וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקו להפועל ת"א במשחק האחרון באוסטריה

לי בוץ

27.7.2007 / 9:30

האדומים סיימו את מחנה האימונים ב-1:1 מול פליימות' מליגת המשנה באנגליה. פאביו ג'וניור, בעל 15 הופעות בנבחרת ברזיל, חתם

הפועל תל אביב השלימה הלילה (בין חמישי לשישי) את מכסת הזרים שלה, כשהחתימה את החלוץ הברזילאי פאביו ג'וניור על חוזה לשנתיים, במהלכן הוא צפוי להשתכר כמיליון דולר. ג'וניור הוא הזר הברזילאי השלישי שנוחת בקבוצה בפגרה האחרונה אחרי אבדג'י וגבריאל דוס סנטוס, וביחד עם וינסנטס אניימה ומזואה אנסומבו השלימה כאמור הקבוצה את חמישיית הזרים שלה לעונה הקרובה. ג'וניור העביר את חתימתו להנהלת הקבוצה בשעת לילה מאוחרת, והוא צפוי לנחות בארץ בתחילת השבוע הבא.

פאביו ג'וניור (29, 1.86 מ') החל את הקריירה שלו במדי קרוזייריו. בשנת 1999 הוא עבר בעיסקת ענק של 15 מיליון דולר לרומא, אך רשם 16 משחקים בלבד בשתי העונות שלו בבירה הרומאית, בהם כבש בסך הכל ארבע שערים. לאחר מכן חזר לקרוזייריו, משם עבר לפאלמיירס, ולאחר מכן לאתלטיקו מיניירו. בין התחנות הבאות שלו היו גם ויטוריה גימראיש הפורטוגלית, קאשימה אנטלרס היפנית ואל ווהאדה מאיחוד האמירויות. בינואר 2006 הוא נרכש על ידי בוכום, ששיחקה אז בליגה השניה בגרמניה. בשנה שעברה, כשהקבוצה חזרה לבונדסליגה, התקשה ג'וניור להציג יכולת טובה. בסך הכל שותף ג'וניור ב-16 משחקים, ב-11 מהם כשחקן הרכב, וכבש רק שני שערים. בינואר האחרון הוא נשלח לאפואל ניקוסיה הקפריסאית, שגם במדיה לא הרשים יתר על המידה. הוא מחזיק ברזומה נאה של 15 הופעות בנבחרת ברזיל, בהן כבש 8 שערים.

הקבוצה סיימה הערב (שישי) את מחנה האימונים באוסטריה, אחרי שנפרדה מפליימות' האנגלית בתיקו 1:1. ואליד באדיר כבש את השער לאדומים מנגיחה בדקה העשירית ואילו האנגלים הישוו 20 דקות לסיום. בסופו של דבר, הפועל תל אביב סיימה את המחנה במאזן של ניצחון אחד (על ניקוסיה), שתי תוצאות תיקו (מול פליימות וסיגמה אולומוץ) והפסד (לכוכב האדום בלגרד). הקבוצה תנחת בארץ בשבת.

שי אבוטבול, שעזב לפני שלושה ימים למחנה האימונים בכדי לפגוש את דוקטור מרטנס, עבר היום ניתוח, שהסתיים בהצלחה. אבוטבול יחזור לארץ לתקופת החלמה של כשלושה חודשים, אחריה יחזור לאימונים.

* יניב קובוביץ' מהארץ מוסיף, כי הרחקתה של פרטיזן בלגרד לשנה מגביע אופ"א עשויה לסייע להפועל תל אביב, שיכולה כעת למצוא עצמה מדורגת, בסיבוב השני ובשלב הבתים של המפעל. המשמעות היא הגרלת יריבות קלות יותר.

עדכון ראשון 26.707 22:34
עדכון אחרון 27.707 22:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully