וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול ישראל: בית שמש שוב על הסוס

25.7.2007 / 23:30

רפאל ברגסטרום הבריק ב-1:10 על רעננה, והבלו סוקס ניצלו מאזן חצוי של ת"א בדאבל הדר עם נתניה. שלמה ליפץ נוצח בבכורה שלו

רפאל ברגסטרום היה גיבור היום של הבית שמש בלו סוקס, עם החזרה מיום המנוחה של תשעה באב. ברגסטרום הרשה שתי חבטות בלבד בשבעה אינינגים, כשהוא מטגן בסטרייקאאוטים שבעה חובטים בניצחון 1:10 על רעננה אקספרס. זה היה נצחונו החמישי של ברגסטרום, שהסתייע בהומר של גרג ריימונדו ובשלוש חבטות של ג'וני לופז המצוין. אסקייר פייה הבלתי יציב עם ההפסד השלישי שלו העונה.

בית שמש נהנתה ממאזן חצוי של ת"א לייטנינג בדאבל הדר עם נתניה, והגדילה את יתרונה בפסגה למשחק. במפגש הראשון ב-14:00 ניצחו הנתנייתים 3:7, כשמייק קרפלד מגיש חמישה אינינגים ומטגן חמישה חובטים, על מנת להשיג את נצחונו הראשון העונה. חמישה אינינגים לאדם קראב בהפסד.

המשחק השני היה סיפור אחר. שלמה ליפץ, שהגיע היישר מסן דייגו, עלה לראשונה להגיש בליגה הישראלית, ועוד בדרבי כל ישראלי מול דן רותם. ליפץ נתקל בשתי בעיות. האחת: יכולת מצוינת של רותם, עם שישה אינינגים וניצחון ראשון - 1:12. השניה: הרבה חלודה, אולי קצת התרגשות, וגם זמן הגשה מועט. ליפץ הגיש שני אינינגים בלבד (מגיש טרי חייב להיכנס בהדרגה לליגה, ומכאן הזהירות), ושתי הריצות שספג "הקנו" לו את ההפסד. ארון פריבל, בדרך כלל מגיש, עלה בבסיס הראשון ורשם יום גדול של הומר, חמישה ריביז ושלוש חבטות. הלייטנינג שמו על הלוח שבע ריצות באינינג השישי.

פ"ת לא נוהגת יותר מדי לנצח, בוודאי שלא את מודיעין, אבל הערב הזה היה כולו של אנדרו מוראלס, שהגיש שבעה אינינגים מלאים, שרף חמישה חובטים וזכה בניצחון בכורה העונה - 1:7 על המיראקל. יום גדול לשחקן הבסיס השני של פ"ת, וויליס במפוס, עם שני הומרים, הראשונים שלו העונה. ארון לוין עם הומר למודיעין, מה שלא מנע הפסד בכורה העונה של מאט בנט.

הטבלה:

1. בית שמש בלו סוקס 7:17
2. ת"א לייטנינג (8:16)
3. מודיעין מיראקל (9:14)
4. נתניה טייגרס (13:9)
5. רעננה אקספרס (15:9)
6. פ"ת פיונירס (18:5)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully