וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-NBA משנה אווירה בחג המולד

26.7.2007 / 11:25

המפגש השנתי הטעון בין קובי לשאק יוחלף ככל הנראה השנה במפגש בין דווין וויד ללברון ג'יימס. באסטון רוצה להיות "הדבק" של טורונטו

היריבות המתוקשרת בין שאקיל אוניל לקובי בריאנט מילאה עבור ה-NBA את משבצת משחק חג המולד החגיגי בשלוש השנים האחרונות, אבל השנה, לאור ההפשרה ביחסים בין שני הניצים החליטו במשרדי הליגה ללכת על כיוון אחר, חיובי יותר. לוח המשחקים לעונת 2007-08 עדיין לא פורסם, אבל הרינונים הם שהמשחק שייבחר לייצג את הליגה בערב חג המולד יהיה בין מיאמי לקליבלנד, שיפגיש בין שני הסופרסטארים העולים של הליגה - דווין וויד ולברון ג'יימס. שני הבוגרים המוצלחים של מחזור 2003 כבר הספיקו לרשום לעצמם ברזומה הופעה בגמר ה-NBA (כשלוויד יש אף טבעת אליפות), וכעת בונים במשרדי הליגה על יריבות ראויה שתתפתח בין השניים.

* מייסיאו באסטון הוצג רשמית כשחקן טורונטו, ומיד התפנה להחמיא לעצמו: "יש כאן קבוצה מצוינת עם הרבה חלקים טובים, ואני מקווה להיות הדבק שמחבר אותם, ולהשתלב הכי טוב שאני יכול. אני לא מגיע לכאן לקחת למישהו את הג'וב, אני רק רוצה לשחק ולתרום, אם יצטרכו אותי ל-20 דקות או לדקה אחת, אני אהיה מוכן", אמר השחקן שרשם 2.9 נקודות ב-8.6 דקות למשחק במדי הפייסרס בעונה שעברה.

* רון מרסר, הנבחר השישי בדראפט 1997 ששיחק בשש קבוצות NBA בקריירה ואף היה מועמד בקיץ שעבר למכבי תל אביב, הסגיר את עצמו למשטרה אחרי שהואשם במעורבות בקטטה במועדון חשפנות באפריל האחרון.

* בוושינגטון לא מתהלבים מההצעה של מיאמי על חואן קרלוס נבארו, וכרגע הזכויות על הקטלוני יישארו אצל הוויזארס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully