וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליין: "חלק מהקשיים נעשו על ידי החברים הטובים שלנו"

27.7.2007 / 11:30

דני קליין מתכונן לעונה נוספת במלחה, בונה על גאידמק, פחות על אוסטין, ולא שוכח לעקוץ את מכבי ת"א על העיכוב בשחרורו של ארנולד

דני קליין, יו"ר הפועל ירושלים, העניק ראיון לאתר מנהלת הליגה, וסיפר על כמה מתכניותיה של הקבוצה לעונה הבאה, וגם על הסיבות בגללן החליט להישאר במועדון, אחרי שכבר הודיע קבל עם ועדה בעיצומה של העונה האחרונה על כוונתו לעזוב.

"קודם כל", הוא סיפר, "כל הרקע לדיבורים על עזיבה היה במצב שקורה לכל בן אדם, של עייפות חומר, של יותר מדי על הראש, של סדק שנפער בגלל כל מיני דברים שקרו, ביניהם הנטל הזה של 15 שנה, הלחצים, חוסר הוודאות באותה תקופה גם עם ארקדי והאמונה שאולי אם אני אקום נזעזע את הקבוצה, כי האמנתי שעם הסגל הזה ועם המאמן הזה צריכים להגיע הרבה יותר רחוק".

"סך הכל אני אוהב את הקבוצה, אני לא אקום ואלך אף פעם ואגרום לקריסה או לכך שזה שיבוא אחרי יקבל קבוצה עם אדמה חרוכה. אבל גם בימים השמחים של הקבוצה, הסדק הזה עוד לא נסגר ונסתם, הוא קיים. המחשבות שהגיע הזמן או להוריד המון מעלי או ללכת למקום אחר מתרוצצות בראשי, ובסך הכל יש כאן אחריות מאוד גדולה. אי אפשר לקום וללכת באמצע אלא אם כן הכל בסדר. הייתי אחראי ונשארתי אחראי, וכמובן כל עוד אנחנו פה אפשר להיות רגועים".

בנוגע לעונה הקרובה הוא אמר: "אני מעריך שהתקציב העונה יעמוד על 5-6 מיליון דולר. בפגישה האחרונה שהייתה לי עם ארקדי הוא הביע את רצונו להמשיך, לתמוך ולהיות חלק. כמובן שמבחינתנו זאת בשורה משמחת מאוד, הוא יודע את זה והודנו לו על זה לא פעם ולא פעמים. אולי יותר מזה אני אגיד, הלוואי שהמעורבות שלו הייתה הרבה יותר גדולה. אבל מי שמכיר אותו יודע שהוא אדם עם המון עסקים, עם המון מעורבויות במקומות כאלה ואחרים, ומפאת לדעתי חוסר זמן הוא לא יכול להיות מעורב, אבל מאוד היינו שמחים עם זה היה קורה".

"בת'כלס הוא איתנו, והוא גם תומך בסכום מאוד מכובד ואני מקווה מאוד שזה יימשך. אני חושב שכל הליגה חיה מזה ונהנית מזה. ואם באמת בזכות מישהו יש תחרות וחווינו את הפיינל פור המדהים. אני חושב בראש ובראשונה זה תודות לארקדי על התנאים שהוא הביא לנו, כי בלעדיו לא היינו יכולים לעשות את זה".

לגבי הסגל העתידי של הקבוצה אמר קליין: "אנחנו די סגורים, ואפילו יש לנו זר אחד. נכון שלא פשוט למצוא שלושה או ארבעה זרים, אבל יש עוד מספיק זמן. דן סיים עכשיו את כל הסיור שלו במחנות האימונים, והוא מגיע עם קלסרים עם המון המון המון שמות. אני מקווה שבשבועיים הקרובים יוחתם שחקן אחד בוודאות ואולי אפילו יותר".

על הסיטואציה שנוצרה עם ג'יימי ארנולד: "לצערי מאז שהדברים בנינו הוסכמו קרו כל מיני דברים שלא תלויים בנו, וכרגע המצב עומד בכך שהדבר עבר למוסדות פיב"א. אני מקווה מאוד שבסוף היום השחקן ינחת אצלנו בהפועל למרות הקשיים, שחלק לא קטן מהם נעשו על ידי החברים הטובים שלנו, וזה דבר שבאמת לא בדיוק עזר לנו. אני כל הזמן רוצה לא לפגוע בהם, אז אני אומר 'הם לא בדיוק עזרו', לא רוצה להגיד הפריעו. עד שהתערבו אנשים בתוך מכבי, שבהחלט מגיעה להם תודה ולחצו ודאגו ובסוף היום זה נחתם. אני לא בטוח שזה לא מאוחר מדי".

"לדעתי אוסטין לא יחזור"

בקשר לאפשרות שמריו אוסטין ימשיך לעונה שלישית בקבוצה אמר קליין: "האמת שאני עם מריו דיברתי לפני עשרה ימים בערך. קצת הופתעתי מהדברים שלו, אבל הדברים די עמומים עכשיו לגביו ולגבי העתיד שלו, מכל מיני סיבות חלקן אולי רובן תלויות בו. ימים יגידו, לדעתי הוא לא יחזור להפועל ירושלים, אבל אין לנו מה להגיד בנושא הזה".

"אני יכול רק להגיד דבר אחד, שבמהלך העונה גם הראשונה וגם השנייה, קיבלנו פניות רשמיות מכמה קבוצות, ובאמת בעיניי קצת תמוה כל הסיפור הזה שעד היום הוא לא חתום בשום קבוצה. אין לי מושג למה, אולי הוא חתום ושומר בסוד, אולי הוא מחכה להצעה שלא קיימת בסיבוב, לא יודע".

קליין אף התייחס לעזיבתו של מאיר טפירו לבני השרון: "אני יכול להגיד מה שאמרתי למאיר בסוף העונה, שמבחינתנו הוא השחקן הראשון שאנחנו רוצים לראות ושיוחתם. אני מזכיר לכולם, הייתה איזושהי מנוחה בסוף העונה, היה גם קצת חוסר וודאות, אבל למרות זה הוגשה לו הצעה, אני חושב בהחלט מכובדת, אפילו מכובדת מאוד. אני לא יודע להבין למה הוא לא פה, אבל זה בהחלט שחקן שרצינו ואני יכול מאוד להצטער שהוא לא נמצא איתנו".

"אני יכול להגיד שאני הגשתי לו את ההצעה לא הייתי בדעת רבים, לא בגלל האיש או היכולות שלו, להפך. רצו אותו בגלל היכולות, אבל בגלל שהסכום שחשבנו להציע לו, ואני בסופו של דבר הצעתי לו, היה סכום מאוד גדול. אמרתי שאני מוכן לקחת על עצמי ולעבוד יותר קשה ולגייס את כל הכסף הזה אבל עובדה שזה לא עזר לנו. אני לא שמעתי שום ביקורות, אולי היא נשמעה בחדרי חדרים אבל אליי לא הגיעה שום ביקורות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully