וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול ישראל: בית שמש שוב בורחת

27.7.2007 / 16:54

הבלו סוקס הגדילו את יתרונם בפסגה אחרי 5:9 על רעננה ו-8:9 למודיעין במשחק פרוע מול ת"א. ליפץ ונתניה ניצחו את פ"ת 7:8

בית שמש בלו סוקס הגדילה בצהרי יום שישי את יתרונה בפסגת ליגת הבייסבול הישראלית לשני משחקים, לאחר שניצחה את רעננה אקספרס 5:9, וניצלה הפסד של תל אביב למודיעין מיראקל 9:8.

בן פינקוס פתח היטב, הגיש חמישה אינינגים סבירים וזכה בניצחון ראשון העונה בבית שמש - 5:9 על רעננה. גרג ריימונדו חבט להומר תשיעי העונה וסקוט ירמאקוביץ' רשם את הרביעי שלו בבית שמש. נתן מיטאג עם ההפסד.

בספורטק נערך משחק פרוע, כשמקסימו נלסון ממודיעין מיראקל נכנס באינינג התשיעי כדי למנוע קאמבק של תל אביב. הלייטנינג פיגרו 9:6 בכניסה לאינינג, אבל הומר שני ביומיים של ג'וש מאטלו וסדרת טעויות של שחקני מודיעין איפשרה לתל אביב להתקרב, עד שנלסון סגר את הדלת - 8:9 למיראקל.

ארון פריבל, בדרך כלל האס של תל אביב, רשם את ההפסד והודה: "זה אחד מאותם ימים שבהם פשוט אין לך את זה". סטיב ליטבאק ואדאלברטו פאולינו חבטו להומרים במודיעין, מאטלו היה היחיד שעשה זאת בתל אביב. אנדרה שטרנברג עם הניצחון. בסיום הסכימו שני המאמנים, סטיב הרץ מתל אביב וארט שמסקי ממודיעין, שיש הרבה מה לשפר: "זה היה משחק רע מאוד, בהחלט אחד הגרועים", אמרו שניהם.

בכפר הבפטיסטים הראה שלמה ליפץ מנתניה את יכולתו במשחק מול פתח תקווה. ליפץ נכנס באינינג הרביעי במקום לאון פיינגולד ופסל את כל תשעת החובטים האחרונים שהתעמת איתם. זה איפשר לטייגרס לחזור מפיגור 7:5 ל-7:7 ובאינינג השביעי לרשום את הריצה המנצחת מהקרבה של אנדרו מוראלס, שהכניס הביתה את ג'וש דואן - 7:8 לנתניה על פתח תקוה בסיום. ארי אלכסנברג הוא המגיש המפסיד.

הטבלה:

1. בית שמש בלו סוקס 7:19
2. תל אביב לייטנינג 9:17
3. מודיעין מיראקל 10:15
4. נתניה טייגרס 14:10
5. רעננה אקספרס 16:10
6. פתח תקוה פיונירס 20:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully