וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ומכבי ת"א מציגות: מלחמה

לי בוץ

25.7.2007 / 20:58

היחסים בין הנהלות שתי הקבוצות עומדים לעלות על שרטון, בשל הויכוח על עידן סרור הצעיר. האדומים יתלוננו נגד סוכנו, נמני ומכבי ת"א

היחסים בין מכבי תל אביב ליריבה העירונית, הפועל, מתחממים עקב המלחמה על שירותיו של הקשר הצעיר, עידן סרור. כזכור, סרור, שחתום על חוזה לשנתיים נוספות בוולפסון, לא יצא עם הקבוצה למחנה האימונים לאחר שסרב לחתום על חוזה מחודש שהוצע לו. לאחר מכן, טען הקשר באמצעות סוכנו, ג'קי דהאן, ועורך דינו, יוסי גאייר, כי החוזה עליו הוא חתום מול הפועל תל אביב אינו תקף מאחר וחתם עליו בהיותו קטין וכתוצאה מכך הינו שחקן חופשי.

סרור, שלא מעוניין להמשיך בהפועל, מבוקש על ידי מספר קבוצות מליגת העל, ביניהן מכבי חיפה, בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב. האחרונה, ככל הנראה, לקחה צעד קדימה על פני השאר והבוקר (רביעי) התקיימה פגישה בין הג'נרל מנג'ר הצהוב, אבי נמני, לסוכנו של סרור, ג'קי דהאן. מן הראוי לציין כי דהאן מייצג שחקנים נוספים פרט לקשר ועל פי טענת מכבי תל אביב הפגישה לא היתה קשורה לסרור.

עם זאת, בוולפסון פסלו את טענות הצהובים והחליטו להתלונן כנגד דהאן, נמני ומכבי תל אביב, בטענה שהשלושה ניסו לסכם את תנאיו של סרור במכבי על אף שהוא תחת חוזה בהפועל תל אביב. "בתגובה שנתן ג'קי דהאן באמצעי התקשורת השונים, הוא לא שלל כי זו היתה מטרת הפגישה, להבדיל מנמני", הסביר דובר הפועל, אמיר ליובין. "התגובה שלו הסגירה את מטרת הפגישה ומראה שהם אכן דיברו על עידן. במידה ואכן אלה הם פני הדברים, אנו נגיש תלונה להתאחדות".

את תגובת מכבי תל אביב לא ניתן היה להשיג עד לשעת פרסום הידיעה, בעוד שדהאן עצמו ביקש שלא להגיב עד שלא ייבדוק את הפרטים לעומק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully