וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרבאחוסה: "אני אופטימי לקראת היורובאסקט"

28.7.2007 / 12:00

הפורוורד של נבחרת ספרד מאמין שיוכל להתאושש מהפציעה הקשה עד לאליפות אירופה בספטמבר. אלן ריי ואריק דניאלס הוחתמו ע"י רומא

חורחה גרבאחוסה עדיין אופטימי. הפורוורד של טורונטו, שעבר פציעה נוראית בקרסולו בחודש מארס השנה, מאמין שהוא יוכל לקחת חלק במשחקיה של אלופת העולם ספרד במסגרת אליפות אירופה.

גרבאחוסה, 29, הצטרף כבר לחבריו לנבחרת המארחת, שמתכוננת ליורובאסקט שייערך בספטמבר בספרד. "מאוד הייתי רוצה לעזור לחבריי להניף את הגביע במדריד", אמר גרבאחוסה, "אני מרגיש טוב יחסית לזמן שעבר מאז שהתחלתי את תהליך השיקום, וזה מעודד".

"אני יודע שבכל מקרה באליפות אני לא אהיה בכושר כמו חבריי", הודה גרבאחוסה, שנהנה מעונה מצוינת עם הראפטורס עד שנפצע, "יש לי עוד הרבה עבודה כדי להחזיר את הקרסול למצבו הקודם".

סלובניה: זגוראץ' פרש מהנבחרת

נבחרת סלובניה, שמתכוננת בסין לקראת האליפות, תיאלץ לעשות זאת ללא כוכבה זליקו זגוראץ', שהודיע על פרישה מהנבחרת. מאמן סלובניה, אלן פיפן, סיפר כי הוא הופתע מהמהלך, והסביר: "קבוצתו החדשה, לוקומוטיב רוסטוב, הודיעו לו שאם הוא רוצה לשחק בשורותיהם, כדאי לו שלא ייסע איתנו לסין".

אלן ריי עבר לרומא

לוטומטיקה רומא הודיעה היום (ראשון) כי היא החתימה את אלן ריי מבוסטון סלטיקס, ששוחרר מה-NBA אחרי עונה אחת בלבד. ריי (188, 23) צפוי להרוויח באיטליה כ-2 מיליון דולר לעונה, העלאה משמעותית יחסית ל-687 אלף אלף שאמור היה לקבל בעונה הבאה בסלטיקס.

ריי קלע בעונה שעברה 6.2 נקודות בממוצע ב-15.1 דקות, אבל עם צירופו של ריי אלן לבוסטון הוא צפוי היה להידרדר ברוטציה של בוסטון, מה שהקל על הסלטיקס את ההחלטה לשחררו.

כמו כן, החתימו הרומאים את הפאוור פורוורד אריק דניאלס (204, 25), לאחר שהרשים בביילה האיטלקית.

עוד בשוק ההעברות באירופה

* אולימפיה לובליאנה השלימה את שתי ההחתמות הראשונות שלה הקיץ, כשצירפה את בוז'אן באקיץ' (197, 24) הסרבי, שהגיע מוורסאץ', ואת מוריס ביילי (183, 26), שמגיע מלוקומוטיב רוסטוב.

* אריס סלוניקי האריכה בשנתיים את חוזהו של ג'רמיה מאסי (202, 25), שכיכב בשורותיה בעונה שעברה ביורוליג והעמיד ממוצעים של 12.3 נקודות ו-7.4 ריבאונדים. באינדקס הכללי הוא היה שני רק לניקולה וויצ'יץ' ממכבי ת"א.

* בשיקטאש הטורקית ממשיכה את הבנייה שלה מחדש, והחתימה את פרסטון שומפרט (198, 26) מבנטון טרוויזו ואת סנדרו ניצ'ביץ' (210, 31) מלה-מאנס הצרפתית.

* דן בוס ההולנדית, קבוצתו של רועי ברקוביץ' ויריבתה של הפועל ירושלים בגביע יול"ב, צירפה את ג'ייסון וולס (203, 30), ששיחק בעבר גם בישראל.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully