וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה לסהר במדי ק.פ.ר

28.7.2007 / 17:54

שיחק 36 דקות ב-0:1 של קבוצתו החדשה על וויקומב במשחק אימון. צ'לסי ובן חיים הפסידו 2:0 לריינג'רס, בכורה למגרלשווילי בויטסה

בן סהר רשם הערב (שבת) 36 דקות ראשונות במדי ק.פר.ר, שניצחה במשחק אימון 0:1 את וויקומב. מרטין רולאנדס כבש בבעיטה חופשית את השער היחיד במשחק. לי קאמפ, סיימון וולטון ומייקל מאנסיין, שחקניה החדשים של הקבוצה הלונדונית קיבלו מהמאמן ג'ון גרגורי הזדמנות בהרכב ואילו סהר פתח על הספסל והחליף את ריי ג'ונס בדקה ה-56.

ישראלי אחד שפחות הצליח היום ברמה הקבוצתית הוא טל בן חיים, שאמנם שיחק היטב 90 דקות, אבל קבוצתו, צ'לסי, הפסידה 2:0 לריינג'רס באייברוקס הרועש והגועש. הלונדונים שיחקו היטב במחצית הראשונה ושלטו במגרש, אבל במחצית השנייה נעלמו והסקוטים השתלטו על המשחק עד שכבשו צמד בדקות האחרונות מרגלי נאצ'ו נובו (83) ופיליפ סבו (87).

חיים מגרלשווילי ערך בכורה במדי ויטסה ארנהיים, שהובסה 4:1 על ידי דורטמונד לעיני 3,500 צופים באצטדיונה של קלבה מהליגה השלישית בגרמניה. הקבוצה של תומאס דול, שלפני שבוע השחילה רביעייה לרומא, עשתה זאת שוב והיא נראית מוכנה לקאמבק בחזרה לצמרת הבונדסליגה. צמד של אבי סמולארק ושערים של קובה ודלרון באקלי עשו את העבודה עבור דורטמונד. סאנטי קולק כבש את שער הניחומים של ויטסה.

ולנסיה גברה על אינטר

קרוב לחמישה חודשים אחרי מהומת האלוהים בתום משחק שמינית גמר ליגת האלופות בין ולנסיה לאינטר, נפגשו היום השתיים שוב, הפעם בטורניר האמירויות בלונדון. כמו אז, גם הפעם הייתה ידה של ולנסיה על העליונה אחרי ניצחון 0:2. חיימה גאבילן, אחד מהכשרונות הגדולים של הכדורגל הספרדי, שבעונה שעברה סבל מפציעה ארוכה וקשה, העלה את הספרדים ליתרון בדקה ה-13 עם בעיטת וולה יפה ודויד וייה הכפיל 6 דקות לסיום המחצית בבעיטה חופשית שפגשה את הקורה וחדרה פנימה.

המשחק השני בטורניר הפגיש לדרבי צרפתי את ארסנל ופ.ס.ז'. מתיו פלאמיני הבקיע לזכות התותחנים לפני השריקה למחצית וניקלאס בנדטנר הדני, ששב מהשאלה בברמינגהאם סיטי, הכפיל בדקה ה-68 אחרי עבירה שלא נשרקה על שוער פ.ס.ז', מיקאל לאנדרו. פגי לוינדולה צימק 11 דקות לסיום, בנדטנר החמיץ בדקה ה-83 וארסנל ניצחה בסופו של דבר 1:2.

ברצלונה שוב ניצחה בסקוטלנד

יומיים אחרי משחקה הראשון בסקוטלנד, מול דנדי יונייטד, ערכה הערב ברצלונה משחק נוסף, הפעם באדינבורו מול הארטס. ברצלונה הציגה את תלבושת החוץ החדשה שלה, תלבושת כל תכולה ורונאלדיניו העלה אותה ליתרון 0:1 בפנדל בדקה ה-19. ג'והו מאקלה הפיני הפתיע עם שער שוויון כעבור 5 דקות, אבל רונאלדיניו נגח את השני שלו ושל בארסה בדקה ה-40. ג'ובאני דוס סנטוס הצעיר כבש בדקה ה-50 אחרי בישול של תיירי הנרי וחתם 1:3.

טוטנהאם לא התקשתה לנצח את אולרנדו פיירטס הדרום אפריקאית 0:3 במשחק אימון. חלוץ הרכש מצ'רלטון, דארן בנט, כבש צמד בדקות 11 ו-22 ודמיטאר ברבאטוב הנפלא הוסיף שער אחד בתווך (18) כדי להשלים שלישייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully