וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו רכשה את סימאו

26.7.2007 / 16:11

הקשר הפורטוגלי יגיע לויסנטה קלדרון תמורת 20 מיליון יורו ועוד שני שחקנים. ריאל שידרגה את הצעתה על רובן והחתימה עוד בלם גרמני

אתלטיקו מדריד חיזרה בשבועות האחרונים במרץ אחרי סימאו, קשרה המצוין של בנפיקה, והיום (חמישי) היא סוף סוף השיגה את מבוקשה. הקשר הפורטוגלי המצוין יעשה את דרכו לבירת ספרד, ואתלטיקו תשלם עבורו 20 מיליון יורו, ואולי אף תעביר לבנפיקה את קושטיניה וזה קסטרו כחלק מהעיסקה. סימאו יחתום על חוזה לארבע שנים באתלטיקו, ויצטרף לשחקני הרכש שכבר הגיעו, דייגו פורלאן ולואיס גארסיה, שהעלו את מפלס הציפיות בויסנטה קלדרון לשמיים.

הגעתו של סימאו איפשרה לאתלטיקו לסכם עם מנצ'סטר סיטי על מכירתו של הקשר הבולגרי מרטין פטרוב, תמורת 4.7 מיליון יורו. פטרוב היה מבוקש גם על ידי טוטנהאם, אך בסופו של דבר היה זה סוון גוראן אריקסון שהצליח להחתימו.

רובן שוב מתקרב לברנבאו?

ריאל מדריד לא מתכוונת לוותר על אריאן רובן, ועל פי ה"דיילי מייל" שיפרה אלופת ספרד את הצעתה לצ'לסי לרכישת הקשר ההולנדי ל-29 מיליון יורו. ההצעה המשודרגת צפויה לסלול את דרכו של רובן למדריד, כך לפחות על פי נשיא הקבוצה, רמון קלדרון. "המגעים נמצאם בשלב מתקדם", אמר קלדרון. "האנשים שמנהלים אותו עושים עבודה מצוינת, ואני מקווה שהעניין ייפתר בקרוב מאוד".

* אוסף הכוכבים המרשים שנאסף בברצלונה לא מפחיד יתר על המידה את איקר קסיאס. שוערה של ריאל מדריד סיפר כי ברצלונה הנוכחית מזכירה לו את ריאל של ימי הגלאקטיקוס העגומים. "יש להם הרבה שחקנים איכותיים ביותר", אמר קסיאס. "מסי, אטו, רונאלדיניו, דקו, צ'אבי, אינייסטה, הנרי. אלה שמות שתמיד ישחקו, אבל רק 11 יכולים לשחק בהרכב, ואף אחד מהם לא עושה הגנה...".

* ליון ממשיכה להיות האופציה הרצינית ביותר עבור חוזה אנטוניו רייס, שעשוי לחתום באלופה הצרפתית כבר בימים הקרובים.

כריסטופר שורך מהרטה עובר לריאל מדריד (רמי היפש, הארץ)

ריאל מדריד הופכת גרמנית יותר ויותר. אחרי שהחתימה את המאמן ברנד שוסטר ואת הבלם כריסטוף מצלדר, עומדת אלופת ספרד לצרף גם את כריסטופר שורך. שחקן ההגנה בן ה-18 ערך רק שתי הופעות במדי הרטה ברלין, אבל צפוי להגיע היום למדריד כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות אחרי שקבוצתו הסכימה למכור אותו תמורת כמיליון יורו.

* פורטו החתימה לארבע שנים את ארנסטו פריאס (27). היא שילמה לריבר פלייט ארבעה מיליון יורו עבור החלוץ.

לא, לא, לא ניתן

נשיא קבוצת גרנדה 74 מהליגה השנייה בספרד, קרלוס מרסה, הודיע על שביתת רעב מול בניין העיריה המקומי, בעקבות סירובה של העיר לאפשר לקבוצתו להשתמש באיצטדיון המקומי ה"כרמנס". מרסה, המוכר בעיר בדמותו הצבעונית, נעמד מול דלתות העירייה והצהיר שיעמוד שם ימים ולילות אם יצטרך. "אני בן 59 ולא בן 18. מפה אלך רק לשמיים".

גרנדה 74 החליפה בליגה השנייה את קבוצת סיודאד שהתפרקה, ומרסה רכש את מירב שחקניה, כך שבעצם רק שמה של הקבוצה הוא שהוחלף. עיריית גרנדה מייעדת את האיצטדיון המקומי לקבוצת הגרנדית המקורית, המשחקת בליגה השלישית ולא לקבוצתו של מרסה, אותו הם מכנים "בריון". בינתיים מנסים למצוא פתרון לעניין, כאשר מרסה נותר בינתיים רעב וההצעות לשחק בערים שכנות, כמו טולדו או קרטחנה, כבר ירדו מהפרק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully