וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודי חדד סיכם במכבי ת"א ל-3 שנים

לי בוץ

25.7.2007 / 23:55

קשרה של פ.ס.ז' ירוויח כ-600 אלף דולר לעונה בקרית שלום. אלי כהן: "לא מצאתי חן בעיני מאנה מלכתחילה". בנגורה מתקרב

קשרה היהודי של פריז סן ז'רמן, רודי חדד, סיכם הערב (רביעי) את תנאיו במכבי ת"א לשלוש עונות והוא צפוי לנחות בישראל בסוף השבוע הקרוב. חדד, שעסקת הבאתו אמורה היתה להגיע לכמליון וחצי דולר, יגיע לישראל בסכום קטן בהרבה, וזאת לאחר שמכבי הגיעה להסכם מול סן ז'רמן לפיו הקשר ישוחרר בחינם, כאשר במקרה של מכירה עתידית, שתי הקבוצות יתחלקו שווה בשווה ברווחים.

חדד, שכבש בעונה שעברה שער אחד ובישל תשעה נוספים בשלושים משחקים בהם שותף, צפוי להרוויח במכבי כ-600 אלף דולר ברוטו בעונה. לאחר שינחת בישראל ויעבור את הבדיקות הרפואיות, צפוי הקשר לחתום על באופן רשמי על החוזה בקרית שלום. השחקן היהודי לא יתפוס לצהובים משבצת של זר, מה שמאפשר לצוות המקצועי של המועדון להמשיך בחיפושים אחר קשר אחורי מאירופה, במקביל להגעתו הצפויה של חלוץ נבחרת גינאה, סם באנגורה.

אלי כהן: "לא מצאתי חן בעיני מאנה"

מאמן מכבי תל אביב אלי כהן התראיין היום לרדיו "אמצע הדרך" ושלח בחזרה חיצים לבעלים המיועד רוני מאנה, שביקר אותו אחרי ההפסד המביש לסנטה קולומה.

כהן אמר בין השאר בראיון: "זה לא סוד שלא מצאתי חן בעיני מאנה מלכתחילה. אני מקווה שהוא מבין שקבוצה כמו מכבי תל אביב צריכה להתנהל בצורה יותר מסודרת ואלגנטית ושלא צריך לשלוף תגובה אימפולסיבית לתקשורת אחרי כל דבר".

כהן הבהיר כי הוא לא חושש למעמדו בקבוצה, אבל הוסיף כי יקבל כל החלטה של הבעלים. רוני מאנה הגיב על הדברים: "אלי כהן הוא מאמן טוב. מעולם לא אמרתי עליו מילה רעה והוא יישאר במכבי תל אביב".

דוד מרואני מ"הארץ" מוסיף כי הג'נרל-מנג'ר אבי נמני הצליח אתמול לשכנע את בנגורה לוותר על ההצעה שקיבל מטורקיה ועכשיו נותר למכבי רק להגיע לסיכום עם סטוק סיטי, לה שייך החלוץ הגינאי. בקרית שלום ממתינים לתשובת מנכ"ל סטוק סיטי, טוני סקולס, שאמור להשיב להצעה לקבל את הסכום שסוכם בין הצדדים, 300 אלף דולר, בשלושה תשלומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully