם נהיו ילדים טובים, אבל כל מי שצפה בקטעים בהרי הפירנאים היה עד לכמה מהשיאים שידע הטור. גם השעייתו של וינוקורוב, אחרי שהבדיקות הוכיחו שבגופו נמצא דם שלא שלו, לא הפתיעה איש. אבל כאשר למחרת נשלח הביתה גם לובש החולצה הצהובה, הדני ראסמוסן, זה כבר היה קצת יותר מדי.

מה שמטריד אותי הוא מדוע הושעה ראסמוסן ע"י ראשי הקבוצה שלו, ראבובנק? "הוא שיקר לנו בכך שטען שלא התייצב לבדיקות, מאחר שהיה במקסיקו בעוד שלמעשה הוא היה באיטליה", אמר מנהל הקבוצה. ראסמוסן התנצל ואמר שזו הייתה טעות. "עוד לפני המרוץ ומאז שהחל, נבדקתי 14 פעמים וכל הבדיקות היו שליליות". עד כה איש לא עירער על כך.

האם לא היה מספיק להטיל עליו קנס כספי גדול, או להזהיר אותו שעוד הברזה אחת מבדיקות סמים תביא להשעייתו? נראה לי שמתוך רצון לשמור על "טור" נקי, איבדו העומדים בראשו את שיקול הדעת. למנוע מרוכב ותיק, שמשקיע כבר שנים בספורט הקשה הזה, לזכות ב"טור" הראשון שלו רק בגלל ששיקר? סליחה, רבותי, זה לא רציני.

מהומה רבה - על מה?

ספק אם אי פעם נכתב ונאמר כל כך הרבה על משחק כדורגל בשלב המוקדם של ליגת האלופות, כפי שפורסם בשבועיים האחרונים בתקשורת הישראלית לקראת קופנהגן – בית"ר. שליחים מיוחדים ליוו את הקבוצה למחנות האימונים, מראיינים ומראיינות טרחניים דחפו מיקרופונים ומצלמות לפני כל פרצוף שיש לו איזה קשר לקבוצה הירושלמית, צוותים מצוידים היטב ארבו בנמל התעופה להגעתם של השחקנים החדשים.

עכשיו תארו לעצמכם מה יקרה אם הבחורים של יצחק שום יחזרו מדנמרק עם מה שנהוג לכנות "תוצאה טובה". עד למשחק הגומלין זו תהיה אורגיה תקשורתית בלתי נסבלת. וכל זאת לקראת משחקים שעדיין לא מבטיחים דבר בכל מה שקשור להופעה בשלב הבתים של ליגת האלופות.

נראה לי שלתקשורת חלק לא קטן בכך שבישראל רואים את הקבוצה הדנית כ"נוחה". קבוצה שרק לפני שנה הדיחה את איאקס בשלב המכריע של המוקדמות, ושבשלב הבתים רשמה ניצחונות על מנצ'סטר יונייטד ועל סלטיק, עדיפה בוודאי על בית"ר ירושלים. זה לא אומר שאי אפשר לחלוף על פניה. אבל כדאי להתכונן לגרוע ביותר. רק לחשוב מה יקרה ב"טדי" אם הצהובים-שחורים לא יעברו.

אני מאחל לגיורא, שומי ושחקניהם שאכן יעמדו במשימה. אני בכל מקרה לא אצפה במשחקים, מאחר שעקרונית לא הצטרפתי למנויי הערוצים החדשים של ערוץ הספורט. למה אני צריך לשלם (אפילו רק 11.99 ¤) עבור מה שקיבלתי במשך שנים כחלק מחבילת הבסיס שלי?

הכמות לא מוליכה את האיכות

גם מבלי לבדוק את הנושא ביסודיות, ניתן לקבוע שישראל היא כיום המדינה עם כמות שידורי הספורט הגדולה ביותר באירופה. אין לי ספק שבאף מדינה אחרת (להוציא אולי את אנגליה), לא שודרו כל משחקי הרעים שערכו צ'לסי, ליברפול ומנצ'סטר יונייטד במזרח הרחוק. עם פתיחת העונה אנו צפויים להצפה אדירה של שידורים מהליגות האירופיות, כולל גביע הליגה האנגלי, וכמובן של הליגות בישראל. המבחר הוא בלתי נדלה וכל אחד יכול להשתרע בכורסתו וליהנות.

עד כאן הכל טוב. אבל אם התחברת ל-"ספורט 1" ו-"ספורט 2", הנאתך תסתיים מהר מאוד. ברגע ששדרי ופרשני הערוץ פותחים את פיהם – סדום ועמורה, פטפטת בלתי נסבלת שחוזרת על עצמה בתדירות של כל עשר דקות. מעדכנים אותנו שוב ושוב בתוצאה ומבקיעי השערים למרות שהמידע הזה מופיע על המסך. הם גם יודעים בדיוק מה חושב באותו רגע מוריניו ומה אמר פרגוסון לשחקניו בחדר ההלבשה. גם המידע שלהם על השחקנים שטחי מאוד. כך למשל דיברו במשחק האחרון של יונייטד בסין על אלן סמית הצעיר. אבל מה לעשות שהבחור כבר בן 27. תמורת 50 ¤ בחודש מגיעה לנו לא רק כמות אלא גם איכות, ויפה שעה אחת קודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully