וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סהר: "מרגיש מוכן לשחק בהרכב הראשון"

26.7.2007 / 18:54

בן סהר הושאל לק.פ.ר מליגת המשנה באנגליה, בה ישחק לפחות בחודשים הראשונים של העונה. ג'ון גרגורי: "מרגש להביא כישרון כמוהו"

זה היה צפוי, אבל עכשיו זה הפך לרשמי. בן סהר הושאל לקווינס פארק ריינג'רס הלונדונית, מהצ'מפיונשיפ, היא הליגה השנייה, אחרי שזו הגיעה לסיכום עם צ'לסי. על פי הדיווח סהר יושאל עד ינואר, כשלצ'לסי תהיה זכות להשיב אותו אליה עוד לפני תום תקופת ההשאלה.

כזכור, בינואר תאבד צ'לסי את דידייה דרוגבה ויתכן שגם את סולומון קאלו בגלל אליפות אפריקה ואם סהר יוכיח את יכולתו בלופטוס רואד ייתכן מאוד שמוריניו יחפוץ בשירותיו כבר בתום תקופת ההשאלה הראשונית.

סהר אמר לאתר הרשמי של ק.פ.ר: "אני נרגש מהמעבר, ואני מרגיש מוכן לשחקן בהרכב הראשון. כבר הראתי בעבר שאני מסוגל לכבוש שערים, ואני מקווה לעשות זאת גם בשביל ק.פ.ר. עם זאת, אני עדיין צעיר ואני עוד צריך להראות שאני ראוי להיות חלק מק.פ.ר".

מאמן ק.פ.ר, ג'ון גרגורי שיבח את הרכש החדש שלו: "זה מרגש להביא שחקן עם כישרון כמו של בן כדי שיהיה חלק מהקבוצה בעונה הקרובה". ביחד עם סהר הושאל לק.פ.ר גם שחקן ההגנה מייקל מנסיין.

פטרוב בסיטי

אחרי מירוץ מול טוטנהאם, החתימה היום (חמישי) מנצ'סטר סיטי את קשרה הבולגרי של אתלטיקו מדריד, מרטין פטרוב, כך הודיעה הקבוצה. פטרוב עדיין צריך לעבור את הבדיקות הרפואיות ולקבל רשיון עבודה כדי להפוך את המהלך לסופי.

הקשר הבולגרי בן ה-28 יגיע לסיטי אוף מנצ'סטר סטדיום תמורת 4.7 מיליון ליש"ט לאחר שלדבריו דחה את הצעת טוטנהאם: "היו לי שתי הצעות, אבל זו של סיטי הייתה טובה יותר גם עבורי וגם עבור אתלטיקו".

פטרוב, ששיחק בעבר בצסק"א סופיה, סרבט ז'נבה ו-וולפסבורג, הוא ההחתמה הרביעית של סוון גוראן אריקסון בסיטי אחרי רולאנדו ביאנקי, ג'אובני וגלסון פרננדס.

אברמוביץ' תובע

בעלי צ'לסי, רומן אברמוביץ', הוא אדם שלא חסר לו הרבה כסף, אבל כל זה לא הפריע לו לתבוע היום (חמישי) את קבוצת קיריליה סובייטוב הרוסית על 7.1 מיליון דולר.

"היו שתי השאלות, אחת ב-2004 ואחת ב-2005 עליהן. הארכנו את ההשאלות מספר פעמים, אבל עוד לא קיבלנו את הכסף", אמר דובר מטעמו של איש העסקים הרוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully