וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסודי מבוקש באוסטריה

27.7.2007 / 15:51

פקיד ממשלתי הגיע למחנה האימונים של מכבי חיפה בחיפוש אחר הקשר הקונגולזי, שכזכור הצטווה על ידי הקבוצה להישאר בארץ

הבוקר (שישי) הגיע לאימון מכבי חיפה במחנה האימונים שהקבוצה עורכת באוסטריה אדם שהזדהה כפקיד ממשלתי, וחיפש אחרי אלן מסודי. הפקיד הסביר כי למסודי יש חוב גדול מאוד אותו הוא צריך להסדיר עוד מהימים בהם שיחק בקבוצת שטורם גראץ האוסטרית, וכי הוא הגיע למחנה על מנת לעכב את מסודי לחקירה ולהסדיר את עניין החוב.

בקבוצה, שכזכור הורתה למסודי שלא להצטרף למחנה האימונים, לא הופתעו ואמרו: "זו בדיוק אחד הסיבות שעליהן דיברנו שאמרנו שמסודי לא צריך להגיע למחנה האימונים". יחד עם זאת בקבוצה הדגישו כי מסודי אינו רצוי גם מבחינה מקצועית. "נעשה הכל על מנת למצוא קבוצה שתרצה לשאול אותו או לחילופין למכור אותו לקבוצה בארץ או באירופה", אמרו במועדון.

הנשיא יעקב שחר הגיע למחנה האימונים על מנת לעקוב מקרוב אחרי הקבוצה. במקביל ינסה שחר לזרז את עסקת החתמתו של הבלם הארגנינאי דייגו קרוסה, בו מעוניין רוני לוי. שחר כבר נתן אור ירוק להחתמתו, אלא שנכון לשעה זו עדיין לא ברור האם השחקן יעזוב בסופו של דבר את ארגנטינה.

בירם כיאל ימריא מחר לטורניר נבחרת הנוער בצפון אירלנד, ולעומתו רוברטו קולאוטי יגיע לאוסטריה בשעות הלילה, ויצטרף לחבריו במחנה האימונים. מחר יתאמן קולאוטי כרגיל. החלוץ שהה כזכור בישראל לרגל הולדת בתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully