וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה הפסיקה את מכירת המנויים

כ-200 כרטיסי מנוי נקנו עד כה והנהלת הקבוצה החליטה להשעות את המכירה. במשחקי אימון: 1:1 מול ארטמדיה ב', הפסד 1:0 למיינץ

אכזבה גדולה במכבי נתניה מקצב מכירת המנויים. כזכור, אוהדי נתניה פתחו במחאה הכוללת החרמת מנויים, זאת עד אשר הקבוצה תתחזק באופן משמעותי. כעת מתברר שהמחאה, שתפסה תאוצה, גרמה למכירה דלה ועלובה של מנויים לקראת משחקי העונה הבאה. על פי מקורות במועדון, המכירות הגיעו בקושי ל-200, ובהחלטה יוצאת דופן, החליטה הנהלת נתניה להפסיק את מכירת המנויים ביום שני הקרוב.

ככל הנראה, מבקשים בהנהלת מכבי נתניה לבדוק ולברר כיצד ניתן להשיב את אמונם של האוהדים. כזכור, לקראת העונה שעברה, כשהקבוצה התחדשה והצטרפו אליה שחקנים רבים, שעוררו גל של תקווה בקרב האוהדים, מכירת המנויים הגיעה למימדים שלא היו זכורים מזה שנים. ניתן לשער שהנהלת מכבי נתניה ממתינה עד אשר תחתים חלוץ וישראלי ברמה, אז תפתח שוב את מכירת המנויים.

תיקו והפסד במשחקי האימון

מכבי נתניה קיימה הבוקר (חמישי) משחק אימון נוסף במחנה האימון שלה בגרמניה מול אלקמדיה ברטיסלבה הסלובקית. המשחק, שארך 75 דקות בלבד, הסתיים בתוצאה 1:1, כשאת השער לזכות הסלובקים כבש דווקא קלמי סבן, שנגח לשערו הוא כדור שהוגבה לרחבה הנתנייתית בדקה ה-66. בדקה ה-75 השווה סבסטיאן רוזנטל את התוצאה בבעיטה אדירה מ-20 מטרים לחיבורים, בעיטה שסחטה מחיאות כפיים משחקני שתי הקבוצות. הרכבה של נתניה כלל בעיקר שחקני ההרכב השני, כשגולן חרמון, שתוכנן לפתוח בהרכב, הודיע למאמן ראובן עטר לפני הפתיחה כי אינו יכול לשחק על מנת לא להחמיר את פציעתו בקרסול מהאימון אמש.

על פי גורמים בקבוצה, בשלב זה עדיין לא ברור אם יגיעו שחקנים נוספים להיבחן במחנה. קצב החלמתו של דדי בן דיין משביע רצון, ובצוות הרפואי והמקצועי ממשיכים לעקוב אחר השחקן. גורם בקבוצה: "אומנם דדי מראה סימנים של התאוששות מהפציעה, אולם אנו עוקבים אחר קצב החלמתו ולא נעמיס עליו יתר על המידה וזאת במטרה שהפציעה לא תחזור על עצמה".

הערב קיימה נתניה משחק אימון נוסף מול מיינץ, שנשרה בעונה החולפת מהבונדסליגה. נתניה, שהפסידה 1:0, פתחה בהרכב חסר, כשהבלם אבי סטרול, ששיחק הבוקר ונפצע נעדר וכמוהו גם אלמוג כהן שנעדר אף הוא. בעמדת המגן השמאלי ממשיך להיעדר דדי בן דיין ואת מקומו תפס הערב עשאהל בן שבת. אמיר טגה ואופיר חיים הפצועים כלל לא שותפו היום בשני משחקי האימון. מחר צפויה מכבי נתניה לנוח במהלך הבוקר ולהתאמן רק אחרי הצהריים, זאת במטרה להוריד מעט מן העומס על השחקנים מאז תחילת המחנה. החלוץ הסרבי, דוקיץ', שקיבל הודעה על שחרורו, לא ימשיך בקבוצה.

עו"ד גיל לב, נשיא המועדון, וחבר ההנהלה קובי בלדב, טרם הצטרפו לקבוצה השוהה בגרמניה מתחילת השבוע. על פי התכניות, לב צפוי להצטרף למחנה בתחילת השבוע הבא. הקבוצה תשוב לארץ ביום רביעי הבא, ותחל את הכנותיה לקראת משחק גביע הטוטו בחוץ בשבת הבאה מול מ.ס אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully