וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלג מתגעגע לבנדה

26.7.2007 / 12:48

קפטן נהריה נפרד מחברו עמית בן דוד ("נהריה טעתה שנתנה לו לעזוב"), ומתכונן לעונה: "אנחנו צריכים לחזור להיות קבוצה נושכת"

אחרי עונה לא פשוטה, וקיץ במהלכו כמעט וחתם לשנתיים בהפועל גלבוע/עפולה, החליט קפטן עירוני נהריה להישאר בקבוצה עונה נוספת. בגיל 35, למרות הרהורי פרישה, ימשיך בוגר סירת מטכ"ל לחפש תואר ראשון בקריירה שלו.

"היה לי ברור שיש לי עוד שנה-שנתיים טובות לתת לכדורסל ולהמשיך לשחק", סיפר פלג לאתר מנהלת הליגה, והסביר את שיקולי ההישארות בעין שרה. "ההחלטה להישאר הייתה מהפן הרגשי. אם מישהו אחר היה מסתכל על עניין כספי או נוחיות הוא היה עובר למקום אחר, אבל החלטתי שבמפגש בין ערכים לכסף אני הולך עם מה שתמיד האמנתי בו, חיבור למקום".

על עזיבתו של חברו הטוב עמית בן דוד, שלא ימשיך בקבוצה בה שיחק בארבע השנים האחרונות, פלג מצר: "אני מרגיש שלקחו לי את החצי השני. הוא היה איתי בכל מה שעשיתי פה בנהריה, אני איתו כבר שנה שביעית. הוא השחקן ששיחקתי איתו הכי הרבה שנים בכל הליגה, היינו צמד, שותפים לכל דבר, בנסיעות, בחדר, בבילויים, בארוחות ערב ביום שישי. הוא הפך להיות חלק בלתי נפרד ממני, הוא איש סוד שלי ואני שלו. יהיה לי מוזר בלעדיו, כי כל השטויות שאני עושה, ואני עושה לפעמים שטויות גם אם זה לא נראה ככה, אני עושה איתו. עכשיו אני צריך למצוא מישהו אחר שיבין אותי רק במבט או מילה וזה לא קל. לדעתי נהריה עשו טעות בכך שנתנו לו לעזוב".

על הכישלון בעונה הקודמת אמר פלג: "ההצהרות שהצהרנו והקבוצה שבנינו היו במטרה חד משמעית להגיע לפיינל פור. בתור אחד שגדל עם הקבוצה, לי, יותר מאשר לשחקנים אחרים, זה הכי כאב. יש לי עכשיו תחושה חזקה שאני חייב לעשות יותר העונה בכדי לחפות על העונה הקודמת".

לקראת העונה הקרובה, לפלג ברור כיצד צריכה נהריה להראות: "אני לא רוצה שנחזור להיות הקבוצה הנאיבית, השקטה והנחמדה אלא קבוצה יותר נושכת, כמו זאת שהייתה בתחילת העונה הקודמת שהאמינה שאפשר לנצח כל קבוצה, שלא נשברת ולא נעצרת בגלל קשיים, קבוצה שרצה לטווח ארוך. אני מקווה שנבנה סגל קשוח - יש משמעות גדולה לשלושת הזרים שיביאו, הם צריכים להתחבר למועדון ולאווירה וזה לא יהיה קל. חלק גדול מזה שאני נשארתי עזר להשאיר יציבות בקבוצה ומנע זעזוע של המערכת ולכן יש תחושות מאוד טובות. חייבת להיות לנו עונה יותר טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully