וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "האחריות היא עליי"

לי בוץ

26.7.2007 / 14:16

נמני רגוע למרות הלחץ סביב מכבי ת"א: "המטרה היא אליפות". הקפטן הכחיש ששוחח עם סרור, ומבחינתו המאבק בין אלי כהן למאנה שייך להיסטוריה

השבוע האחרון היה רע מאוד למועדון מכבי ת"א, ואחרי הביזיון מול קבוצת סנטה קולומה, והמאבק כביכול, על שירותיו של קשר הפועל ת"א, עידן סרור, הקפטן אבי נמני נזעק לתוכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל, כדי להרגיע את המהומה סביב הקבוצה.

הג'נרל-מנג'ר בהודעה מרגיעה לאוהדים הצהובים, שמצפים לחיזוק, בוודאי אחרי הבזיון באנדורה, ולקראת הגומלין הצפוי. "אנחנו נביא עוד חלוץ וקשר זרים, ואולי גם עוד ישראלי. אין ביטחון לגבי שחקנים, ואנו רוצים שהבדיקות יהיו מדוקדקות, אין מה למהר, אנחנו רוצים כמה שפחות טעויות. סנטה קולומה היא קבוצה נחותה מאיתנו, אתה מגיע למשחק, בטוח שתנצח, ואז אתה מחמיץ, עושה טעות בהגנה ומתחיל לרדוף".

היריבה העירונית הפועל תל אביב האשימה את מכבי בשיחות עם שחקנה עידן סרור, אולם נמני הכחיש זאת בכל תוקף. "אנחנו בונים קבוצה לטווח ארוך. עידן סרור הוא לא של מכבי ת"א, ואני לא יכול לדבר עליו כי הוא שחקן תחת חוזה. ברור שסרור הוא שחקן טוב".

אז נמני דיבר עם סרור דרך סוכנו או לא? "אני לא צריך אישור ממוני הראל לדבר עם מישהו, זה לא רציני להתייחס לזה, מי אמר שדיברנו על עידן סרור. שסוכנו של השחקן, ג'קי דהאן, יעלה לשידור ויגיד שדיברנו על עידן סרור".

נמני לא התרגש מהביקורת הרבה המוטחת בקבוצתו, הן מצד האוהדים והן מצד התקשורת. "לצערנו התחלנו את העונה מאוד מוקדם, אנחנו תמיד מסתכלים קדימה, צריך לדעת להתמודד עם הביקורת, אני יודע מה אני רוצה ומה אני בונה, ולא צריך להתייחס לכל מה שאומרים. אם מישהו נמצא בלחץ, אז אנו עושים הכל כדי להוריד זאת ממנו. האחריות היא עלי. עם התקציב שיש לנו אני חושב שנוכל להעמיד קבוצה מספיק טובה. המטרה שלנו היא להתמודד על האליפות".

ומה בדבר המהלומות המילוליות בין המאמן אלי כהן לבעלים המצטרף אלי מאנה? מבחינת נמני זו כבר היסטוריה. "אם היתה ביניהם אזושהי אי הבנה, היא טופלה. מנסים למשוך לדברים שליליים, אנחנו לא יכולים להיות מעוצבים על ידי התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully