וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזל לא יגיע למכבי ת"א

הצהובים החליטו לא להחתים את הקשר והוא בדרכו לחתום לעונה אחת בהפועל כפ"ס. מאנה: "כהן מאמן מצויין, לא אתערב לו"

רביד גזל, שלפני כשבוע נראה היה שישחק בקרית שלום בעונה הקרובה, לא יגיע למכבי תל אביב, כך מסתמן היום לאחר שבקבוצה קיבלו תשובה חיובית מליאור ז'אן לגבי הארכת חוזהו ל-3 שנים נוספות בקבוצה. כתוצאה מכך הבעלים, לוני הרציקוביץ', לא הסכים להוציא סכום גבוה על קשר אחורי נוסף מאחר ובסגל הקבוצה כבר מצויים בנוסף לז'אן גם שירן ייני ומשה מישאלוב, כשבכוונת הקבוצה להחתים שחקן זר נוסף בעמדה הזו. כזכור, גזל דרש מהצוהבים חוזה פיקס בגובה של 100 אלף שקלים.

לגזל, שככל הנראה יחתום בהפועל כפר סבא לעונה אחת, הובטח כי מכבי תישאר איתו בקשר לאורך כל העונה ובמידה שהוא יעשה עונה טובה, הצהובים ישקלו להחתימו בעונה שלאחר מכן.

גורם בקבוצה אמר היום: "אנחנו מאוד מעריכים את רביד, אבל במצב הנוכחי, עם כמות הקשרים האחוריים שיש לנו בקבוצה, זה לא ריאלי לשלם לו את הסכומים שהוא דורש. נשמור איתו על קשר ולא נפסול אפשרות שהוא יגיע למכבי תל אביב בעתיד".

ז'אן יחתום בתחילת השבוע הבא על חוזה לשלוש שנים במסגרתו ירוויח כ-65 אלף דולרים בעונה. כזכור, ז'אן אמור היה להפוך לשחקן חופשי מכיוון שחתם על חוזה ארוך טווח לפני שהגיע לגיל 18, אך כעת הוא ימשיך בקבוצת נעוריו.

מאנה הפעם עם הגזר

מכבי ת"א ממשיכה בהכנות לקראת משחק הגומלין ביום חמישי במסגרת גביע אופ"א מול סנטה קולומה האנדורית (19:30, בלומפילד) והערב ערכה אימון.

מהאימון נעדרו משה מישאלוב ודודו ביטון. מישאלוב, שמקבל מנוחה בשל כאבים בברכו, צפוי לשוב לאימונים בימים הקרובים. ביטון, שסובב קלות את רגלו באחד האימונים השבוע, לא התאמן וערך טיפול פיזיוטרפי. הקשר יוסי שבחון, אשר נעדר מהמשחק הראשון מול האנדורים ממשיך להתאמן באופן מלא וצפוי להיות כשיר לגומלין.

אל האימון הגיע גם רוני מאנה אשר שוחח עם השחקנים טרם פתיחתו ודירבן אותם לקראת משחק הגומלין ביום חמישי. מאנה ציין בפני השחקנים כי המשחק הקודם מאחוריהם וכעת נותר להם לנצח ולהוכיח כי יש להם קבוצה טובה.

בעקבות אירועי הימים האחרונים, בהם רמז המאמן אלי כהן, כי אינו מרוצה מיחסו של רוני מאנה, נכנס הרוכש המיועד לשיחה עם אלי כהן בתיווכו של אבי נמני, שפעל במטרה להרגיע את הרוחות. בסיום השיחה, יצא מאנה לאוהדים שהמתינו למוצא פיו ואמר: "אלי כהן מאמן מצויין, אני לא מתערב לו בהחלטות המקצועיות. יש לנו צוות מקצועי מעולה, אבי נמני ואלי כהן ואני לא מבדיל ביניהם". בנוסף, התייחס מאנה פעם נוספת לאירועי משחק האימון מול בני סכנין לפני מספר שבועות: "אני מתנצל בפני בני סכנין. האוהדים שלי לא יתנהגו ככה. עם אוהדים כאלה לא אשאר בכדורגל".

בהמשך להכנות לגביע אופ"א, ביום שישי בבוקר (10:00) תערוך הקבוצה משחק אימון מול קבוצת הפועל מרמורק במתקן האימונים, וזאת במקום האימון שתוכנן במקור.

מסתמן: חדד יגיע רק ביום ראשון

עד שיגיע רכש חדש לקבוצה, הצוות המקצועי של מכבי ת"א יכול להתגאות ברודי חדד, קשרה של פריס סן-ז'רמן, שסיכם בקבוצה ל-3 השנים הבאות. עם זאת, למרות ההערכות לפיהן חדד יגיע ביום שישי לקרית שלום, היום (חמישי) אמר הצרפתי למשפחתו ולחבריו בארץ כי ייתכן והגעתו תתעכב עד יום ראשון מפני שהוא שוהה במחנה האימונים של פ.ס.ז' ועדיין צריך לשוב לצרפת להסדיר את עניייו שם.

חדד אמר אמש (רביעי) ממחנה האימונים של פ.ס.ז' בצרפת: "אני אוהב את ישראל, וזה היה אחד השיקולים המרכזיים שלי בהחלטה להגיע למכבי. התרשמתי לטובה מהאוהדים ומאבי נמני, שדיבר איתי הרבה פעמים. אני לא בא לפה בתור כוכב, אלא כדי לעבוד קשה ולהוכיח את עצמי באימונים. אני לא דורש טאבו בהרכב ומקווה להרוויח את מקומי ב-11 הפותחים של מכבי". על העובדה שהוא כבש רק שער אחד בעונה שעברה, אמר הקשר: "הדבר שאני הכי אוהב במשחק זה לכדרר ולמסור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully