וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבארי חסר רק אחד

28.7.2007 / 11:04

בונדס חבט להומר ה-754 שלו ב-10:12 של סן פרנסיסקו על פלורידה. המטס שוב הפסידו, אבל גם אטלנטה. רנדי ג'ונסון סיים את העונה

סן פרנסיסקו - פלורידה 10:12

בזמן האחרון נראה היה שבארי בונדס בלחץ, שהוא מתאמץ יותר מדי. הלילה הוא הצליח, סופסוף, ליצור מגע אופטימלי עם הכדור. כבר באינינג הראשון חבט בונדס להומר על ריק ואן דן הרק, ורשם את ה-754 שלו בקריירה. הלילה, מול דונטרל וויליס, בונדס ינסה להשוות את השיא של ארון. בארבעת הנסיונות הבאים שלו, אגב, הוא הולך לבסיס הראשון, ובמסיבת עיתונאים לאחר המשחק ציין כי הוא לא מתכנן פרישה העונה. ריי דורהאם, פדרו פליז ובנג'י מולינה ירו גם הם רחוק בפריסקו, הנלי רמירז המצוין וקודי רוס עשו זאת בפלורידה. ויני צ'וק עם הניצחון, רניאל פינטו עם ההפסד.


ניו יורק מטס - וושינגטון 6:2

המטס ממשיכים לג'עג'ע, אבל דומה שהשנה בית המזרח חלש מתמיד. ראיין צ'רץ' ואוסטין קרנס חבטו להומרים על חורחה סוסה, וזיכו את מייק באקסיק ג'וניור, שהחל את דרכו במייג'ורס במטס, בניצחון. ב. ג'וניור גמא שבעה אינינגים בלי סטרייקאאוט אחד. וקרלוס דלגדו - יש כמה שחקני פנטזי שמחכים לך בפינה, בן טיבוגה שכמוך.


אריזונה - אטלנטה 7:8

באינינג ה-11 חבט טוני קלארק, שהיה פעמים לא מעטות הקלאץ' של הנחשים, להומר, וניצל את העובדה שהמשחק של לוס אנג'לס וקולורדו נדחה בגלל גשם, כדי לצמק את הפער בראש המערב למשחק אחד בלבד. החדשות הרעות מבחינת אריזונה: רנדי ג'ונסון לא יראה עוד מגרש העונה ואולי סיים את הקריירה, בעקבות ניתוח שיעבור בגבו. הוא מתכנן להגיע לאימוני האביב של הקבוצה בעונה הבאה, אבל בגיל 45 זה לא יהיה פשוט. כריס יאנג, אריק ברנס וסטיבן דרו חבטו להומרים באריזונה, אדגר גונזאלס עם הניצחון ו-וויל לדזמה עם ההפסד.


סט. לואיס - מילווקי 12:2

הברוורס ניצלו את ההפסד של הקאבס כדי לחזור לפער של 3 משחקים במרכז. קלאודיו ורגאס היה כוחני עם שמונה ושמונה, וקורי הארט סיפק הומר מספר 15. מייק מארות' עם ההפסד.


יוסטון - סן דייגו 9:4

אחרי תקופה לא טובה חזר ג'ייק פיבי לנצח, עם שבעה אינינגים כוחניים ושמונה טיגונים. הוא נעזר בהומר של מילטון בראדלי על וודי וויליאמס, ובמשחק של שתי חבטות ושלושה ריביז של בריאן ג'יילס.


סינסינטי - שיקגו קאבס 4:5

עד שברונסון ארויו כבר נותן הופעה מהסרטים, הרדס מקלקלים לו גם את זה. דייויד וות'רס שבר שמירה כשהרשה שתי ריצות באינינג התשיעי ושיקגו איזנה ל-4:4, אבל לאחר מכן ניצח בזכות אדווין אנקרנסיון. א"א חבט קודם לכן להומר וחבט את הסינגל המנצח, שהכניס את נוריס הופר הביתה. גם ריאן פריל היה שותף לניצחון, כשפסל את ריצת היתרון הפוטנציאלית של שיקגו על בסיס הבית. בובי האורי עם ההפסד.


פילדלפיה - פיטסבורג 1:8

כמו בבייסבול ישראל, המשחק הזה נמשך שבעה אינינגים, מכיוון שהגשם קטע אותו. בעקבות הניצחון עלתה פילי למקום השני במזרח, ארבעה משחקים אחרי המטס. ג'יימי מוייר סגר משחק מלא של שבעה וארבעה, פאט ברל רשם הומר וג'ון ואן בנסחוטן (איזה הולנדים גרועים בליגה הזו) הוסיף עוד הפסד.

AL: היאנקיז שיחקו פעמיים - הרד סוקס הרוויחו

בולטימור - ניו יורק יאנקיז 8:7
בולטימור - ניו יורק יאנקיז 2:4

היאנקיז והאוריולס שיחקו שני משחקים, שהיו למעשה משחק ושני אינינגים. המשחק שארך שני אינינגים היה זה שהופסק ב-28 ביוני ביתרון של 6:8 ליאנקיז במעלה האינינג השמיני. מריאנו ריברה הצליח לשרוד אינינג תשיעי לא רגוע ולשמור על הניצחון - 7:8.

במשחק המלא פתח ג'רמי גאת'רי מבולטימור היטב, הגיש שישה וטיגן ארבעה, כשבאופן מפתיע הבולפן של הציפורים לא דופק אותן. צ'אד ברדפורד רשם שמירה ראשונה העונה, קווין מילאר עם הומר. אנדי פטיט עם הופעה כוחנית של שבעה וחמישה לא נהנה מתמיכת ההתקפה, ורשם את ההפסד.


טמפה ביי - בוסטון 7:1

גם הרד סוקס נהנו מהבולפן המזעזע של טמפה ביי. אחרי שג'ייסון האמל השבית אותם במשך חמישה אינינגים, הוא הסגיר שתי ריצות בשישי, הוחלף והסכר נפרץ. טים וייקפילד רשם ניצחון עם שישה ושבעה וקווין יוקיליס, בהומר עשירי העונה, עזר לבוסטון להגדיל את היתרון על היאנקיז לשמונה משחקים.


קליבלנד - מינסוטה 4:10

כמו שזה נראה, הטווינס מתחילים להרים ידיים, אם כי הליגה עודנה ארוכה. קליבלנד ביצעה שני שינויים: היא הביאה את האאוטפילדר הותיק קני לופטון והורידה את קליף לי הגרוטאתי למיינורס. מי שלא ירד למיינורס הוא ג'וני פראלטה, שחבט לשני הומרים והכניס חמישה ריביז. פול בירד עם הניצחון, למרות הומר שנתן לג'ייסון קובל. בוף בונסר המזעזע עם ההפסד.


שיקגו וייט סוקס - טורונטו 3:4

הגרביים בתקופה טובה, למרות שפיגור של 13.5 משחקים מדטרויט הוא קצת גדול מדי מכדי לחשוב על קאמבק. ג'רמיין דיי חבט להומר והעניק לג'ון גארלנד ניצחון, בובי "כמה זה שמונה מקרויאל לארוחת צהריים" ג'נקס עם שמירה מספר 29. ג'וש טאוורס עם ההפסד.


לוס אנג'לס - דטרויט 6:11

הטייגרס מסבכים את עצמם בקרב על ראשון המרכז, באיינג'לס מרוצים מהתוצאה למרות הופעה מאוד לא מרשימה של ג'רד וויבר, שניצח עם 5.1 אינינגים ושש ריצות חובה. ארבע חבטות לשון פיגינס המצוין באנהיים, הומרים לקרטיס גרנדרסון ולפלאסידו פולאנקו בדטרויט. הפסד לנייט רוברטסון האשפתי.


סיאטל - אוקלנד 1:7

המארינרס שמרו מרחק סביר מהאיינג'לס, בעוד האייז מאבדים כל צלם במרוץ לפלייאוף. פליקס הרננדז הגיש שבעה וטיגן שבעה, כשהריצה היחידה שהוא מרשה באה מלייזר של ניק סווישר. חוזה גיין עם הומר למארינרס, דאלאס בריידן עם ההפסד.


קנזס סיטי - טקסס 1:6

שבעה ושישה לבריאן בניסטר, הומר לבילי באטלר בקנזס סיטי. הומר מספר 604 לסמי סוסה בטקסס, הפסד לג'רמי רייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully