וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשו מי המציל של הפועל

שגיא ניר

29.7.2007 / 10:37

אחרי שטבעה ואיבדה את ביתה, פועל שאול אייזנברג להשבת הפועל ת"א ללאומית כדי להעבירה לשמעון אמסלם. הסיכויים: קלושים

למרות שירדה לליגה השלישית, עשויה הפועל תל אביב לשחק עוד העונה בליגה הלאומית – זאת אם יצלחו מאמציו של האיש שמוגדר עדיין כבעלים שלה, שאול אייזנברג. אחרי שצנחה תוך שנתיים מצמרת הכדורסל, עומד הבעלים מאחורי מהלך להרחבת בזק של הליגה הלאומית שתחזיר אליה את הספינה האדומה הטובעת – מהלך שסיכויי ההצלחה שלו נראים, לפחות כרגע, קלושים.

אייזנברג רשם בתחילת העונה הקודמת את הפועל תל אביב לליגה הלאומית, בה נדדה הקבוצה בין אולמות עם חבורת שחקנים צעירים, והידרדרה לליגה ארצית עם שני ניצחונות ב-31 משחקים. כעת, הוא מנסה להחזיר את הקבוצה לליגה השניה, במטרה להעביר אותה לידי קבוצת הרוכשים של שמעון אמסלם. הניסיון להרחיב את הליגה כבר העונה זוכה לתמיכת ארגון השחקנים, ששתי קבוצות נוספות בליגת המשנה יפתחו מקומות תעסוקה לעוד 24 מחבריו.

"זה טוב שיהיו 16 קבוצות בלאומית. יש לי ויכוחים עם ארגון השחקנים אבל במקרה הזה אני מצדד בו", אומר אייזנברג, שבגיבויים של גורמים במרכז הפועל מפעיל לאחרונה לחצים כבדים על קבוצות הליגה הלאומית, שמצידן מתנגדות להרחבת הליגה כבר העונה. האינטרס של מרכז הפועל הוא גיוס תמיכתם של אייזנברג וחברו לסיעה בקרב על ראשות האיגוד בשנה הבאה, אלא שהבעלים של הספינה הטובעת מכחיש זאת בתוקף. "התמיכה שלי היא אך ורק מטעמים מקצועיים גרידא, כי חשוב שהפועל תשחק בלאומית. המטרה שלי היא רק לבנות בית להפועל, ואם מישהו יבוא ויגלה רצינות להשקיע, הוא יכול לקבל אותה היום".

לכל אורך השנתיים האחרונות לא שינה אייזנברג את המנטרה שלו, אך קבוצת הרוכשים התורנית, בראשות קפטן העבר האדום שמעון אמסלם, מאמינה שהסיכוי להעברת הקבוצה לידיה ריאלי. מנגד, הם מתעקשים לקבל את הקבוצה לידיהם רק בליגה הלאומית, מה שהוביל למחול השדים בניסיון להרחיב כבר העונה את הליגה השניה – מהלך שמנוגד לתקנון האיגוד, זוכה להתנגדות גדולה בקרב הקבוצות והנהלת האיגוד, מה גם שטרם נמצאה קבוצה נוספת שתסכים להצטרף להפועל תל אביב בלאומית בשלב כה מאוחר של הקיץ.

"כשחקן עבר ואוהד אני לא יכול לעמוד מן הצד בלי למצות את האפשרות להציל את הקבוצה", אומר אמסלם. "אנחנו מקווים שהפועל תישאר בליגה השניה כדי שנוכל לבנות מועדון חזק ויציב כבר בעתיד הקרוב". ביום רביעי ממתינה לאיזנברג ואמסלם המשוכה הראשונה – הועדה המקצועית של איגוד הכדורסל. גם אם הם יעברו אותה, עדיין מחכה להם המלחמה האמיתית – מול חברי הנהלת האיגוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully