וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן דיין חוזר לעניינים

אריק רחמיאן

25.7.2007 / 23:39

המגן השמאלי, שנעדר תקופה ארוכה בעקבות פציעה, שב לאימוני מכבי נתניה. אלכסנדר דוקיץ', שכמעט שוחרר, ממשיך להיבחן

שחקני מכבי נתניה, שזכו היום (רביעי) לחצי יום חופשי, שנוצל על ידי מרבית שחקני הקבוצה לטיולים בעיר פרנקפורט ובעיקר למסעות קנייה, ערכו בערב אימון. הבשורה, מבחינתה של נתניה היא שהמגן השמאלי, דדי בן דיין, ערך לראשונה אימון מלא, לאחר למעלה מחודש של היעדרות מאימוני הקבוצה. הצוות המקצועי והשחקנים שמחו על חזרתו של בן דיין וקיבלו את השחקן במחיאות כפיים. בן דיין, שהיה נרגש מאוד אמר בסיום האימון: "שמחתי מאוד לחזור, התגעגעתי לכולם".

חן עזרא ומעוז סמיה הפצועים בשרירי הבטן, נעדרו גם הערב מאימוני הקבוצה. בצוות הרפואי מדווחים על שיפור ניכר במצבם, עם סיכויים טובים לשוב לאימונים בימים הקרובים. אמיר טגה, הפצוע אף הוא, לא התאמן גם היום וערך ריצה סביב המגרש. טגה, המטופל אצל רופא הנבחרת ורופא הקבוצה מרסלו פוסניק, יחזור בהדרגה לאימוני הקבוצה, זאת על מנת שלא להחמיר את מצבו ולהכשירו לקראת המשחק הראשון של הקבוצה בשבת הבאה, במסגרת גביע הטוטו מול מ.ס אשדוד. הבלם גולן חרמון סובב במהלך האימון את הקרסול, אמנם המשיך להתאמן וטופל בתום האימון על ידי הצוות הרפואי, כשלא ברור עדיין אם יוכל ליטול חלק באחד משני משחקי האימון המצפים לקבוצה מחר. בבוקר תקיים מכבי נתניה משחק אימון מול קבוצת ארטמדיה ברטיסלבה ובערב תפגוש את מיינץ הגרמנית. באופן די מפתיע, נשאר החלוץ הסרבי, אלכנסדר דוקיץ, להתאמן עם הקבוצה ואף ייטול חלק במשחק מול קבוצתו לשעבר מברטיסלבה. ככל הנראה, המאמן, ראובן עטר, למרות שהחליט לשחרר את הסרבי, השאירו כדי להתרשם ממנו פעם נוספת, שכן החלוץ ערך אימון אחד בלבד ונטל חלק במשחק האימון, מה שלא מספק את עטר.

בסביבתו של אלן מסודי אומרים, כי אין שום חדש ויחד עם זאת מדגישים, כי במידה והשחקן לא ישאר בחיפה עד סוף השבוע, יחתום באחת מקבוצות הצמרת בליגה. ככל הנראה שגם נתניה נמצאת חזק בתמונה. סוכן השחקנים דדה חדד ששב לארץ, אמר: "התרשמתי מאוד ממתחם האימונים שבו מתאמנת מכבי נתניה, הכל מנוהל שם ברמות הכי גבוהות ומזג האוויר הגשום מאפשר אימונים טובים. נתניה עורכת מחנה אימונים מצויין". עדיין לא ברור אם יגיעו שחקנים נוספים להיבחן לקבוצה במהלך מחנה האימונים, שכן מכבי נתניה עדיין שוקלת לזמן שחקנים זרים להיבחן בקבוצה. באסיפת השחקנים שהתקיימה הערב, נטל חלק הבעלים דניאל יאמר שאמר בין היתר לשחקנים: "אין לי הרבה בישראל, כל אהבתי מוקדשת למכבי נתניה". הבעלים ער לשינוי שחל בארץ בקרב אוהדי הקבוצה, שרבים מהם התקשרו אליו כדי לעודד ולתמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully