וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם מסתערת על אנלקה

26.7.2007 / 12:50

הפטישים משוועים לתותח בהתקפה והציעו עבורו 30 מיליון דולר. קראוץ' קיבל תיאבון מהרכש של ליברפול. לידס עשויה למצוא עצמה ללא שוער

וידאו: רויטרס
עריכה: בת גולן

שחקני מנצ'סטר יונייטד המשיכו במסע המשחקים שלהם במזרח, ובמקביל המשיכו לשגע את אוהדיהם הסינים, שזכו להצצה השנתית שלהם על השדים האדומים בגודל טבעי. מחר (שישי) תחתום היונייטד את המסע עם המפגש מול גואנגצ'ו הסינית.

אנלקה יהיה פטיש?

אחרי שניצלה מירידה במחזור האחרון של העונה שחלפה, ווסטהאם יונייטד ממש לא מעוניינת במותחן נוסף, ובמסגרת רענון הסגל הקיים, הפטישים מעוניינים לחזק את ההתקפה בעזרתו של ניקולס אנלקה.

ה"דיילי מייל" מפרסם היום (חמישי) שווסטהאם הציעה לבולטון 30 מיליון דולר עבור החלוץ, ואם העסקה תצא לפועל באפטון פארק ירשמו רכש שיא למועדון. מאמן הפטישים אלן קרבישלי כשל בנסיונו להנחית את דארן בנט ואנדרו ג'ונסון באפטון פארק, והוא מקווה ששכר של יותר מ-200 אלף דולר לשבוע, ישכנע את הצרפתי לעבור למזרח לונדון. אנלקה, ששיחק בעבר בארסנל, ליברפול וריאל מדריד, כבש בעונה שעברה 12 שערים ב-38 משחקיו במדי הוונדררס.

* התקשורת הבריטית מדווחת כי מאמן מנצ'סטר סיטי, סוון גוראן אריקסון, קרוב לצרף את החלוץ הבולגרי של אתלטיקו מדריד, מרטין פטרוב, לסגל קבוצתו.

* אברטון החתימה את קשר בורוסיה דורטמונד סטיבן פיינאר.

קראוץ' מקבל תיאבון

הרכש החדש של ליברפול, הכולל כמובן את יוסי בניון, מעורר את תיאבונו של פיטר קראוץ' לשערים. התקפת האדומים לא הרשימה בעונה החולפת, וסגנית אלופת אירופה סיימה 21 נקודות מתחת למנצ'סטר יונייטד.

מלבד הקשר הישראלי, נחתו באנפילד פרננדו טורס, ראיין באבל ואנדרי ורונין, כדי לחזק את חוד הקבוצה. "רפא בהחלט ביצע כמה החתמות מלהיבות", החמיא קראוץ' למאמנו בניטז. "באירופה אנו משחקים היטב, אבל אנו צריכים להבקיע יותר, להיות מרוכזים במשחקי החוץ ולשפר את מצבנו בפרמיירליג".

קראוץ' הוליך בעונה שחלפה את טבלת המבקיעים של הקבוצה עם 18 כיבושים. בואם של באבל ו-ורונין שמככבים עד כה בהכנות לעונה החדשה, יוצרים תחרות קשה לחלוץ הענק בהרכב, אבל הוא ממש לא מודאג, ואולי ההיפך מכך. "אני מקווה שאשחק אותו דבר, אם לא ביותר משחקים, מאשר השנה שעברה. אני מאוד רוצה לשפר את המאזנים שלי, שלא היו ממש רעים אשתקד".

בינתיים, אין שוער בשער

קבוצת הפאר של לידס יונייטד פשוט הופכת למגנט רב עוצמה של חידלון. הלבנים כבר סיכמו עם השוערים קאספר אנקרגרן מברונדבי הדנית, וסקוט לוץ' מווטפורד, אבל משום מצבם הכלכלי הלא ברור, אסור להם להחתימם.

"אני מקווה שנוכל להחתים מישהו מהם, אחרת איני יודע מי ישחק", אמר עוזר המאמן גוסטבו פויט. לידס, שירדה בתום העונה שחלפה לליגה השלישית באנגליה, קיבלה הקלה מהנהלת הליגה משום שהבעלים החדש של הקבוצה, קן בייטס, השלים את רכישת המועדון רק לפני כשבועיים. אולם למרות הצטרפות הבעלים החדש, לידס טרם שילמה לשחקניה את משכורת חודש יוני, דבר המנוגד לתקנון הליגה.

החוקים באנגליה מאפשרים לקבוצה שבסגלה פחות מ-20 שחקנים, להשלים את הפער גם אחרי המועד הנדרש, וללידס יש כיום 17 שחקנים. "כולם יודעים שאחת הבעיות שלנו היא השחקנים שלא קיבלו משכורת, למרות שנראה כי יקבלו בקרוב את שכרם", הוסיף פויט, וניסה לשמור על אופטימיות. באלן רואד ינסו גם להחתים את החלוץ טורה-אנדרה פלו בן ה-34, לעונה נוספת בקבוצה, למרות היותו מושבת בגלל פציעה, כבר מינואר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully