וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישייה לחיפה במשחק אימון

26.7.2007 / 11:09

מכבי חיפה ניצחה 0:3 יריבה רומנית במשחק אימון, רוסו עלה כמחליף והראה ניצוצות. הקבוצה הורתה למסודי לא להגיע לאוסטריה

מכבי חיפה הודיעה היום (חמישי) לקשרה הקונגולזי, אלן מסודי, שלא להגיע למחנה האימונים באוסטריה. מסודי, כזכור, כבר הוציא דרכון והתבקש על ידי אנשי חיפה להוציא גם ויזה. לאחר שעשה זאת והביע את רצונו לעלות על הטיסה, חיפה הורתה לסוכנו שיאמר לו לא לעלות על הטיסה. מסודי נאלץ לבטל את הטיסה ונשאר בישראל.

בחיפה טענו כי הם חוששים שמסודי לא יוכל להיכנס לאוסטריה, כפי שאירע לפני כשנתיים. הסיבה לכך היא שנגד מסודי, עוד לפני החתמתו בקריית אליעזר, הוצא צו איסור בזמן ששיחק בשטרום גראץ, משום שהחזיר רכב שנשכר עבורו באיחור של חודש. מסודי טען אז כי השאיר את הרכב בפריז.

בקבוצה מודים כי הצוות המקצועי כועס על מסודי, משום שלא הוציא דרכון בזמן. מסודי טען לפני היציאה למחנה כי הדרכון שלו מלא, ובחיפה כעסו משום שלא הוציא דרכון חדש מספר שבועות לפני הטיסה. "נשמח אם נמצא לו קבוצה אחרת", אמרו הבוקר גורמים בחיפה.

מכבי נתניה תחדש את המשא ומתן עם סוכנו של השחקן, דדה חדד. על כך הוחלט לאחר שחדד, ומאמן נתניה, ראובן עטר, התפייסו לאחר תקופה ארוכה. גורם בחיפה אמר על כך: "אם יפנו אלינו ויסכימו לשלם את מלוא שכרו, לא מן הנמנע שנשחרר אותו".

מכבי חיפה, שמחפשת חיזוק להגנה, ממשיכה במשא ומתן עם הבלם הארגנטינאי דייגו קרוסה, שחקנה של ראסינג קלוב.

כיאל יעזוב את המחנה, ארבייטמן חוזר לכושר

הקבוצה ניצחה היום 0:3 את פרטיסניק הרומנית במשחק אימון. דירסאו, אושרי גיטה וליאור רפאלוב כבשו את שלושת השערים במשחק בו שלטו הירוקים לכל אורכו. ג'ובאני רוסו החליף את ליאור רפאלוב כרבע שעה לסיום המשחק והיה שותף למספר מבצעים יפים.

המשחק שהיה אמור להיערך ביום שישי, מול אנקרספור, בוטל משום שהקבוצה הטורקית עזבה את אוסטריה מוקדם מהצפוי. שחקנים בקבוצה טוענים שהקשר, ג'ובאני רוסו, משרה על הקבוצה אוירה טובה. "מוזר, אבל כשהוא הגיע הייתה תחושה שהוא בכלל לא עזב", אמר אחד השחקנים. "הוא היה ויישאר חלק מאיתנו. חייבים להודות שיותר כיף להגיע לאימונים כשהוא כאן, יש הרבה 'עניין'".

הקפטן אלון חרזי שהגיע חולה לאוסטריה ערך אתמול אימון קל. הבוקר ערך החלוץ שלומי ארבייטמן אימון מלא, לראשונה מאז עבר ניתוח בקע. הקשר הצעיר, בירם כיאל, ייאלץ לעזוב את מחנה האימונים ביום שישי. כיאל ימריא לצפון אירלנד כדי להשתתף בטורניר של נבחרת הנוער. הבוקר ערך החלוץ שלומי ארבייטמן אימון מלא, לראשונה מאז עבר ניתוח בקע. בקבוצה מעריכים כי הסיכויים שקשר נבחרת דרום אפריקה, טשפו מסיללה, יוחתם נמוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully