וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה: "שמח להישאר בטופ של אירופה"

26.7.2007 / 17:11

מאמן מכבי תל אביב בעונה שעברה, נוון ספאחיה, חתם בטאו ויטוריה ובונה גם על סימאס יסאיטיס. ברנדון קורץ חתם בדן בוס

נוון ספאחיה, מאמנה של מכבי תל אביב בעונה החולפת, חתם הצהריים (חמישי) על חוזה לשנה אחת עם אופציה לעונה נוספת בטאו ויטוריה הספרדית.

מאז פוטר ממכבי לפני כחודש וחצי, ניהל ספאחיה מגעים עם מספר קבוצות אירופאיות, בהן קבוצות איטלקיות ויווניות, שלא הבשילו לכדי חתימה. בימים האחרונים הוזכר כאחד משני המועמדים הבכירים לאיוש עמדת המאמן בטאו, במקומו של בוז'ה מאליקוביץ', שכשל עם הקבוצה בחצי גמר פיינל פור היורוליג ובחצי גמר הפלייאוף הספרדי. אוקטאי מחמוטי הטורקי, מאמנה של אפס פילזן בשנים האחרונות, כבר החל בשיחות עם טאו, אולם דרישתו לחוזה בן שתי עונות לא הייתה מקובלת על ראשי הקבוצה הבאסקית והמו"מ בין הצדדים פוצץ.

בספרד נטען כי טאו מתעקשת להחתים את מאמנה הבא על חוזה לעונה אחת בלבד מאחר ודושקו איבנוביץ', מאמנה לשעבר וכיום מאמן ברצלונה, יסיים חוזה בקיץ הבא, ובוויטוריה רוצים מאוד להשיבו לחיק המועדון. ספאחיה, כאמור, הסכים לדרישה, ודרכו למועדון נסללה.

לאחר החתימה אמר ספאחיה לוואלה! ספורט: "חתמתי חוזה לעונה פלוס עונה נוספת, אבל מה באמת המשמעות של הסעיף הזה (צוחק)? אני שמח מאוד שאני שוב מגיע לקבוצה מהטופ של אירופה. הבסיס לקבוצה הוא טוב וזה מצוין עבורי. אני מגיע אחרי עונה טובה ומספסל מאוד 'לוהט', אבל יש לי מספיק אנרגיות".

באשר לאופציית צירופו של סימאס יסאיטיס, שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות במכבי אך צפוי לקבל הודעת שחרור בקרוב, הוסיף ספאחיה כי "עדיין מוקדם לדעת, אבל בהחלט חסר לנו שחקן בעמדה הזאת".

חדשות נוספות:

דן בוס, קבוצתו ההולנדית של רועי ברקוביץ' ויריבתה של הפועל ירושלים בגביע יול"ב העונה, חיזקה את הסגל שלה עם שני זרים אמריקאים. הראשון מביניהם מוכר למדי בארץ - ברנדון קורץ, שכבר הספיק לרשום קדנציות במדי גליל עליון, אשקלון וראשון לציון. יחד עם קורץ יגיע לקבוצה גם חברו מאוניברסיטת טולסה, גרג הרינגטון, שבילה את רוב הקריירה האירופית שלו בפולין.

* נימבורק הצ'כית, קבוצתם של מולי קצורין וננו גינצבורג, החתימה את הגארד האמריקאי טרל אוורט. אוורט רשם בעונה שעברה ממוצעים של 11.6 נקודות ו-5.1 ריבאונדים למשחק במדי שאלון הצרפתית.

* דניאל סנטיאגו, סנטר מלאגה הספרדית, יריבתה של מכבי תל אביב ביורוליג, ימשיך בקבוצה עונה נוספת. יריבה נוספת של מכבי, אריס סלוניקי, שמרה אף היא על אחד הברגים החשובים שלה, כשהודיעה על החתמתו של ג'רמייה מייסי לשנתיים נוספות.

* דושאן שקוטה, פורוורד פנאתינייקוס שהיה אמור להיות מושאל למארוסי, יושאל בסופו של דבר לפאניוניוס.

* קנדל דארטז, סנטר ששיחק בעונה החולפת בטורקיה, חתם לעונה אחת באלופת צרפת רואן.

* ג'יאנמרקו פוצקו, רכז נבחרת איטליה, יחזור למולדתו אחרי תקופה ארוכה בחימקי מוסקבה, ויחתום בקאפו ד'אורלנדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully