וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוצה לנצח בדרבי"

לי בוץ

29.7.2007 / 18:08

רודי חדד נחת בארץ וכבר הבין מה ירצה את אוהדי מכבי ת"א. מאנה נפגש עם יאיר רבינוביץ' על מנת לקדם את העברת הבעלות, נפסק המו"מ עם בנגורה

מכבי ת"א ממשיכה להתחזק לקראת פתיחת העונה, והיום (ראשון) נחת בישראל שחקן הרכש השביעי של המועדון בקיץ האחרון, רודי חדד. הקשר בן ה-22, שכבר סיכם את תנאיו במועדון, יערוך מחר את הבדיקות הרפואיות ובמידה שהכל יעבור בהצלחה הוא יחתום על החוזה באופן רשמי, ויצטרף לאימוני הקבוצה כבר מחר בערב.

20 אוהדים מארגון האולטראס הגיעו לקבל את פניו בשדה התעופה. חדד נחת עם אמו, ולאחר שהיא ראתה את ההמולה התקשורתית הרבה סביבו, לא יכלה לעצור את הדמעות מרוב התרגשות. השחקן עצמו אמר: "אני מאוד מתרגש. לא ציפיתי לקבלת פנים כזו חמה. תמיד רציתי להתנסות בכדורגל הישראלי, בטח שבקבוצה גדולה כמו מכבי תל אביב. זה כבוד גדול להגיע לכאן".

כשנשאל לגבי העובדה שהובא כדי לרשת את אבי נמני כמנהיג הבא אמר: "אני צריך להתאים את עצמי ורק לאחר שאתאקלם, אוכל לראות האם אני מתאים למערך. אחר כך יהיה אפשר לדבר על יורשים. אני מכיר רק את יאניק קמאנן ואבי נמני, כמובן, שעזר לי והדריך אותי בכל מה שהייתי צריך".

על המטרות שלו ושל קבוצתו לגבי העונה: "אני רוצה לנצח בדרבי ולזכות בתארים עם מכבי, וכמובן להצליח באירופה. אני בטוח שנעבור שלב ואז גם אני אוכל לשחק".

הקשר הצרפתי, שעתיד להשתכר במכבי כ-600 אלף דולר נטו בעונה, לא ייחשב לצהובים כשחקן זר בשל היותו יהודי וכתוצאה מכך ישאיר לקבוצה את האופציה לצרף שני זרים נוספים, כשהמטרה היא להביא קשר אחורי וחלוץ.

רוני מאנה נפגש היום עם יו"ר בקרת התקציבים, יאיר רבינוביץ', על מנת לדון ברכישת הקבוצה ובתקציבה לעונה הבאה. מחר צפויות להתקיים פגישות נוספות, שבהו אמורות להיסגר סופית סוגיות התקציב והעברת הקבוצה לבעלות מאנה.

"סטוק נעשתה רעבה על הגב שלנו" (דוד מרואני, הארץ)

במכבי תל אביב החליטו להשעות את המשא ומתן עם סטוק סיטי, קבוצתו של החלוץ סם בנגורה, אחרי שנציגי המועדון האנגלי העלו את תג המחיר של חלוץ נבחרת גיניאה ב-30 אלף דולר.

לטענת מכבי, סטוק הודיעה להם שלשום (שישי) כי קבוצה מטורקיה מוכנה לשלם סכום גבוה יותר מ-300 אלף דולר עבור בנגורה, מחיר הכרטיס של החלוץ על פי הסיכום המקורי בין הצדדים. "סטוק כנראה נעשתה רעבה על הגב שלנו", אמרו במועדון.

חניכיו של אלי כהן ישובו הערב לאימונים לאחר יום חופש לו זכו אמש, וימשיכו בהכנות לקראת משחק הגומלין מול סנטה קולומה ביום חמישי הקרוב בבלומפילד (19:30). מכירת הכרטיסים למשחק תערך בקרית שלום בימים שלישי ורביעי בין השעות 15:00 עד 19:00, כשמחירי הכרטיסים יעמדו על עשרה שקלים בלבד. המכירה תימשך גם ביום המשחק באצטדיון בלומפילד, כשבמקביל אוהדי הקבוצה, שרכשו מנוי לעונת המשחקים 2007/8, יוכלו לאסוף את המנוי מהקופות החל מהשעה 15:30.

עדכון ראשון: 07:46, 29/07/07
עדכון אחרון: 18:08, 29/07/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully