וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הדין של ויק: 26 בנובמבר

27.7.2007 / 17:09

משפטו של הקוורטרבק הסורר נקבע לאמצע העונה, בינתיים הוא לא מושעה מהפאלקונס וטוען לחפותו. טמפה ביי שיחררה את סימיאון רייס

26 בנובמבר הוא התאריך שבו יחל משפטו של מייקל ויק. כך נקבע היום (שישי) בריצ'מונד, וירג'יניה. ויק התייצב בפני שופט, טען שהוא חף מפשע והתנצל בפני אמו. "אני לוקח את ההאשמות ברצינות ומקווה לטהר את שמי", אמר. "אני מבקש מכולם לעצור את עצמם ולא להאשים אותי עד שהעובדות יתבהרו".

18 עמודים של כתב אישום הוגשו נגד ויק, באשמת ארגון קרבות כלבים והמתתם בדרך לא הומנית. בינתיים, למרות שויק לא מתאמן באטלנטה, עדיין לא החליט קומישינר הליגה, רוג'ר גודל, להשעותו. זהו צעד שבוודאי יגרור ביקורות על גודל, משום שיחסית לקלות שבה גזר את עונשם של אדם "פאקמן" ג'ונס וכריס הנרי, כאן הוא מתמהמה. ג'ונס, אגב, רצה להצטרף לטנסי טייטאנס במחנה האימון של העונה ונתקל בסירוב של הליגה.

ומסערה מחוץ למגרש לאחת בתחום המקצועי: סימיאון רייס, הקיצוני הגנתי המשובח שהיה חלק מהגנת טמפה ביי בשנים האחרונות, שוחרר מהקבוצה. רייס, שותף מלא לאליפות של 2002, רשם בקריירה בת 12 שנים 121 הפלות קוורטרבק, שני רק למייקל סטרהאן ברשימת השחקנים הפעילים בליגה. "הרגשנו שהגיע הזמן להמשיך הלאה", אמר ברוס אלן, מנכ"ל הבאקנירס, על השחקן בן ה-33. "לא יהיה הוגן מצידנו לגרור אותו".

למרות גילו המתקדם, סביר להניח שלרייס יהיה ביקוש עצום בליגה. הבאקנירס עדיין מתעניינים בקוורטרבק דאנטה קולפפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully