וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד השגריר ריאן גיגס

29.7.2007 / 10:34

השחקן ייצג את יונייטד בעולם עם פרישתו. המאפיה אחרי בתו של הנרי. מוריניו סירב להבאת זידאן ורונאלדיניו לצ'לסי. וונגר חותר תחת ארסנל?

נראה שריאן גיגס לא ממש צריך לדאוג לתעסוקה אחרי פרישתו ממשחק הכדורגל. "סאנדיי מיירור" הבריטי מדווח היום (ראשון) שכוכבה הוולשי של מנצ'סטר יונייטד, צפוי לקבל הצעה לעונה נוספת באולד טראפורד, והוא ישחק בקבוצה עד 2008/09.

אחרי שגיגס בן ה-33 יחליט שזו תהיה עונתו האחרונה כשד אדום, יונייטד תציע לו להיות "שגריר המועדון". בתפקידו ייסע גיגס ברחבי העולם ויקדם את תדמיתה של הקבוצה ואת האינטרסים הכלכליים של המועדון. בכך יצטרף גיגס לשחקן העבר של המועדון, סר בובי צ'ארלטון, שעושה ימיו בתפקיד זה. גיגס הוא ותיק שחקני יונייטד. את הופעת הבכורה שלו במדים האדומים הוא ערך בשנת 1991, והוא השחקן המעוטר בהיסטוריית הקבוצה.

בתו של הנרי על הכוונת של המאפיה הרומנית

מזימה לחטיפת ביתו של כוכב ארסנל לשעבר תיירי הנרי נחשפה הבוקר (ראשון) ב"ניוז אוף דה וורלד". על פי העיתון זכו ביממה האחרונה אישתו של הנרי, קלייר ובתם בת השנתיים טיאה, לשמירה צמודה של חברת אבטחה שנשכרה על ידי הסופרסטאר הצרפתי. החשד הוא שכנופיה השייכת למאפיה הרומנית זממה לחטוף את טיאה הקטנה ולדרוש עבורה דמי כופר בסך מיליוני דולרים.

הנרי וקלייר החליטו לאחרונה להתגרש, והעובדה ש-10 מיליון דולר מהונו של השחקן צפויים לעבור לידיה של אשתו בהסכם הגירושים העתידי הפכו אותה ואת בתה למטרה מועדפת על החוטפים. שכנים שגרו בסמוך לזוג בלונדון סיפרו כי מאבטחים צצו סביב בית משפחת הנרי כבר לפני מספר חודשים, אך הלילה הוגברה מעטפת האבטחה עקב התגברות בהתרעות על כוונת הכנופיה לבצע את זממה.

סביליה לא מוותרת על דני אלבס בקלות

"הסאן" הלונדוני טוען כי דני אלבס, קשרה הברזילאי של סביליה, בדרך לצ'לסי. מקורבים לשחקן מסרו כי השחקן להוט לעבור לסטמפורד ברידג', אחרי שקיבל הצעה בסך 6 מיליון דולר לעונה.

נשיא סביליה, חואן מריה דל נידו, הוא כידוע לא פראייר, ודורש עבור השחקן לא פחות מ-42 מיליון דולר. המחיר כמובן גבוה מדי לכחולים, אבל לפי "הסאן", מחזיקת הגביע האנגלי מאמינה כי בסופו של דבר תושג פשרה ואף נקבו בסכום מוערך של 28 מיליון דולר עבור ההעברה.

וונגר נפגש בחשאי עם דייויד דיין

האם ארסן וונגר יקבל בקרוב את התואר "חתרן בלתי נלאה"? אמש (שבת) נצפה מאמן ארסנל יושב במסעדה עם מי שהיה עד אפריל סגן נשיא התותחנים, דייויד דיין. "הם דיברו בעיקר על ארסנל, זו היתה שיחת עסקים", אמר ל"ניוז אוף דה וורלד" אדם שישב בסמוך להם.

הפגישה הזו וודאי לא חביבה על יו"ר התותחנים פיטר הילווד וחברי ההנהלה, שרודפים אחרי וונגר כבר מאפריל כדי שיחתום על הארכת חוזהו בקבוצה. וונגר שהיה ביחסים חמים עם דיין, לא אהב את הדחתו מההנהלה, ומאז סימן שאלה מרחף מעל עתידו באצטדיון האמירויות.

למי ששכח, דיין הביע תמיכה במיליארדר האמריקאי סטן קרואנק, שרצה לקנות את המועדון, וזאת בניגוד לדעתה של ההנהלה. "השיחה בין השניים היתה מתוחה, דיין הזכיר את תיירי הנרי מספר פעמים ואפשר היה לשמוע מילים כמו 'תוכניות' ו-'הדרך להתקדם'", הוסיף עד הראייה.

"אנשי ארסנל רשאים להיפגש עם כל מי שהם חפצים, ולא אוסיף דבר", אמר בתגובה מנהלה של ארסנל, דני פיזמן.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

לי בוייר בשירות ווסטהאם

קשר ווסטהאם, לי בוייר, החליט לעזור למאמן אלן קרבישלי בהבאת חיזוק לקבוצה, ו"טלגרף" הבריטי מפרסם היום כי בוייר החל משכנע את קשר ניוקאסל, קיירון דאייר, לשכוח מטוטנהאם ולעבור לאפטון פארק.

זה די מפתיע נוכח העובדה שהשניים שיחקו יחדיו בניוקאסל, ולפני שנתיים היכו אחד את השני, במהלך משחק ביתי נגד אסטון וילה. "אנחנו בסדר עכשיו", אמר בוייר, "אז, כשזה קרה, זה היה פשוט רגע מטורף".

אחרי 8 שנים במדי ניוקאסל, דאייר צפוי לעזוב את סנט ג'יימס'ס פארק ביומיים הקרובים, ובוייר מקווה ששכנועיו, בתוספת 5 מיליון ליש"ט שווסטהאם מציעה, ינחתו אותו במזרח לונדון. "הוא יכול לשחק בכל עמדה בקישור וגם כחלוץ", אמר בוייר, "אז למה לא לנסות להביאו? בואו נחכה ונראה מה יקרה".

זידאן ורונאלדיניו קטנים לעומת האגו של מוריניו

אם למישהו היה ספק אם ז'וזה מוריניו אוהב אתגרים, אז כנראה שעכשיו הוא יוסר. ביוגרפיה שכתב חברו של מאמן צ'לסי, לואיס לורנצו, חושפת שהפורטוגלי דחה בעבר את הצעתו של הבעלים רומן אברמוביץ' להביא לסטמפורד ברידג' את זינדין זידאן ורונאלדיניו, שוודאי היו הופכים את חייו לקלים יותר.

הספר מפרט את דו השיח בין מוריניו לאברמוביץ', ואף ממחיש את מערכת היחסים הקרובה בין השניים. "עכשיו, כשאני עומד לרכוש את רונאלדיניו, האם אתה מעוניין בו?", שאל בזמנו אברמוביץ' את המאמן. מוריניו השיב בשלילה, ואברמוביץ' השיב: "אני אקנה לך את זידאן". הפורטוגלי שוב שלל את האפשרות, ואף סירב להבאתו של דייויד בקהאם.

לפי הספר, סבלנותו של אברמוביץ' פקעה והוא אמר: "אוקיי, הנה שם לו לא תוכל לסרב, מחר אני אהפוך את חברי הטוב, אנדריי שבצ'נקו, לשחקן צ'לסי". מוריניו לא התבלבל והשיב:"לא, לא ולא". אברמוביץ' אמר למוריניו כי הוא לא מבין שברצונו לקנות את הכוכבים הגדולים בעולם. "אתה זה שלא מבין, מר אברמוביץ'", השיב הפורטוגלי, "אתה צריך רק כוכב אחד בצ'לסי - אותי".

נו, כאילו שלא ידענו את זה, ז'וזה.

* קשרה של צ'לסי, לסאנה דיארה, יעבור לארסנל תמורת 2 מיליון ליש"ט. הצרפתי בן ה-22 הבהיר לראשי הכחולים כי אינו מעוניין להמשיך במועדון, על אף שהוא חתום לעונה נוספת בקבוצה. יש לציין, כי צ'לסי לא הפסידה באף משחק בעונה שעברה, בו דיארה פתח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully