וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "הפגנו משחק יוצא מן הכלל"

28.7.2007 / 21:42

מכבי חיפה הביסה 1:5 את ווטפורד במשחק אימון ורוני לוי היה מרוצה מאוד מהיכולת של חניכיו. ליאור רפאלוב הצטיין עם צמד ובישול

אחרי ניצחון 0:3 על פטרוסניק הרומנית, פגשה היום (שבת) מכבי חיפה את ווטפורד האנגלית למשחק הכנה נוסף במחנה האימונים שלה באוסטריה והביסה אותה 1:5. ליאור רפאלוב, שנמצא בכושר נפלא, הוליך את הירוקים עם צמד ובישול.

רפאלוב כבש את השער הראשון בבעיטה אדירה מ-25 מטרים בדקה ה-32 ובדקה ה-36 בישל לרוברטו קולאוטי, שחזר למחנה אחרי ששהה בישראל לצד אישתו שילדה. 4 דקות לסיום בישל יניב קטן בעקבו לרפאלוב, שחתם מחצית ראשונה מצוינת.

אושרי גיטה, שהחליף את יניב קטן ומפגין אף הוא יכולת טובה, כבש את השער הרביעי בדקה ה-73 ושער עצמי בדקה ה-83 עשה את ה-1:5 אחרי שהאנגלים כבשו בדקה ה-78 לרשתו של תום אלמדון המחליף.

בסיום המשחק אמר רוני לוי לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "את המחמאה הגדולה ביותר קיבלתי ממנג'ר ווטפורד, שאמר לי בסיום המשחק שחיפה נראתה מצוין ובעיקר שיבח את המשחק הקבוצתי והפירגון בין השחקנים. אני שבע רצון ממה שראיתי. התוצאה מחמיאה אך לא פחות חשובה לי הדרך, והיום הפגנו משחק קבוצתי יוצא מהכלל. זה היה מבחן רציני לבחורים, שניצחו קבוצה אנגלית טיפוסית וחזקה מבחינה פיזית. ממתינים לנו עוד ארבעה ימים ומשחק מול אפולון לימסול ונמשיך לעבוד קשה ולהשלים את המטרות לשמן הגענו לכאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully