וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: רק עוד משחק אחד

26.7.2007 / 17:21

טום גלאווין רשם ניצחון מספר 299 ב-3:6 של המטס על פיטסבורג, אלכס רודריגז חבט להומר 499 ב-1:7 של היאנקיז על קנזס סיטי

ניו יורק מטס - פיטסבורג 3:6

לטום גלאווין חסר כעת עוד ניצחון אחד כדי להגיע לחבורה האקסקלוסיבית של "מועדון 300". הוא יוכל לעשות זאת כבר ביום שלישי מול מילווקי, לאחר שהלילה הגיש שישה אינינגים וזכה בניצחון ה-299 שלו בקריירה. "אתה מגיע לנקודה שבה אתה אומר 'זה מתקרב, אני יכול להשיג את זה', ואז אתה באמת רוצה את זה", אמר גלאווין, שהרשה הומר לג'ייסון ביי. הפסד לטום גורזלאני ושמירה לבילי וגנר.


סן פרנסיסקו - אטלנטה 1:2

תומכי (ומתנגדי) בארי בונדס ייאלצו לחכות. בונדס ישב על הספסל וראה את נוח לאורי מטגן ארבעה חובטים בשמונה אינינגים יפים של עבודה, כשבראד הנסי שומר היטב. ריץ' אאוריליה עם הומר לפריסקו, צ'אק ג'יימס עם ההפסד.


סט. לואיס - שיקגו קאבס 7:1

הללויה קאביז, החבר'ה ממשיכים לאותת למילווקי בסיבוב. טד לילי הגיש שבעה אינינגים טובים מאוד, וניצח בהכרעה השביעית הרצופה שלו, כשהמרחק מהברוורס הוא כעת שני משחקים בלבד. אדם ויינרייט והקרדינלס המשיכו את טקס הפרידה הארוך שלהם מתואר האליפות.


אריזונה - פלורידה 0:7

ברנדון ווב הגיש שבעה אינינגים, קטל שמונה חובטים והקנה לנחשים ניצחון חמישי ברציפות, וכמו לכל אורך העונה - גם עמדת איום ממשית על ראשות בית המערב. הומר מספר 16 העונה לכריס יאנג, סקוט אולסן עם ההפסד.


יוסטון - לוס אנג'לס דודג'רס 1:2

בראד לידג' ממשיך בקאמבק המופלא, עם שמירה חמישית בפרק זמן של שבוע, כשהוא נהנה מהומרים של אריק מאנסון ושל קרלוס לי, שהחבטה שלו באינינג השביעי הייתה המנצחת במשחק. הומר לג'ף קנט מלוס אנג'לס, ניצחון לצ'אד קוולס והפסד לדי ג'יי האולטון.


סינסינטי - מילווקי 3:7

הרדס עשו את העבודה שלה ציפו הקאבס, והיתרון של הברוורס, שני משחקים, הוא הנמוך ביותר שלהם בבית מאז ה-22 באפריל. קייל לוהש זכה בניצחון ודייויד וות'רס בשמירה. ג'ף סופאן היה המגיש המפסיד, כשמילווקי מצרפת לבולפן שלה את סקוט ליינברינק, שסן דייגו מאסה בו.


קולורדו - סן דייגו 2:10

ואם בסן דייגו עסקינן, לא רק בהגשה יש לפאדרס בעיות, אלא גם בהתקפה. 74 הגשות בלבד הספיקו לארון קוק כדי להשלים משחק של תשעה אינינגים וניצחון. מאט הולידיי וריאן ספילבורגס חבטו להומרים אצל הרוקיז, ג'סטין ג'רמאנו, שפתח היטב את הקריירה המקצוענית ודועך ממשחק למשחק, רשם את ההפסד.


פילדלפיה - וושינגטון 5:7

אחרי שהנשיונאלס כבר הפכו פיגור של 4:2 ליתרון 4:5 באינינג התשיעי, הפיליז הצליחו להשוות ל-5:5 בסיוע טריפל של ג'ימי רולינס, ובאינינג ה-14 באה פצצה של ריאן הווארד, שהכניסה שתי ריצות הביתה וקבעה 5:7. שבעה ושישה לקול המלס, קליי קונדרי עם הניצחון, כריס בוקר עם ההפסד.

מה, כבר 6.5?

קנזס סיטי - ניו יורק יאנקיז 7:1

מחסום נוסף נשבר ביאנקיז, שהורידו את הפער מהרד סוקס ל-6.5 משחקים עם עוד צעד בדרך לקאמבק שמזכיר את 1978 (גם אז פתחו הרד סוקס פער של 14.5 משחקים). אלכס רודריגז חבט להומר ה-499 שלו בקריירה, מידו של חורחה דה לה רוסה, שלפני שנתיים היה זה שהעניק לו הומר מספר 400. גם הידקי מאטסוי, המאטסוי בכושר מטסוין, חבט להומר, ועימו מלקי קבררה, כשמייק מוסינה קוצר את הניצחון. 7.1 אינינגים לגיל מש בהפסד.


קליבלנד - בוסטון 0:1

אחד המגיבים טען כאן אתמול שהסדרה הזו היא ברמה של פלייאוף, ואכן - גם הלילה קיבלנו דואל משובח על הגבעה. פאוסטו קרמונה הגיש שמונה אינינגים וטיגן שישה חובטים, ג'וש בקט עם שמונה ושבעה וג'ו בורובסקי עם השמירה ה-29 שלו העונה. גיבור המשחק היה פרנקלין גוטיירז, שרשם את הריצה היחידה באינינג השלישי בהומראן שנורה ממחבטו. בוסטון - עכשיו הזמן לקחת את העניינים לידיים.


טורונטו - מינסוטה 1:13

לפני האינינג השישי הייתה התוצאה 1:2 לבלו ג'ייז. בתום האינינג היא הייתה 1:13. הברז נפתח והריצות זלגו, כשטורונטו רושמת סוויפ מרשים על הטווינס. 11 ריצות באינינג הן מאזן השווה לשיא המועדון של טורונטו, כשגרג זון מככב עם הומר וארבעה ריביז וג'סי ליץ' דופק הופעה יפה על הגבעה, עם שבעה ושלושה. קרלוס סילבה הגיש היטב חמישה אינינגים, התפרק ואחראי לשש מ-13 הריצות של קבוצתו.


לוס אנג'לס איינג'לס - אוקלנד 6:7

האיינג'לס מחפשים קצת יציבות, ומה שבטוח הוא שאצל פרנסיסקו רודריגז הם לא ממש ימצאו אותה. קיי-רוד רשם אינינג תשיעי מזעזע שהחזיר את האייז מפיגור 6:3 ל-6:6, וניצל בזכות סינגל של מייסר איסטוריס. ג'ון לאקי היה בדרך לניצחון , כשהגיש שישה וטיגן שבעה, אבל לא היה מדוכדך במיוחד: "אני כבר לא זוכר כמה פעמים פרנקי שמר עבורי על ניצחון, ואני לא יכול לחכות לאינינג התשיעי במשחק הבא שבו אוביל". שלוש חבטות לשון פיגינס, גארט אנדרסון וקייסי קוצ'מן מהאיינג'לס, הומר למייק פיאצה מאוקלנד והפסד לג'ו קנדי.


שיקגו וייט סוקס - דטרויט 13:9

איט ווזנט פריטי, באט א ווין איז א ווין. אינינג חמישי טוב של דטרויט עשה את ההבדל, כשקני רוג'רס שוב רושם הופעה עלובה ויורד מהגבעה אחרי ארבעה אינינגים בלבד. למזלו, ג'ייסון גרילי היה סביר מינוס (לא יותר מזה, שתי ריצות חובה בשלושה אינינגים) וחוזה קונטרראס היה מזעזע ברמות קשות, כשה-ERA השנתי שלו עומד על 6.23. ריאן רייברן עם שני הומרים לדטרויט, כשבשיקגו חובטים רחוק אנדי גונזאלס, ג'רמיין דיי, ג'וש פילדס וחואן אוריבה.


בולטימור - טמפה ביי 1:6

אחח, לו רק יכול היה אריק בדארד להגיע לקבוצה שבאמת מתחרה על התואר. האס של בולטימור הגיש שישה אינינגים וקטל שמונה חובטים, כשקורי פטרסון חובט להומר ואנדי זוננשטיין מפסיד.


טקסס - סיאטל 6:7

אוי, סיאטל, אוי, סיאטל. המארינרס פשוט מתרסקים, אחרי תקופה כל כך טובה בה רמסו את הליגה. ומי הפסיד? דווקא ג'יי ג'יי פאץ, אחד הקלוזרים הדגולים, הפסיד את המשחק, בפיצוץ השמירה הראשון שלו העונה באינינג השמיני. רמון ואסקז היה האיש שאחראי להישג עם הומר בן שתי ריצות. הומר גם לקני לופטון בטקסס, ניצחון לז'ואקים בנואה.

* כפי ששמתם לב, סיקורי הבייסבול עולים לאחרונה יותר ויותר מאוחר. הסיבה היא קושי במציאת הזמן הפנוי בעקבות שינוי שנעשה לפני מספר שבועות. בכל מקרה, הסיקורים יעלו - כי מוטב מאוחר מלעולם לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully